Mai 2022

Mulig det men generell anbefaling er no annet enn hva et enkelt menneske får beskjed om. Feilinformasjon er en uting...
Så du mener jeg har gitt feilinformasjon? Er ganske mange leger som ikke anbefaler å reise med fly når man er gravid

Ja akkurat, forskjell på korte turer og turer som tar 5-6 timer når man er gravid
5-6 er vel innafor. Men 10-15 er vel ikke like bra. Med unntak da selvfølgelig. Jeg som har leiden mutasjon må vel være litt mer forsiktig kanskje.

Så du mener jeg har gitt feilinformasjon? Er ganske mange leger som ikke anbefaler å reise med fly når man er gravid
Men legene anbefaler vel forskjellig fordi de kjenner til pasienten og bakgrunnen. Det som gjelder for én person er jo ikke en anbefaling for befolkningen :)

Men legene anbefaler vel forskjellig fordi de kjenner til pasienten og bakgrunnen. Det som gjelder for én person er jo ikke en anbefaling for befolkningen :)
Nei sant det men jeg har lest på nett for lenge siden at det anbefales ikke å reise i begynnelsen og slutten av svangerskapet pga trykket og risikoen for blodpropp, men man gjør som man vil :)

Er litt det jeg er ute etter å få frem.. er man usikker så får man kontakte sin egen lege men på generelt grunnlag er det ikke restriksjoner på dette i starten.

Slenger meg med i gruppen denne runden :happy:

Casewnuddå - b3 - 37 - innsett i styrt syklus, midten av mai - Innsett nr 7

Denne runden skal jeg prøve scratching og assisted hatching. Håper dette kan være det lille ekstra jeg trenger for at det skal sitte skikkelig, har blitt gravid to av de tre siste gangene. Det vil bare ikke sitte og klinikken skjønner ikke hvorfor.
Noen som har erfaring med dette?

Skal gå på prednisolon, estradot og cyclogest. De fraråder klexane og albyl-e skal jeg ikke begynne på før jeg eventuelt kommer til uke 12. Skjønner ikke helt hvorfor når jeg ser mange bruker en eller begge fra starten av. Har klexane liggende da, tenker det ikke kan skade å prøve med det :rolleyes:

Denne runden skal jeg prøve scratching og assisted hatching. Håper dette kan være det lille ekstra jeg trenger for at det skal sitte skikkelig, har blitt gravid to av de tre siste gangene. Det vil bare ikke sitte og klinikken skjønner ikke hvorfor.
Noen som har erfaring med dette?

Skal gå på prednisolon, estradot og cyclogest. De fraråder klexane og albyl-e skal jeg ikke begynne på før jeg eventuelt kommer til uke 12. Skjønner ikke helt hvorfor når jeg ser mange bruker en eller begge fra starten av. Har klexane liggende da, tenker det ikke kan skade å prøve med det :rolleyes:
Så spennende. Krysser fingrene for at det er det som gjør susen:Heartred

Sommerfuglen89 - 32 - B2 (1) - Porsgrunn- 1. fryseforsøk - Synarela/progynova/cyclogest - Innsett i uke 18

Straks i gang med synarela, med ultralyd over påske en gang, før oppstart av progynova. :happy: Har 11 eskimoer fryst ned som tredagers, men planlegges dyrket til blast før innsett (hvis de henger med da…) :) Håper på innsett i uke 18:happy:

Sommerfuglen89 - 32 - B2 (1) - Porsgrunn- 1. fryseforsøk - Synarela/progynova/cyclogest - Innsett i uke 18

Straks i gang med synarela, med ultralyd over påske en gang, før oppstart av progynova. :happy: Har 11 eskimoer fryst ned som tredagers, men planlegges dyrket til blast før innsett (hvis de henger med da…) :) Håper på innsett i uke 18:happy:
11 stykker! For en gjeng :love7 Satser på at du kun trenger ett av de :love7

Sniker her inne. Den har jeg aldri hørt om før. Har du endometriose?
Har heller ikke sett/lest at noen har gjort det på samme måte..? Har ikke endometriose, men har PCOS - men vet ikke om det er derfor. Skulle i utgangspunktet ha innsett i naturlig syklus, men etter verdens lengste syklus måtte jeg bare ta primolut for å restarte systemet. Startet med med synarela i dag og har første ultralyd om en uke for å se om det er klart for progynova. Spent på om det funker :happy:

Har heller ikke sett/lest at noen har gjort det på samme måte..? Har ikke endometriose, men har PCOS - men vet ikke om det er derfor. Skulle i utgangspunktet ha innsett i naturlig syklus, men etter verdens lengste syklus måtte jeg bare ta primolut for å restarte systemet. Startet med med synarela i dag og har første ultralyd om en uke for å se om det er klart for progynova. Spent på om det funker :happy:
Spennede greier altså. Håper det funker :Heartred

Påskeferie i Trøndelag, mye trilleturer med tanteungen min ved feriehuset når Hu skal sove, 16.000 skritt pr dag, ikke godis ❤️ allevo kur i 2 uker når jeg kommer hjem før en 5 dagers ferietur til Spania med foreldra mine, kjenner jeg trenger litt ferie nå :)

Snik litt her eg også. Har ikkje brukt Synarela i samband med fryseforsøk, men har brukt Procrene Depot, som jo har liknande effekt. Nedregulering som varer i 28 dagar. Dette var hos internasjonalt anerkjente OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg. Hadde fryseforsøk i styrt syklus. Stimulerte slimhinna med Progynova og Estradot, før eg begynte med Crinone eit nøyaktig antal timar før innsett. Og tok i tillegg Prolutex (flytande progesteron) etter innsett. Er no gravid i veke 28+6 med ein aktiv krabat!! ❤️❤️ Masse lykke til!

Back
Topp