Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir det ikke innsett likevel?Kan noen fjerne meg fra mai lista? Vet ikke hvordan jeg gjør det selv
Vet ikke om jeg klarer å gå gjennom innsettet i maiBlir det ikke innsett likevel?
Jeg fikser detKan noen fjerne meg fra mai lista? Vet ikke hvordan jeg gjør det selv
Så spennende med lang protokoll Håper det gjør susen, og at dette forsøket blir en opptur etter alle nedturene du har hatt kjære degHyggelig å se at det begynner å bli mer liv i denne tråden! Flere som gleder seg til å komme i gang? Her er medisiner hentet for oppstart med Synarela i morgen. 3 1/2 år siden sist på lang protokoll og jeg føler jeg har glemt alt i mellomtiden. Denne gangen blir det tre doser daglig, og jeg kjenner jeg er litt nervøs for å glemme en av dem. Og ikke minst spent på hvordan responsen blir sammenlignet med kort protokoll sist, da jeg har lav amh og ganske få antrale follikler.
Så spennende med lang protokoll Håper det gjør susen, og at dette forsøket blir en opptur etter alle nedturene du har hatt kjære deg
Har du bestemt deg for å avvente nytt innsett?Vil bare ønske dere alle masse lykke til videre håper dere alle lykkes
Ikke avvente men avslutte prosessenHar du bestemt deg for å avvente nytt innsett?
Kan jeg spørre om dere velger å destruere embryoet eller om dere betaler videre for å ha det på frys?Ikke avvente men avslutte prosessen
Blir nok da destrueringKan jeg spørre om dere velger å destruere embryoet eller om dere betaler videre for å ha det på frys?
Jeg håper dere har snakket godt med hverandre og fått hjelp fra noen utenfra for å komme til denne beslutningen. Å stoppe behandling er en ting, men å destruere et potensielt barn, tror jeg vil være noe som man en gang kanskje vil angre på om ikke man har gått grundig igjennom tanker, følelser og alternativene først.Blir nok da destruering
Har bare fått så mye kommentarer av såkalte venner og bekjente om at jeg mistet i januar pga alder og vekt og at det samme vil skje nå, derfor er jeg veldig usikker. Sendte mail til klinikken i går så får nok svar til mandagJeg håper dere har snakket godt med hverandre og fått hjelp fra noen utenfra for å komme til denne beslutningen. Å stoppe behandling er en ting, men å destruere et potensielt barn, tror jeg vil være noe som man en gang kanskje vil angre på om ikke man har gått grundig igjennom tanker, følelser og alternativene først.
Bry deg mindre om hva andre sier og mener, og fokuser heller på deg selv. Det er ditt liv og din kropp. For å si det litt stygt, men hva faen vet de om hva som kommer til å skje neste gang. Det er jo ingen som vet. Hadde noen sagt noe sånt til meg, så hadde jeg bedt de ta en god titt på seg selv og bedt de om drite å kommentere hva som skjer i min livmor.Har bare fått så mye kommentarer av såkalte venner og bekjente om at jeg mistet i januar pga alder og vekt og at det samme vil skje nå, derfor er jeg veldig usikker. Sendte mail til klinikken i går så får nok svar til mandag
Hei, kjære deg.Har bare fått så mye kommentarer av såkalte venner og bekjente om at jeg mistet i januar pga alder og vekt og at det samme vil skje nå, derfor er jeg veldig usikker. Sendte mail til klinikken i går så får nok svar til mandag
Ja skjønner det med alder osv men er jo flere over 40 som har klart det ved spiren. Eggdonasjon er ikke noe tema da jeg fikk beskjed om at eggene mine fortsatt var bra, og det hadde vært uaktuelt uansett. Ja skjønner klinikken vil tjene penger men hvis ingen hadde fått resultat der så hadde heller ikke klinikken eksistert tenker jeg. Tusen takkHei, kjære deg.
Jeg vil nå være ganske direkte med deg, men vit at det er vel ment!
1. Klinikken ønsker at dere forsøker mest mulig, fordi de skal tene penger. Så lenge det er fysisk og psykisk forsvarlig, vil de selvsagt ønske dere velkommen som kunder.
2. Anbefaler veldig at du forsøker å sortere tankene dine. Har venner og bekjente noen spesiell kompetanse som gjør at du bør høre på deg?
En annen sak er jo det at statistikk og forskning viser at sjansene synker ved alder. Hva så? Dere må bestemme dere om dette er verdt å prøve eller ikke. Hvor mange forsøk mer tåler forholdet? Hvor mange flere forsøk orker du?
3. Det virker som at du hopper fra A til Z. Fra å planlegge innsett til å snakke om å destrueres et embryo. Jeg tenker mye henger sammen med din psykiske helse. Du og din samboer må sammen finne ut hva dere ønsker å gjøre (eggdonasjon?), hvordan dere vil gjøre det og så må dere være tro til dere selv en slik vingling kan være veldig slitsom for både du og han, derfor sier jeg igjen, finn ut hva dere vil og hvordan dere vil komme dit, og hold dere til denne planen
Lykke til!
Hei, kjære deg.
Jeg vil nå være ganske direkte med deg, men vit at det er vel ment!
1. Klinikken ønsker at dere forsøker mest mulig, fordi de skal tene penger. Så lenge det er fysisk og psykisk forsvarlig, vil de selvsagt ønske dere velkommen som kunder.
2. Anbefaler veldig at du forsøker å sortere tankene dine. Har venner og bekjente noen spesiell kompetanse som gjør at du bør høre på deg?
En annen sak er jo det at statistikk og forskning viser at sjansene synker ved alder. Hva så? Dere må bestemme dere om dette er verdt å prøve eller ikke. Hvor mange forsøk mer tåler forholdet? Hvor mange flere forsøk orker du?
3. Det virker som at du hopper fra A til Z. Fra å planlegge innsett til å snakke om å destrueres et embryo. Jeg tenker mye henger sammen med din psykiske helse. Du og din samboer må sammen finne ut hva dere ønsker å gjøre (eggdonasjon?), hvordan dere vil gjøre det og så må dere være tro til dere selv en slik vingling kan være veldig slitsom for både du og han, derfor sier jeg igjen, finn ut hva dere vil og hvordan dere vil komme dit, og hold dere til denne planen
Lykke til!
Ja skjønner det med alder osv men er jo flere over 40 som har klart det ved spiren. Eggdonasjon er ikke noe tema da jeg fikk beskjed om at eggene mine fortsatt var bra, og det hadde vært uaktuelt uansett. Ja skjønner klinikken vil tjene penger men hvis ingen hadde fått resultat der så hadde heller ikke klinikken eksistert tenker jeg. Tusen takk
Tusen takk for gode ord jeg ønsker jo ikke å avslutte, men ble så labgt nede etter vi mistet i januar, vært veldig tungt jeg er rett og slett redd og føler meg helt tom innvendig^^, ja, det hørtes jo kaldt ut.
Husk at de som jobber med dette, de vil også se at par får ønskebarnet sitt. Jeg tror ikke penger er i sentrum av hvorfor de ikke har sagt stopp. Husk at de som jobber i private klinikker, de har samme utdannelsen som de som jobber på offentlige klinikker, derfor jobber også under samme etiske rammeverk.
Og for all del, Engelpia , hvis dere er i det minste tvil om dere skal destruere eller ikke, ikke gjør det. Ikke ta en sånn avgjørelse når dere "er i kjelleren". Kom dere opp på beina igjen. Gjør noe for DERE i ventetiden