Mai 2021

1 av 2 egg befruktet, blir innsett i morgen om det holder til da :Heartred

For noen thriller :nailbiting: men det kan gå.

Jeg venter fortsatt på tilbakemelding fra embryofolk på mine 4 embabies. 4 dager etter uttak i dag. Også spente. Skvetter hver gang sms tikker inn. Mailbox blir også refresha ganske ofte.

Ja får høre når de har tid til oss. Hadde jo vært fint med et nytt nå før sommeren, men er vel kanskje litt optimistisk

O ja, mener du på neste junisyklus?
Det kan gå forsåvidt.
Har dem ikke ferie?
Spiren tar fri. Så alle syklusstart etter 20-23.06 utgår. Tilbake i august.

O ja, mener du på neste junisyklus?
Det kan gå forsåvidt.
Har dem ikke ferie?
Spiren tar fri. Så alle syklusstart etter 20-23.06 utgår. Tilbake i august.
Tenkte på Juni eller juli, men vet ikke når de tar ferie på Medicus. Får høre med de når de ringer meg med blodprøvesvaret. Om ikke der så har jeg jo fått godkjent 1 forsøk til offentlig etter jeg la inn klage. De har ferie i Juli så da kan jeg muligens rekke et forsøk der.

Søskenforsøk, så dette var 4 innsett av blasto uten hell. Har også 2 spontante graviditeter imellom dem som begge endte i MA.

Jeg blir bare deprimert av å lese dette.
Først klarer jeg ikke engang å produsere nok blasts. De noen få stakkars jeg får koster som en ny Boeing. Og så er det ingen garanti at dem blir til baby i tillegg.
Trist rett og slett.
Men som forventet.
Ingen mirakler i sikte.
Klarer ikke å slå statistikken.

Først klarer jeg ikke engang å produsere nok blasts. De noen få stakkars jeg får koster som en ny Boeing. Og så er det ingen garanti at dem blir til baby i tillegg.
Trist rett og slett.
Men som forventet.
Ingen mirakler i sikte.
Ja det er jo ikke hyggelig lesing, men for hvert innsett øker sjansen for å lykkes ifølge statistikken ;)

Trist rett og slett.
Men som forventet.
Ingen mirakler i sikte.
PS. Kan du ta vekk tommel ned på mitt innlegg, det gir minuspoeng på profilen min...... Men skjønner hva du mente :)

Ja det er jo ikke hyggelig lesing, men for hvert innsett øker sjansen for å lykkes ifølge statistikken ;)

Ja. Cumulative Live Birth Rate er fortsatt på rundt 30% etter 6 forsøk for min aldersgruppe, 41 år. Og øker bare marginalt fram til 8-9 forsøk.
Altfor lite. Men det er håp. Kanskje nettopp jeg kan klare det.

Hvordan var det forresten at du fikk godkjent offentlig?

Ja. Cumulative Live Birth Rate er fortsatt på rundt 30% etter 6 forsøk for min aldersgruppe, 41 år. Og øker bare marginalt fram til 8-9 forsøk.
Altfor lite. Men det er håp. Kanskje nettopp jeg kan klare det.

Hvordan var det forresten at du fikk godkjent offentlig?
Nei det er en lang historie, men kort sagt pga feil informasjon ved oppstart februar 2020, og at jeg kjenner ei som er 1 år eldre som har fått oppstart ny stim for søskenforsøk når hun var fyllt 41 på samme sykehus så fikk jeg innvilget 1 forsøk.

Da er 2 av 4 embabies fortsatt med.

Det var 9 eggs ut. Noen var umodne, altså uten sjanse for normal befruktning. 4 befruktet. 2 er fortsatt med på dag 4. Blir det noen blasts på frys? Gjenstår å se. Thrilleren fortsetter.
Grow, babies, groooowwww!!! :dummy::dummy1:

Det var 9 eggs ut. Noen var umodne, altså uten sjanse for normal befruktning. 4 befruktet. 2 er fortsatt med på dag 4. Blir det noen blasts på frys? Gjenstår å se. Thrilleren fortsetter.
Spennede Lysi! Vi heier på de 2 egga dine :talk017

Heia eggene :gen014:happy093.

Takk, jenter! Om det bare hjalp, all støtten dere gir, så hadde jeg fått 3 barn allerede :hilarious: kun på deres gode ønsker!
Det hjelper dessverre ikke for embryoene.
Men det hjelper masse å komme seg gjennom alt dette.

Heia begga!!!!! Gro dere store og sterke ! ❤️

For noen thriller :nailbiting: men det kan gå.

Jeg venter fortsatt på tilbakemelding fra embryofolk på mine 4 embabies. 4 dager etter uttak i dag. Også spente. Skvetter hver gang sms tikker inn. Mailbox blir også refresha ganske ofte.
Grusomt denne ventetiden :nailbiting: 4 er bra da!! Hadde du noen på frys fra før også?

Grusomt denne ventetiden :nailbiting: 4 er bra da!! Hadde du noen på frys fra før også?

Alt er relativt, ikke sant?
Nå er kun 2 av 4 igjen forresten.
Vi får se hva morgendagen bringer. Senest lørdag. Har 2 blasts fra runde 2 på frys.

Jeg startet i januar.
Etter 5 måneder, 3 stimrunder, og ca 170k nok fattigere (reiseutgifter inkludert, 1. runde var i Danmark) sitter jeg fortsat med kun 2 blasts jeg vet om og håper på å få 1-2 til.

Så dette ser ut som skikkelig "losing game" for meg personlig så langt. Men det er håp. Håper på å få i hvert fall en blastocyst til. Håper at noen av de jeg har/får kan gi meg baby i framtiden.
Håper at nye runder jeg planlegger etter sommeren kan fungere også. Ellers er det helt uutholdelig uten håp.

Hva gjør dere med medisiner som blir til overs?? Sitter igjen med medisiner for over 3000kr her

Back
Topp