Mai 2021

Ååååh! Jeg håper ikke at du har rett, Timi90! :Heartred

Har du fått snakket med klinikken? Regner med de vil at du skal ta en test til?
:Heartred:Heartred
Snakket med klinikken nå, de sa det mest sannsynlig var en kjemisk og at hcg burde være på minst 75 15 dpo. Skal ta en ny blodprøve i morgen, bare for å sjekke at det ikke stiger.

@cyberkeley hvordan går det med deg? Har du fått startet med stimulering?

Da er aller første sprøyte satt! Nå er det i gang! :D Så utrolig spent på hva som skjer videre nå, altså....:dance018:dance018:confused2

@cyberkeley hvordan går det med deg? Har du fått startet med stimulering?

Nei, mensen er treig :meh: har blitt lengste lutealfase noensinne, hadde det ikke vært for azoospermi så hadde jeg begynt å juble :hilarious: men tipper det er rett rundt hjørnet

:Heartred:Heartred
Snakket med klinikken nå, de sa det mest sannsynlig var en kjemisk og at hcg burde være på minst 75 15 dpo. Skal ta en ny blodprøve i morgen, bare for å sjekke at det ikke stiger.

Det var leit Timi :Heartpink ja, veldig slitsomt å måtte vente... har du noe som kan distrahere deg fra ventehelvete i sommer? Prosjekter f eks?

Det var leit Timi :Heartpink ja, veldig slitsomt å måtte vente... har du noe som kan distrahere deg fra ventehelvete i sommer? Prosjekter f eks?
Jeg elsker sommer! Og når jeg en gang ser tilbake på den, så kommer jeg nok til å være glad for ivf-pause :happy: Vi bor ved sjøen og sitter sjelden stille om sommeren, så jeg vet innerst inne at det kommer til å gå helt fint. Så sant ikke været blir skikkelig dårlig. Det er mest tanken på å vente som plager meg tror jeg :hilarious:

Last edited:
Da kom mensen og den negative testen på meg. Kjedelig, men nå er det bare å se frem til neste forsøk og nye sprøyter :wtf:

Da kom mensen og den negative testen på meg. Kjedelig, men nå er det bare å se frem til neste forsøk og nye sprøyter :wtf:

Det var synd Litjmora :( Jeg syns det var din tur nå :Heartred Fikk dere noen på frys?

Edit: siden du skriver sprøyter så blir det vel nytt uttak.

Ånei! :sorry: Hadde håpet sånn for deg! Sender deg mange klemmer og håper hellet er med deg neste runde :Heartred

Skikkelig kjedelig. Men godt å vite at det ikke er end of story. August en gang?

Det var synd Litjmora :( Jeg syns det var din tur nå :Heartred Fikk dere noen på frys?

Edit: siden du skriver sprøyter så blir det vel nytt uttak.
Nei ingen på frys, men det går fint. Håper jeg kan overtale legen til en lang protokoll denne gangen. Jeg har mer tro på det for min del.

Skikkelig kjedelig. Men godt å vite at det ikke er end of story. August en gang?
Ja får høre når de har tid til oss. Hadde jo vært fint med et nytt nå før sommeren, men er vel kanskje litt optimistisk

Back
Topp