Mai 2021

Skal vi se, er ikke standard graviditet 40 uker?
Men 37 er jo også innafor. Sønnen min kom 37+5 - ble fin-fin han.
Og selv med 28 uker er det stor sjanse for at alt går bra. Men ja, helst 37 og alt i beste velgående. Ønsker deg at det blir som du vil det selv.
Nå glemte jeg hvordan det var. Begynner magen å vokse litt når man er 12 uker? Eller er det for tidlig?
Jeg skal ha KS senest uke 38, så går ikke lenger enn det. Har jo gått til uke 20 for under et år siden, så kjente at magen kom litt tidlig denne gang. Var litt strekt fra sist graviditet. Holder det skjult enda , men begynner faktisk bli vanskelig nå.

Håper på mange gode nyheter her inne etterhvert. Klinikken hadde ikke tid til fryseforsøk før i august, så her forbereder vi oss på nok en sommer uten en spire i magen. Ventinga er det tyngste av alt føler jeg. I mellomtiden har vi bestemt oss for å sende en mensprøve til Serum i Hellas. Så da skjer det hvertfall noe. Lykke til alle sammen :happy:
Sniker litt her. Trist at dette forsøket ikke ble vellykket for dere ❤️ Du hører også til Riksen, sant? Jeg går å venter på hcg prøve nr 2. Nr 1 var allerede for lav, så har stilt inn oss på fryseforsøk. Men hadde håpet at det var mulig før sommeren :sorry: Vet du hvilke uker de holder stengt?

Sniker litt her. Trist at dette forsøket ikke ble vellykket for dere ❤️ Du hører også til Riksen, sant? Jeg går å venter på hcg prøve nr 2. Nr 1 var allerede for lav, så har stilt inn oss på fryseforsøk. Men hadde håpet at det var mulig før sommeren :sorry: Vet du hvilke uker de holder stengt?
Det stemmer ❤️ leit at det ikke gikk veien for dere. Jeg hadde også håpa på et forsøk før sommeren. Sykepleieren sa bare at det var litt ventetid nå, men leste at de var stengt tre uker i sommer. Litt usikker på når. Skikkelig kjipt egentlig:shifty: må nok bare smøre oss med tålmodighet

Håper på mange gode nyheter her inne etterhvert. Klinikken hadde ikke tid til fryseforsøk før i august, så her forbereder vi oss på nok en sommer uten en spire i magen. Ventinga er det tyngste av alt føler jeg. I mellomtiden har vi bestemt oss for å sende en mensprøve til Serum i Hellas. Så da skjer det hvertfall noe. Lykke til alle sammen :happy:
Så trist at det ikke gikk denne gangen Prøvedorris :Heartred Håper på bedre lykke i august og at Hellas kan gi noen svar.

Ultralyd idag, 21 jevnt store eggfollikler, ny kontroll torsdag før det forhåpentligvis snart blir uttak.
Må ærlig innrømme jeg ble litt skremt når han fant så mange, men han hørtes optimistisk ut så får håpe det finnes hvertfall 1 brukbart ved uttak :)

Ultralyd idag, 21 jevnt store eggfollikler, ny kontroll torsdag før det forhåpentligvis snart blir uttak.
Må ærlig innrømme jeg ble litt skremt når han fant så mange, men han hørtes optimistisk ut så får håpe det finnes hvertfall 1 brukbart ved uttak :)
Spennende :Heartred

Gosh! 21 jevnt store - det må kjennes ganske godt på eggstokkene dine! Kommer til å kjenne det sikkert etter egguttaket også.

Nå må du ikke være beskjeden - du ligger godt an til å få drømme-ivf med mange gode egg. Kanskje bittelitegran fare for overstimulering. Men hvis du sier at legen er optimistiske, da så.

Jeg skulle ønske jeg var 29 med 2 barn og i gang med nr.3! Er det samme mann du lager alle dine barn med?

Unnskyld hvis jeg oppleves for påtrengende. Det er ikke meningen. Har bodd i Nord-Norge en stund - bærer litt preg av det ;) du svarer selvfølgelig på det du har lyst til å svare.

Lykke til med prosessen videre! :Heartred

Gosh! 21 jevnt store - det må kjennes ganske godt på eggstokkene dine! Kommer til å kjenne det sikkert etter egguttaket også.

Nå må du ikke være beskjeden - du ligger godt an til å få drømme-ivf med mange gode egg. Kanskje bittelitegran fare for overstimulering. Men hvis du sier at legen er optimistiske, da så.

Jeg skulle ønske jeg var 29 med 2 barn og i gang med nr.3! Er det samme mann du lager alle dine barn med?

Unnskyld hvis jeg oppleves for påtrengende. Det er ikke meningen. Har bodd i Nord-Norge en stund - bærer litt preg av det ;) du svarer selvfølgelig på det du har lyst til å svare.

Lykke til med prosessen videre! :Heartred

Ja det begynner å kjennes godt på magen nå, og verre blir det nok frem mot uttak.

ja det er samme mannen, har to tette skoleunger lagd uten ivf, ventet nr 3 i høst men det viste seg å
være exu i uke 7-8 og begge egglederne ble fjernet pga skader, derfor vi må igjennom ivf denne gangen.

må si det har åpnet seg en helt ny verden for meg med informasjon jeg ikke kjente til, har fått så stor respekt for alle som må gå igjennom ivf :Heartred

Tilbake i berg- og dalbanen. 27 i hcg 15 dpo, så det går nok ikke det her! :(

Tilbake i berg- og dalbanen. 27 i hcg 15 dpo, så det går nok ikke det her! :(

Åå det var leit å høre :Heartred Vet ikke om du klarer å se det positive i det, men det at du faktisk har blitt gravid gir veldig gode prognoser for videre behandling! Kroppen din kan bli gravid!

Så trist Timi :Heartred skal du ta en ny blodprøve for å sjekke nye verdier?
Jeg vet ikke, har ikke fått telefon fra klinikken enda. Så bare resultatet inne på Fürst. Får høre hva de sier når de ringer.

Åå det var leit å høre :Heartred Vet ikke om du klarer å se det positive i det, men det at du faktisk har blitt gravid gir veldig gode prognoser for videre behandling! Kroppen din kan bli gravid!

Her er jeg faktisk enig med deg. Selv om biokjemisk er dårlig trøst, så var det ett steg nærmere vanlig graviditet. Det kan plutselig fungere neste gang.

Jeg i mitt nåværende forhold har aldri vært i nærheten av positiv test. Så jeg lurer virkelig på om det i det hele tatt går.

Joda, det er forsåvidt positivt og gir meg troen på at vi skal klare det! :) Det er bare tungt akkurat nå. Vi rekker nok ikke et forsøk til før sommeren og all ventetiden dreper meg!

Joda, det er forsåvidt positivt og gir meg troen på at vi skal klare det! :) Det er bare tungt akkurat nå. Vi rekker nok ikke et forsøk til før sommeren og all ventetiden dreper meg!

Ja, ventingen er virkelig et helvete... :Heartred

Back
Topp