Mai 2021

Alt er relativt, ikke sant?
Nå er kun 2 av 4 igjen forresten.
Vi får se hva morgendagen bringer. Senest lørdag. Har 2 blasts fra runde 2 på frys.

Jeg startet i januar.
Etter 5 måneder, 3 stimrunder, og ca 170k nok fattigere (reiseutgifter inkludert, 1. runde var i Danmark) sitter jeg fortsat med kun 2 blasts jeg vet om og håper på å få 1-2 til.

Så dette ser ut som skikkelig "losing game" for meg personlig så langt. Men det er håp. Håper på å få i hvert fall en blastocyst til. Håper at noen av de jeg har/får kan gi meg baby i framtiden.
Håper at nye runder jeg planlegger etter sommeren kan fungere også. Ellers er det helt uutholdelig uten håp.
Joda, mye som sikkert er verre.... men akkurat på dette tudspunktet, i denne bobla jeg er i nå så føles d sånn ... just nu ;)

Alt er relativt, ikke sant?
Nå er kun 2 av 4 igjen forresten.
Vi får se hva morgendagen bringer. Senest lørdag. Har 2 blasts fra runde 2 på frys.

Jeg startet i januar.
Etter 5 måneder, 3 stimrunder, og ca 170k nok fattigere (reiseutgifter inkludert, 1. runde var i Danmark) sitter jeg fortsat med kun 2 blasts jeg vet om og håper på å få 1-2 til.

Så dette ser ut som skikkelig "losing game" for meg personlig så langt. Men det er håp. Håper på å få i hvert fall en blastocyst til. Håper at noen av de jeg har/får kan gi meg baby i framtiden.
Håper at nye runder jeg planlegger etter sommeren kan fungere også. Ellers er det helt uutholdelig uten håp.
Masse lykke til siste døgnet å la det bli blastos av begge :Heartpink

Hva gjør dere med medisiner som blir til overs?? Sitter igjen med medisiner for over 3000kr her
Sparer de til neste forsøk :) Dessverre! Hadde vi lykkes nå ville jeg bare ha levert de tilbake til apoteket for destruksjon.

Hva gjør dere med medisiner som blir til overs?? Sitter igjen med medisiner for over 3000kr her
Jeg leverer inn på apoteket om jeg ikke får bruk for det i neste forsøk. Noen som også selger det til andre her inne for en litt mindre sum.

Da kom mensen og den negative testen på meg. Kjedelig, men nå er det bare å se frem til neste forsøk og nye sprøyter :wtf:

:Heartpink:Heartpink Stor klem til deg Litjmora. Det er tungt. Jeg har troa på at det kan gå bra for deg :Heartred

Jeg er forresten på stim.dag. 4 nå, alt fint hittil.:joyful: Merker jeg er litt ekstra trøtt og sliten, men det kan forsåvidt være av andre årsaker også!:hilarious:
Skal på kontroll på tirsdag!

Da er 2 av 4 embabies fortsatt med.

Det var 9 eggs ut. Noen var umodne, altså uten sjanse for normal befruktning. 4 befruktet. 2 er fortsatt med på dag 4. Blir det noen blasts på frys? Gjenstår å se. Thrilleren fortsetter.
Grow, babies, groooowwww!!! :dummy::dummy1:

Ååååh! Dette blir spennende! Håper, håper, håper begge klarer seg! :dummy1::dummy:

Å herregud, litt unødvendig å skremme folk sånt.
De aner ikke hva vi går gjennom i denne prosessen.

Selve innsett gikk fint, ikke noe vondt/ubehag i det hele tatt.
Fikk beskjed at de to siste egg som jeg har at de skal dyrkes videre til blasto og så får jeg beskjed hvis de blir fryst. Litt rar opplegg tenker jeg, men skal ikke klage nå. Er bare fornøyd med innsett :)
Er det normalt å kjenne litt mensmurring etter innsett lurte jeg på?

Gikk det bra med deg også?

Hvordan gikk det med de andre eggene dine, Sweetipai? Ble det noen på frys? :)

Første dose tatt med Gonal-F:)
Trodde jeg skulle kvie meg litt for å sette den første, siden det er så lenge siden. Men det gikk helt automatisk:joyful:
Nå håper jeg bivirkningene av sprayen bedrer seg litt, legen sa i hvertfall at det skulle bli bedre etter jeg starter med sprøyter, så håper det:rolleyes:

Trodde jeg skulle kvie meg litt for å sette den første, siden det er så lenge siden. Men det gikk helt automatisk:joyful:
Nå håper jeg bivirkningene av sprayen bedrer seg litt, legen sa i hvertfall at det skulle bli bedre etter jeg starter med sprøyter, så håper det:rolleyes:
Så bra! Hvor stor dose tar du? Og når skal du tilbake på kontroll?

Hvordan gikk det med de andre eggene dine, Sweetipai? Ble det noen på frys? :)
Det lurte jeg på også hehe
Ingen telefon fra Riksen enda. Spurte i skravletråd for Riks/Ullevål og der fikk jeg svar at de pleier å gi beskjed samme dagen når man får resultater av bloprøve. Da må jeg bare vente og håpe på det beste :happy:

Åh, så deilig å ha kommet så lang :gen014

Det lurte jeg på også hehe
Ingen telefon fra Riksen enda. Spurte i skravletråd for Riks/Ullevål og der fikk jeg svar at de pleier å gi beskjed samme dagen når man får resultater av bloprøve. Da må jeg bare vente og håpe på det beste :happy:

Hmm så rart. Jeg er ganske sikker på at de skal ringe samme dag som de fryser. De gjorde det til meg senest forrige uke! Men de ringte på dag 6, og ikke dag 5, fordi de ikke hadde frosset noen på dag 5. Du kan uansett alltids ringe dem selv - bare tast 3 etter du har ringt, så kommer du til laben :happy:

Hmm så rart. Jeg er ganske sikker på at de skal ringe samme dag som de fryser. De gjorde det til meg senest forrige uke! Men de ringte på dag 6, og ikke dag 5, fordi de ikke hadde frosset noen på dag 5. Du kan uansett alltids ringe dem selv - bare tast 3 etter du har ringt, så kommer du til laben :happy:
Å neeei:( nå ble jeg bekymret. Kanskje det ble ikke noen på frys siden de ikke ringte. Skal prøve å ringe selv :Heartred

Back
Topp