Så du mener jeg har gitt feilinformasjon? Er ganske mange leger som ikke anbefaler å reise med fly når man er gravidMulig det men generell anbefaling er no annet enn hva et enkelt menneske får beskjed om. Feilinformasjon er en uting...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du mener jeg har gitt feilinformasjon? Er ganske mange leger som ikke anbefaler å reise med fly når man er gravidMulig det men generell anbefaling er no annet enn hva et enkelt menneske får beskjed om. Feilinformasjon er en uting...
Ja akkurat, forskjell på korte turer og turer som tar 5-6 timer når man er gravid
5-6 er vel innafor. Men 10-15 er vel ikke like bra. Med unntak da selvfølgelig. Jeg som har leiden mutasjon må vel være litt mer forsiktig kanskje.Ja akkurat, forskjell på korte turer og turer som tar 5-6 timer når man er gravid
Men legene anbefaler vel forskjellig fordi de kjenner til pasienten og bakgrunnen. Det som gjelder for én person er jo ikke en anbefaling for befolkningenSå du mener jeg har gitt feilinformasjon? Er ganske mange leger som ikke anbefaler å reise med fly når man er gravid
Nei sant det men jeg har lest på nett for lenge siden at det anbefales ikke å reise i begynnelsen og slutten av svangerskapet pga trykket og risikoen for blodpropp, men man gjør som man vilMen legene anbefaler vel forskjellig fordi de kjenner til pasienten og bakgrunnen. Det som gjelder for én person er jo ikke en anbefaling for befolkningen
Er litt det jeg er ute etter å få frem.. er man usikker så får man kontakte sin egen lege men på generelt grunnlag er det ikke restriksjoner på dette i starten.Men legene anbefaler vel forskjellig fordi de kjenner til pasienten og bakgrunnen. Det som gjelder for én person er jo ikke en anbefaling for befolkningen
Så spennende. Krysser fingrene for at det er det som gjør susenDenne runden skal jeg prøve scratching og assisted hatching. Håper dette kan være det lille ekstra jeg trenger for at det skal sitte skikkelig, har blitt gravid to av de tre siste gangene. Det vil bare ikke sitte og klinikken skjønner ikke hvorfor.
Noen som har erfaring med dette?
Skal gå på prednisolon, estradot og cyclogest. De fraråder klexane og albyl-e skal jeg ikke begynne på før jeg eventuelt kommer til uke 12. Skjønner ikke helt hvorfor når jeg ser mange bruker en eller begge fra starten av. Har klexane liggende da, tenker det ikke kan skade å prøve med det
11 stykker! For en gjeng Satser på at du kun trenger ett av deSommerfuglen89 - 32 - B2 (1) - Porsgrunn- 1. fryseforsøk - Synarela/progynova/cyclogest - Innsett i uke 18
Straks i gang med synarela, med ultralyd over påske en gang, før oppstart av progynova. Har 11 eskimoer fryst ned som tredagers, men planlegges dyrket til blast før innsett (hvis de henger med da…) Håper på innsett i uke 18
Ja - det bør jo være håp Er forsiktig optimist11 stykker! For en gjeng Satser på at du kun trenger ett av de
Dårlig brukergrensesnitt på denne siden, var med et par emojis derJa - det bør jo være håp Er forsiktig optimist
Sniker her inne. Den har jeg aldri hørt om før. Har du endometriose?I gang med Synarela - så da skjer det i hvertfall noe Flere som har brukt synarela før fryseforsøk?
Har heller ikke sett/lest at noen har gjort det på samme måte..? Har ikke endometriose, men har PCOS - men vet ikke om det er derfor. Skulle i utgangspunktet ha innsett i naturlig syklus, men etter verdens lengste syklus måtte jeg bare ta primolut for å restarte systemet. Startet med med synarela i dag og har første ultralyd om en uke for å se om det er klart for progynova. Spent på om det funkerSniker her inne. Den har jeg aldri hørt om før. Har du endometriose?
Spennede greier altså. Håper det funkerHar heller ikke sett/lest at noen har gjort det på samme måte..? Har ikke endometriose, men har PCOS - men vet ikke om det er derfor. Skulle i utgangspunktet ha innsett i naturlig syklus, men etter verdens lengste syklus måtte jeg bare ta primolut for å restarte systemet. Startet med med synarela i dag og har første ultralyd om en uke for å se om det er klart for progynova. Spent på om det funker
Spennende å være i gang aldri brukt synarela ved fryseforsøk nei. SpennendeI gang med Synarela - så da skjer det i hvertfall noe Flere som har brukt synarela før fryseforsøk?
Snik litt her eg også. Har ikkje brukt Synarela i samband med fryseforsøk, men har brukt Procrene Depot, som jo har liknande effekt. Nedregulering som varer i 28 dagar. Dette var hos internasjonalt anerkjente OLGA Fertility Clinic i St. Petersburg. Hadde fryseforsøk i styrt syklus. Stimulerte slimhinna med Progynova og Estradot, før eg begynte med Crinone eit nøyaktig antal timar før innsett. Og tok i tillegg Prolutex (flytande progesteron) etter innsett. Er no gravid i veke 28+6 med ein aktiv krabat!! Masse lykke til!Har heller ikke sett/lest at noen har gjort det på samme måte..? Har ikke endometriose, men har PCOS - men vet ikke om det er derfor. Skulle i utgangspunktet ha innsett i naturlig syklus, men etter verdens lengste syklus måtte jeg bare ta primolut for å restarte systemet. Startet med med synarela i dag og har første ultralyd om en uke for å se om det er klart for progynova. Spent på om det funker