Søskenforsøk, så dette var 4 innsett av blasto uten hell. Har også 2 spontante graviditeter imellom dem som begge endte i MA.Så utrolig kjedelig.. har du mange forsøk bak deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søskenforsøk, så dette var 4 innsett av blasto uten hell. Har også 2 spontante graviditeter imellom dem som begge endte i MA.Så utrolig kjedelig.. har du mange forsøk bak deg?
1 av 2 egg befruktet, blir innsett i morgen om det holder til da
Ja får høre når de har tid til oss. Hadde jo vært fint med et nytt nå før sommeren, men er vel kanskje litt optimistisk
Tenkte på Juni eller juli, men vet ikke når de tar ferie på Medicus. Får høre med de når de ringer meg med blodprøvesvaret. Om ikke der så har jeg jo fått godkjent 1 forsøk til offentlig etter jeg la inn klage. De har ferie i Juli så da kan jeg muligens rekke et forsøk der.O ja, mener du på neste junisyklus?
Det kan gå forsåvidt.
Har dem ikke ferie?
Spiren tar fri. Så alle syklusstart etter 20-23.06 utgår. Tilbake i august.
Heiaheia egget1 av 2 egg befruktet, blir innsett i morgen om det holder til da
Søskenforsøk, så dette var 4 innsett av blasto uten hell. Har også 2 spontante graviditeter imellom dem som begge endte i MA.
Da kom mensen og den negative testen på meg. Kjedelig, men nå er det bare å se frem til neste forsøk og nye sprøyter
Ja det er jo ikke hyggelig lesing, men for hvert innsett øker sjansen for å lykkes ifølge statistikkenJeg blir bare deprimert av å lese dette.
Først klarer jeg ikke engang å produsere nok blasts. De noen få stakkars jeg får koster som en ny Boeing. Og så er det ingen garanti at dem blir til baby i tillegg.
Trist rett og slett.
Men som forventet.
Ingen mirakler i sikte.
Klarer ikke å slå statistikken.
PS. Kan du ta vekk tommel ned på mitt innlegg, det gir minuspoeng på profilen min...... Men skjønner hva du menteJeg blir bare deprimert av å lese dette.
Først klarer jeg ikke engang å produsere nok blasts. De noen få stakkars jeg får koster som en ny Boeing. Og så er det ingen garanti at dem blir til baby i tillegg.
Trist rett og slett.
Men som forventet.
Ingen mirakler i sikte.
Klarer ikke å slå statistikken.
Ja det er jo ikke hyggelig lesing, men for hvert innsett øker sjansen for å lykkes ifølge statistikken
Nei det er en lang historie, men kort sagt pga feil informasjon ved oppstart februar 2020, og at jeg kjenner ei som er 1 år eldre som har fått oppstart ny stim for søskenforsøk når hun var fyllt 41 på samme sykehus så fikk jeg innvilget 1 forsøk.Ja. Cumulative Live Birth Rate er fortsatt på rundt 30% etter 6 forsøk for min aldersgruppe, 41 år. Og øker bare marginalt fram til 8-9 forsøk.
Altfor lite. Men det er håp. Kanskje nettopp jeg kan klare det.
Hvordan var det forresten at du fikk godkjent offentlig?
Spennede Lysi! Vi heier på de 2 egga dineDa er 2 av 4 embabies fortsatt med.
Det var 9 eggs ut. Noen var umodne, altså uten sjanse for normal befruktning. 4 befruktet. 2 er fortsatt med på dag 4. Blir det noen blasts på frys? Gjenstår å se. Thrilleren fortsetter.
Heia eggeneDa er 2 av 4 embabies fortsatt med.
Det var 9 eggs ut. Noen var umodne, altså uten sjanse for normal befruktning. 4 befruktet. 2 er fortsatt med på dag 4. Blir det noen blasts på frys? Gjenstår å se. Thrilleren fortsetter.
Grow, babies, groooowwww!!!
Heia begga!!!!! Gro dere store og sterke !Da er 2 av 4 embabies fortsatt med.
Grow, babies, groooowwww!!!
Grusomt denne ventetiden 4 er bra da!! Hadde du noen på frys fra før også?For noen thriller men det kan gå.
Jeg venter fortsatt på tilbakemelding fra embryofolk på mine 4 embabies. 4 dager etter uttak i dag. Også spente. Skvetter hver gang sms tikker inn. Mailbox blir også refresha ganske ofte.
Lang historie du også! Måtte d bli suksess til sluttSøskenforsøk, så dette var 4 innsett av blasto uten hell. Har også 2 spontante graviditeter imellom dem som begge endte i MA.
Grusomt denne ventetiden 4 er bra da!! Hadde du noen på frys fra før også?