Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det tror jeg virkelig ikke. Jeg har vært på flere avtaler på sykehuset mens jeg har vært snørette og det har gått helt fint. Men jeg har også brukt munnbind for å beskytte de rundt meg.Oh no… blir innsett avbrutt hvis man er forkjøla?
Takk for svar! Litt beroligende. Er jo ikke like strenge tiltak lenger heller. da tror jeg det går bra, men ja kan bruke munnbind. Jeg er bedre idag og skal inn i morgen hvis det er noe å Sette inn. Fikk ut 3 egg igår. De ringer klokka 12 Idag.Nei det tror jeg virkelig ikke. Jeg har vært på flere avtaler på sykehuset mens jeg har vært snørette og det har gått helt fint. Men jeg har også brukt munnbind for å beskytte de rundt meg.
Åååh! Krysser fingrene for at det er bra befruktning. Så utrooooolig nervepirrende de dagene mellom uttak og evt innsett. Hvem var det som gjorde uttaket på deg?Takk for svar! Litt beroligende. Er jo ikke like strenge tiltak lenger heller. da tror jeg det går bra, men ja kan bruke munnbind. Jeg er bedre idag og skal inn i morgen hvis det er noe å Sette inn. Fikk ut 3 egg igår. De ringer klokka 12 Idag.
Sender det en stor klem. Avbrutt er så hjerteskjærende og vondt.Jeg kan settes på avbrutt. Dessverre er det ingen av mine to egg som ble befruktet denne gangen. Føler at resultater blir dårligere og dårligere for hver gang. Jeg blir så frustrert, lei meg og sint over det hele . Skal på enda en samtale i morgen så får vi se.
Det var en ny som heter Adrian! Han var kjempe flink! Brukte ikke morfin denne ganga som jeg var veldig nervøs for men det gikk så fint.Åååh! Krysser fingrene for at det er bra befruktning. Så utrooooolig nervepirrende de dagene mellom uttak og evt innsett. Hvem var det som gjorde uttaket på deg?
Litt usikker om jeg svarte på denne. Fortsatt ganske forvirra, blir godt å få en avklaring hva som skjer på UL i dag.Hvordan går det med deg?
Åååh! Han hadde det tredje uttaket mitt også. Til tross for mild OHSS og 15 egg ut så var det det minst vonde uttaket mitt. Håper formen din er fin og at du får dagen til å gåDet var en ny som heter Adrian! Han var kjempe flink! Brukte ikke morfin denne ganga som jeg var veldig nervøs for men det gikk så fint.
Ja er så nervepirrende! Prøver å se på tv og slappe av frem til de ringer!
Å så godt å høre! Ja formen er ganske fin! håper det går bra med din ul idag! Masse lykke til!Åååh! Han hadde det tredje uttaket mitt også. Til tross for mild OHSS og 15 egg ut så var det det minst vonde uttaket mitt. Håper formen din er fin og at du får dagen til å gå
Nei nei nei. Kjære fine gode deg. Ikke ENDA en gang. Så utrolig urettferdig. Håper dere tar vare på hverandre og at ting etterhvert går bedre Så utrolig mye du har måtte stå i med alle avbrutte forsøk, du er så sterk og finJeg kan settes på avbrutt Litt spesiell situasjon pga noe annet som gjør at det i dag kom frem at alt må utsettes. Kom veldig overraskende på, så kjenner dette er tungt. Er så lei av å putte kroppen full av hormoner uten en gang å få en sjanse.
Håper uflaksen er brukt opp i denne tråden for en stund og ønsker alle dere andre masse lykke til!
De ringte! vi har fått 3 befruktede egg! Blir innsett av 2 i morgen hvis de har fortsatt å dele seg.Åååh! Han hadde det tredje uttaket mitt også. Til tross for mild OHSS og 15 egg ut så var det det minst vonde uttaket mitt. Håper formen din er fin og at du får dagen til å gå
Nei nei nei. Kjære fine gode deg. Ikke ENDA en gang. Så utrolig urettferdig. Håper dere tar vare på hverandre og at ting etterhvert går bedre Så utrolig mye du har måtte stå i med alle avbrutte forsøk, du er så sterk og fin
Det håper jeg også, men har lite troa. Vi vurderer å ta kontakt med en privat klinikk for å så høre hva de tenker. Dette er mitt 3. forsøk (offentlig). Det første var kjemisk og andre var negativ. Jeg gikk på maksdose Gonal på 2. forsøk og maksdose Menopur denne gangen. Jeg vet egentlig ikke hva Riksen kommer til å si eller prøve ut denne gangen.
Spent på ultralyden din i dag - krysser fingrene for degLitt usikker om jeg svarte på denne. Fortsatt ganske forvirra, blir godt å få en avklaring hva som skjer på UL i dag.
Testen til venstre er i går morgen, i midten i går kveld og til høyre fra i dag morgen. Kan se ut som veldig sen eggløsning? Og nå er det jo tyyyypisk at den kommer i helgen da
En kjemisk av to innsett er jo ganske innenfor statistikken, så jeg håper du bare har vært uheldig! Men skjønner godt fortvilelsen, har selv lav amh. Har du fått få egg ut hver gang? Det føles jo mer sårbart da man har mindre slingringsmonn for egg som faller fra, befruktning osv. Også med tanke på økonomi. Men ikke mist motet, mange lykkes også med få egg!
Ikke uttak - men ultralyd for å se om det er klart for innsett Lykke til i morgenFlere her inne som har uttak i morgen? Satte Ovitrelle i går kveld og kjenner det jobbes i eggstokkene