Mai 2022

Noen som har noen hete tips til stinn mage etter uttak? Det er. Så. Vondt. Jeg ble lett overstimulert denne gangen også, men så langt tror jeg det bare er helt sinnsyke luftsmerter. Innimellom kniper det til noe voldsomt. Vet at apoteket har litt ulike preparater for luft i tarmene, men er det denne typen luft man har i etterkant av egguttak? Litt usikker på det og hva jeg evt kan gjøre :confused:

Noen som har noen hete tips til stinn mage etter uttak? Det er. Så. Vondt. Jeg ble lett overstimulert denne gangen også, men så langt tror jeg det bare er helt sinnsyke luftsmerter. Innimellom kniper det til noe voldsomt. Vet at apoteket har litt ulike preparater for luft i tarmene, men er det denne typen luft man har i etterkant av egguttak? Litt usikker på det og hva jeg evt kan gjøre :confused:
Jeg vet ikke om sånn type luft etter uttak (jeg har ikke vært gjennom det ennå), men fennikel og fennikel-te pleier å lindre mye når det gjelder vanlig luft i tarmen.

Da ruger jeg endelig! :shy:
Alle 3 eggene var befruktet og er fortsatt fine.
Jeg fikk satt inn 2 idag, fordi jeg har lave reserver. Så nå er vi veldig spente!
Ååh, fantastisk. Krysser fingrene for deg :Heartred også to da:Heartred prøver de å dyrke den Siste til blasto?

Må bare si tuuusen tusen takk til dere fantastiske damer her inne. Gikk helt i kjelleren og mistet alt motet på torsdag. Vet ikke om vi kommer til å fortsette hos Hausken eller hva det blir til, tilliten min er på bånn. Men iallefall har vi er innsett i Porsgrunn å se frem til før sommerferien, så får prøve å hA fokus på det i første omgang.
Hadde jeg ikke hatt dere fine og forståelsesfulle damene i heiagjengen her inne så hadde jeg aldri holdt ut disse to årene vi har holdt på med IUI/IVF. Vil bare dere skal vite det alle sammen :Heartred Har de siste dagene vært inne og lest svarene deres flere ganger, for det gjør så godt for meg:Heartred

Hvis det er noen jeg ikke har fått oppdatert på lista så gjerne gi meg beskjed, har ikke helt klart å følge med de siste dagene.

Og igjen - takk! Er så utrolig glad for dette forumet:Heartred

Ble det grønt lys for innsett? :happy:
Innsett av fryst blasto på onsdag - hvis eggene overlever opptining og dyrking videre (alle er fryst ned på dag 3). Så nå er første milepæl at de IKKE ringer onsdag før 9:30, hvis de ikke gjør det har eggene klart seg og det er klart for innsett onsdag ettermiddag:happy:

Innsett av fryst blasto på onsdag - hvis eggene overlever opptining og dyrking videre (alle er fryst ned på dag 3). Så nå er første milepæl at de IKKE ringer onsdag før 9:30, hvis de ikke gjør det har eggene klart seg og det er klart for innsett onsdag ettermiddag:happy:
Åh, krysser alt jeg har! Fikk ut fjorten egg og tretten ble befruktet, så om noen er igjen til onsdag blir det innsett på meg da også. *Håper håper håper!* :D

BabyBelle - 36 - Barn nr 3 - Spiren Fertilitetsklinikk - Forsøk nr 1 - Bemfola, fyremedel, ovitrelle, cyclogest - 29.04/13.5?

Var til UL idag CD 16. Dag 15 med Gonal F 75 IE.
Eggposen hadde kun økt til 14 mm fra 10 mm sist uke og slimhinnen fra 5 mm til 9 mm. Er der ikke for lite?

Var til UL idag CD 16. Dag 15 med Gonal F 75 IE.
Eggposen hadde kun økt til 14 mm fra 10 mm sist uke og slimhinnen fra 5 mm til 9 mm. Er der ikke for lite?
Jeg har ikke nok kunnskap til å svare deg på utviklingen av folliklene, men slimhinnen er etter hva jeg har lest helt ok :) Jeg leste nylig at slimhinnen, tykkelsen på den og hva den har å si for implanteringen fortsatt diskuteres. Selv tenker jeg at det nok helt sikkert har en funksjon ettersom kroppen driver med dette, og ut i fra hva gynekologen min sa til meg sist tror jeg 9 mm regnes som fortykket. Har også lest at fertlilitetsklinikken foretrekker innsett fra 7 mm og oppover :)

Last edited:
Sa det sist og sier det igjen: for et elendig klin Lutinus er! Kiosken er stengt en stund fremover, for å si det sånn! :joyful:

Hadde kontroll i dag, og innsett av fryst blasto er satt til 18. mai. Denne gangen skal jeg gå på Lutinus, og ikke Crinone slik jeg er vant til. Er spent på hva jeg kommer til å synes om det. Er vel noe herk uansett :dead: Eneste grunnen til at jeg bytter er pga leveranseproblemer med Crinone.

Hadde kontroll i dag, og innsett av fryst blasto er satt til 18. mai. Denne gangen skal jeg gå på Lutinus, og ikke Crinone slik jeg er vant til. Er spent på hva jeg kommer til å synes om det. Er vel noe herk uansett :dead: Eneste grunnen til at jeg bytter er pga leveranseproblemer med Crinone.
Tip of the day: sørg for et lager med truseinnlegg/bind

Cd14 og fortsatt negativ eggløsningstest. Noen som vet om klinikkene er åpne for innsett 17. mai? Forventer det ikke, men mange plasser er jo dette i endring...

Jeg må bare tømme hjertet mitt :( vi har hatt prøvepause siden aborten i januar/februar engang. Det har gått så bra og vi har slappet av og kunne vært oss selv, som mann og kone ikke mislykkede prøverørpasienter.

Nå er jeg inne i det samme tankekjøret og katastrofetankene om at el uteblir eller faller på feil dag osv osv. Det er så sykt slitsomt.

I dag for tre år siden var første uttak, fikk opp et fint minne på snapchat.

Måtte bare syte litt. Skummelt hvordan dette var som å skru på en bryter. Gleder meg så veldig til å bli ferdig med dette marerittet, uansett hvordan det ender...

Jeg må bare tømme hjertet mitt :( vi har hatt prøvepause siden aborten i januar/februar engang. Det har gått så bra og vi har slappet av og kunne vært oss selv, som mann og kone ikke mislykkede prøverørpasienter.

Nå er jeg inne i det samme tankekjøret og katastrofetankene om at el uteblir eller faller på feil dag osv osv. Det er så sykt slitsomt.

I dag for tre år siden var første uttak, fikk opp et fint minne på snapchat.

Måtte bare syte litt. Skummelt hvordan dette var som å skru på en bryter. Gleder meg så veldig til å bli ferdig med dette marerittet, uansett hvordan det ender...
Å kjære Høsteple :Heartred Ord blir fattige, men vit at du er i mine tanker både titt og ofte. Håper så inderlig at det er nå skal bli din tur å få gå igjennom en hel graviditet med en nydelig liten skatt tilslutt. Store deilie myke varmende klemmer din vei :Heartred

Å kjære Høsteple :Heartred Ord blir fattige, men vit at du er i mine tanker både titt og ofte. Håper så inderlig at det er nå skal bli din tur å få gå igjennom en hel graviditet med en nydelig liten skatt tilslutt. Store deilie myke varmende klemmer din vei :Heartred
For en innertier av et svar :smiley-angry017 gikk meg rett i tutemodus. Takk ❤️ Håper på det beste for oss alle!

Back
Topp