Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var totalt uforberedt på hvor vondt det var. Trodde ikke jeg skulle merke noe annet enn et og annet trykk/rykk. Lurer på hvor vondt det ville vært uten smertestillende, samtidig som jeg lurer på om det fungerte i det hele tatt Men følte meg også veldig godt ivaretatt, betydde ekstra mye ettersom samboer ikke fikk være med. Denne gangen gleder jeg meg til å ha han ved siden avKan virkelig ikke si jeg gleder meg til akkurat uttaket gleder meg mer til å slappe av etterpå. Begynte å fryse og fikk skikkelig skjelvinger så satt/la meg godt til rette og fikk sånt helsepledd over meg og lukket øynene. Var så verdt det, bare å bli "dulla" med.
Såklart. Skriver du opp info igjen?@Sofia87 kan jeg bli med her alikevel?
Takk Ja, stimuleringen blir fra slutten av mai av (25. Mai hvis ikke datoen endrer seg).Du kan jo gjerne være her i gruppa frem til juni om du ønsker hvis stimuleringen er i mai tenker jeg
Engelpia 38 år(snart 39) B1, 6 uttak, 2 uttak / innsett ved Spiren, fryseinnsett i løpet av mai.
Jeg kan ikke noe om dette med nesespray så du får sikkert noen fine svar av de andre her inne. Men jeg ville ikke stressa med det. Du får ikke gjort noe med det nå uansett så det hjelper ikke å stresse hvertfall tenker det blir litt sånn som med ah jeg stressa med å ta sprøytene til AKKURAT samme tidspunkt hver dag, men så er det ikke så nøye likevell. Vi er jo ikke maskiner og kan gjøre ‘feil’.Tja, hva skal man si? Da har jeg altså lagt det store gullegget og i en hel uke ta «feil» dose synarela. Jeg var klar over at dosen skulle halveres etter sprøytestart, men for ca fem minutter siden oppdaget jeg at dosen skulle halveres ved å gå fra to spray (ett i hvert nesebor) to ganger om dagen, til ett spray i nesen to ganger om dagen. Jeg derimot har tatt to spray i nesen ÉN gang om dagen. Så begynner jeg å tenke på monstermengden eggløsningsslim her om dagen og bare..jada. Jeg har vel hatt multieggløsning jeg nå da. Hva tenker dere? Har jeg nå ødelagt alt eller det håp ettersom jeg har tatt rett dose? Finnes det i det hele tatt noen i denne verden som har gjort noe så dumt noen gang?
UL viste ingen tegn til eggløsning. Heldigvis. MEN! Jeg ble satt på lang protokoll denne gangen for å medskalere eggstokkene, ettersom de var enorme sist og uttaket grusomt smertefullt. Og i dag viser altså bildene over 25 egg på hver side. Kun et fåtall er modne så klart, har pcos og ting er deretter, men alle eggene må jo ut og etter forrige gang..gruer meg så sinnsykt at jeg er helt kvalm. Enda større eggstokker og enda flere egg denne gangen. Og av en eller annen grunn funker ikke coctailen av smertestillende optimalt på meg. Blir heftigTja, hva skal man si? Da har jeg altså lagt det store gullegget og i en hel uke ta «feil» dose synarela. Jeg var klar over at dosen skulle halveres etter sprøytestart, men for ca fem minutter siden oppdaget jeg at dosen skulle halveres ved å gå fra to spray (ett i hvert nesebor) to ganger om dagen, til ett spray i nesen to ganger om dagen. Jeg derimot har tatt to spray i nesen ÉN gang om dagen. Så begynner jeg å tenke på monstermengden eggløsningsslim her om dagen og bare..jada. Jeg har vel hatt multieggløsning jeg nå da. Hva tenker dere? Har jeg nå ødelagt alt eller det håp ettersom jeg har tatt rett dose? Finnes det i det hele tatt noen i denne verden som har gjort noe så dumt noen gang?
Åh, så leit, Sofia87. Er det slimhinnen som sier noe om dette, folliklene eller disse to sammen? Slimhinnen min var omtrent som din i dag og jeg fikk høre at det ikke så ut som eggløsning hadde vært, slik jeg fryktet. Er det virkelig ikke noe håp denne runden?Vært på UL i dag og det kan nesten se ut som EL allerede har vært slimhinna var 12 mm, og største folikel var 10 mm. Det stemmer jo absolutt ikke til å være CD13.
Er satt opp til ny UL på torsdag men har vanskelig for å tro at dette blir noe annet enn avbrutt
Jeg må være ærlig og si at jeg synes du har fått mer enn din porsjon uhell og avbrutt forsøk håper at det ser bedre ut på torsdag!Vært på UL i dag og det kan nesten se ut som EL allerede har vært slimhinna var 12 mm, og største folikel var 10 mm. Det stemmer jo absolutt ikke til å være CD13.
Er satt opp til ny UL på torsdag men har vanskelig for å tro at dette blir noe annet enn avbrutt
Så leit å høre Sofia! Hadde du mange follikler i den størrelsen eller rett under?Vært på UL i dag og det kan nesten se ut som EL allerede har vært slimhinna var 12 mm, og største folikel var 10 mm. Det stemmer jo absolutt ikke til å være CD13.
Fader så kjipt! Skulle hatt innsett i naturlig syklus? Håper du får bedre nyheter på neste ultralyd - må jo ha vært en veldig tidlig eggløsning..?Vært på UL i dag og det kan nesten se ut som EL allerede har vært slimhinna var 12 mm, og største folikel var 10 mm. Det stemmer jo absolutt ikke til å være CD13.
Takk gode du Ja, jeg synes det begynner å bli litt mye som går galt nåHar ikke troa på torsdag, men greit å få bekreftet om eggløsning har vært.Jeg må være ærlig og si at jeg synes du har fått mer enn din porsjon uhell og avbrutt forsøk håper at det ser bedre ut på torsdag!
Skulle hatt inseminasjon privat i ventemnd til innsett i Porsgrunn. Ja pleier aldri ha så tidlig eggløsning så skjønner ikke helt dette herFader så kjipt! Skulle hatt innsett i naturlig syklus? Håper du får bedre nyheter på neste ultralyd - må jo ha vært en veldig tidlig eggløsning..?
Jeg hadde to på 10 mm og en på 9 mm, og ganske mange mindreSå leit å høre Sofia! Hadde du mange follikler i den størrelsen eller rett under?
Det er vel egentlig slimhinnen og folliklene sammen som bør stemme bedre enn det gjør nå. Og 10mm er veldig små folikler til å være såpass langt i syklusen Jeg føler ikke det er noe håp, men legen vil tydeligvis sjekke til torsdag igjen, så får bare se daÅh, så leit, Sofia87. Er det slimhinnen som sier noe om dette, folliklene eller disse to sammen? Slimhinnen min var omtrent som din i dag og jeg fikk høre at det ikke så ut som eggløsning hadde vært, slik jeg fryktet. Er det virkelig ikke noe håp denne runden?