Mai 2021

Ikke uvant at kroppen blir litt sliten med litt ondt her og der. Det er mye press der nede fra posene og det kan gi litt smerter.
Håper du får uttak snart så du slipper å ha ondt så lenge!

OK, takk! Det er betryggende å høre :)
Klarte nesten ikke å stå i går kveld, og ble litt bekymret. Jeg skal klare å holde ut noen dager til :)

Det skal jeg! De sa på legekontoret at jeg fikk svar enten i morgen eller torsdag, så må smøre meg med tålmodighet litt til. Håper du også får sterkere streker etterhvert :D:Heartred

Aaah, det er for lenge :hilarious: Måtte tiden på magisk vis ikke gå uutholdelig sakte!

Takk for det! :Heartred Har du tenkt å teste videre selv for å se om de blir sterkere?

Aaah, det er for lenge :hilarious: Måtte tiden på magisk vis ikke gå uutholdelig sakte!

Takk for det! :Heartred Har du tenkt å teste videre selv for å se om de blir sterkere?
Kommer nok til å gjøre det ja, men skal prøve å holde meg til annenhver dag! :)

Jeg er i sjokk, har nettopp fått min aller første positive graviditetstest :nailbiting: Her har det skjedd saker og ting siden 11 dpo, det skal være sikkert! 15 dpo og blodprøve i dag, så tør ikke juble før svaret kommer.

Gratulerer!! Så spennende!:love7

Hadde kun 2 folikler på UL, egguthenting, full uttelling! Spent på morgendagen om det er blitt noe befrukning :Heartred:Heartred

Hadde kun 2 folikler på UL, egguthenting, full uttelling! Spent på morgendagen om det er blitt noe befrukning :Heartred:Heartred

Skjønte ikke helt "full uttelling".
Har dere fått ut de 2 folliklene?

Ja, var egg i begge posene :Heartred

Neimen så flott da!
Håper at det er de beste eggene!
Skal man tro Lysi sin The Great Egg Theory, da ER det faktisk de beste eggene.
Du bare slapp å gro søppel som uansett ville kommet til å falle fra underveis :)
Så gro-gro, fine søte små eggs! Modne, symmetriske, uten fragmentering helt til AA blastocyster og så videre!!! :notworthy:love2

Jeg hadde to egg som kom ut, og jeg er gravid med det ene 2 dagers . 12 uker. Så jeg har troa på dine ❤️❤️lykke til❤️

Er du 12 uker i dag? :)
Er det sant? 1.trimester gjennomført?
Nå blir jeg så rørt at jeg nesten ikke tør å puste - redd for å ødelegge det vidunderlige som skjer.
Gjør minst 16 uker til!
Helst 28 uker til.
Jeg skal sende alle gode tanker jeg har i håp om at det hjelper.
For vet du, NyPrøver, når du får babyen (jeg sier ikke hvis, men når), da skal h*n bli ikke bare din baby. H*n skal være alle 38+ sin baby. Det er h*n allerede. Så mye energi koster oss din graviditet. Jeg tør påstå det på vegne av flere her i denne tråden.

Neimen så flott da!
Håper at det er de beste eggene!
Skal man tro Lysi sin The Great Egg Theory, da ER det faktisk de beste eggene.
Du bare slapp å gro søppel som uansett ville kommet til å falle fra underveis :)
Så gro-gro, fine søte små eggs! Modne, symmetriske, uten fragmentering helt til AA blastocyster og så videre!!! :notworthy:love2
Ja håper det :) blir evt innsett på dag 3 og evt videredyrking av det andre til dag 5 før frys.

Vi skal ha innsett i morgen av et 5 dagers. Jeg er så nervøs i dag. Håper det overlever opptiningen ettersom det er det eneste vi har. Klarer ikke å konsentrere meg om noe annet:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Vi skal ha innsett i morgen av et 5 dagers. Jeg er så nervøs i dag. Håper det overlever opptiningen ettersom det er det eneste vi har. Klarer ikke å konsentrere meg om noe annet:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Jeg ser at du er pasient hos Livio. Nå vet jeg ikke hvordan demers embryolab arbeider. Men antar at dem har dyktige embryologene der.
Da jeg var bekymret for frysing/tining, så sa Spiren til meg at det er ekstremt sjeldent dem mister blasts under frys/tin. Jeg tror dem sa 1 embryo på flere år. Håper at det hjelper litt og du klarer å slappe litt av.

Håper på mange gode nyheter her inne etterhvert. Klinikken hadde ikke tid til fryseforsøk før i august, så her forbereder vi oss på nok en sommer uten en spire i magen. Ventinga er det tyngste av alt føler jeg. I mellomtiden har vi bestemt oss for å sende en mensprøve til Serum i Hellas. Så da skjer det hvertfall noe. Lykke til alle sammen :happy:

Er du 12 uker i dag? :)
Er det sant? 1.trimester gjennomført?
Nå blir jeg så rørt at jeg nesten ikke tør å puste - redd for å ødelegge det vidunderlige som skjer.
Gjør minst 16 uker til!
Helst 28 uker til.
Jeg skal sende alle gode tanker jeg har i håp om at det hjelper.
For vet du, NyPrøver, når du får babyen (jeg sier ikke hvis, men når), da skal h*n bli ikke bare din baby. H*n skal være alle 38+ sin baby. Det er h*n allerede. Så mye energi koster oss din graviditet. Jeg tør påstå det på vegne av flere her i denne tråden.
Tusen takk for gode ord❤️Helst bli til uke 37❤️Får svar på nipt testen innen en uke så da kan jeg puste litt lettere. Men akkurat nå så er livet godt og jeg ser fremover. Har ikke et eneste symptom , så UL på fredag ser jeg frem til, bare se at det er noe der inne :pSkal være gla jeg ikke ligger helt rett ut og spyr da.

Jeg ser at du er pasient hos Livio. Nå vet jeg ikke hvordan demers embryolab arbeider. Men antar at dem har dyktige embryologene der.
Da jeg var bekymret for frysing/tining, så sa Spiren til meg at det er ekstremt sjeldent dem mister blasts under frys/tin. Jeg tror dem sa 1 embryo på flere år. Håper at det hjelper litt og du klarer å slappe litt av.

Tusen takk! Det hjelper å høre:Heartred

Tusen takk for gode ord❤️Helst bli til uke 37❤️Får svar på nipt testen innen en uke så da kan jeg puste litt lettere. Men akkurat nå så er livet godt og jeg ser fremover. Har ikke et eneste symptom , så UL på fredag ser jeg frem til, bare se at det er noe der inne :pSkal være gla jeg ikke ligger helt rett ut og spyr da.

Skal vi se, er ikke standard graviditet 40 uker?
Men 37 er jo også innafor. Sønnen min kom 37+5 - ble fin-fin han.
Og selv med 28 uker er det stor sjanse for at alt går bra. Men ja, helst 37 og alt i beste velgående. Ønsker deg at det blir som du vil det selv.
Nå glemte jeg hvordan det var. Begynner magen å vokse litt når man er 12 uker? Eller er det for tidlig?

Back
Topp