Mai 2021

Ikke den beste beskjeden her heller idag, kun 1/6 egg overlevde til dag 5. Fikk beskjed om at 1 god blastocyst er fryst ned. Så da må jeg bare krysse fingre for at det tåler opptining og at det er gullegget:nailbiting::Heartred

Du!!!! Dette er fantastiske nyheter!!! Altså jeg skjønner godt man blir skuffet når man ikke får med alle egg, men klinikkene setter ikke blasto på frys hvis ikke de har troa på dem! Og blasto har jo de beste statistikkene :) for å si det sånn, dersom vi får en eneste god blasto så kommer mannen og jeg til å juble i flere uker :hilarious:

Mener at du bør ikke være for skuffet!! Tør å være litt optimistisk og kos deg frem til innsett :cat:

Du!!!! Dette er fantastiske nyheter!!! Altså jeg skjønner godt man blir skuffet når man ikke får med alle egg, men klinikkene setter ikke blasto på frys hvis ikke de har troa på dem! Og blasto har jo de beste statistikkene :) for å si det sånn, dersom vi får en eneste god blasto så kommer mannen og jeg til å juble i flere uker :hilarious:

Mener at du bør ikke være for skuffet!! Tør å være litt optimistisk og kos deg frem til innsett :cat:

Åå det var veldig godt å høre, tusen takk! :Heartred
jeg er så ny i dette og usikker på mye, men veldig godt å lese det du skriver nå! Blir litt mer optimistisk da :happy: skal senke skuldrene litt nå.
Håper dere får noen gode blastoer! :love7

Åå det var veldig godt å høre, tusen takk! :Heartred
jeg er så ny i dette og usikker på mye, men veldig godt å lese det du skriver nå! Blir litt mer optimistisk da :happy: skal senke skuldrene litt nå.
Håper dere får noen gode blastoer! :love7

Takk for det :) fikk du noe informasjon fra klinikk om fryseforsøk? Om du skulle til kontroll på forhånd av EL osv? Blir spennende å se om EL blir forsinket eller ikke :)

Takk for det :) fikk du noe informasjon fra klinikk om fryseforsøk? Om du skulle til kontroll på forhånd av EL osv? Blir spennende å se om EL blir forsinket eller ikke :)

ikke fått så mye info enda, skulle få mer beskjed på tirsdag. Men var snakk om en kontroll dag 9-10 :) Nå har jeg gått til innkjøp av en haug med eggløsningstester. så blir spennende å se om den kommer til vanlig tid ja :nailbiting:

Ikke den beste beskjeden her heller idag, kun 1/6 egg overlevde til dag 5. Fikk beskjed om at 1 god blastocyst er fryst ned. Så da må jeg bare krysse fingre for at det tåler opptining og at det er gullegget:nailbiting::Heartred
Jeg kan forstå at du er litt skuffa, men heller én god enn 6 dårlige :happy: Jeg ble også litt skuffet da jeg skjønte at vi ikke fikk noen på frys, men nå er jeg bare sjeleglad for at vi i det hele tatt fikk en blasto av god kvalitet!

Jeg kan forstå at du er litt skuffa, men heller én god enn 6 dårlige :happy: Jeg ble også litt skuffet da jeg skjønte at vi ikke fikk noen på frys, men nå er jeg bare sjeleglad for at vi i det hele tatt fikk en blasto av god kvalitet!

Det er veldig sant, skal være glad for at det i det hele tatt ble en - kunne vært verre og at ingen var god :happy:
Krysser fingre for deg og den du ruger på :love7

Jeg kan også settes over på ruger!:smiley-bounce016

Ingen andre embryo klarte seg til frys, men akkurat nå er jeg så takknemlig for at jeg fikk satt inn en blasto at det klarer jeg ikke å være skuffet over.

Takk, det samme!

Gjett om klinikken skremte livet av meg i dag tidlig. De skulle bare ringe dersom innsett ble avbrutt, og gjett hvem som ringer? Joda, klinikken :nailbiting: Fikk hjertet i halsen og verden stoppa opp noen sekunder, men de lurte bare på om jeg kunne komme inn litt tidligere.

Gikk tilbakeføringen greit for deg?

Takk, det samme!

Gjett om klinikken skremte livet av meg i dag tidlig. De skulle bare ringe dersom innsett ble avbrutt, og gjett hvem som ringer? Joda, klinikken :nailbiting: Fikk hjertet i halsen og verden stoppa opp noen sekunder, men de lurte bare på om jeg kunne komme inn litt tidligere.

Å herregud, litt unødvendig å skremme folk sånt.
De aner ikke hva vi går gjennom i denne prosessen.

Selve innsett gikk fint, ikke noe vondt/ubehag i det hele tatt.
Fikk beskjed at de to siste egg som jeg har at de skal dyrkes videre til blasto og så får jeg beskjed hvis de blir fryst. Litt rar opplegg tenker jeg, men skal ikke klage nå. Er bare fornøyd med innsett :)
Er det normalt å kjenne litt mensmurring etter innsett lurte jeg på?

Gikk det bra med deg også?

Takk, det samme!

Gratulerer! Og for en forferdelig følelse du må ha hatt da telefonen ringte :nailbiting: Jeg håper de kom til poenget ganske fort :hilarious:

Å herregud, litt unødvendig å skremme folk sånt.
De aner ikke hva vi går gjennom i denne prosessen.

Selve innsett gikk fint, ikke noe vondt/ubehag i det hele tatt.
Fikk beskjed at de to siste egg som jeg har at de skal dyrkes til blasto og så får jeg beskjed hvis de fryser noen. Litt rar opplegg tenker jeg, men skal ikke klage nå. Er bare fornøyd nå :)
Er det normalt å kjenne litt mensmurring etter innsett lurte jeg på?

Gikk det bra med deg også?

Det gikk veldig fint for meg også, ja! Raskt gjort og merket egentlig ingenting bortsett fra en veldig full blære :hilarious:
Jeg krysser fingrene for at du får blasto på frys. Jeg fikk det ikke, og det er helt greit, men jeg hadde jo likt å ha en blasto på lur ;)

Gratulerer! Og for en forferdelig følelse du må ha hatt da telefonen ringte :nailbiting: Jeg håper de kom til poenget ganske fort :hilarious:

Tusen takk!

Joda, hun var heldigvis lynrask med å fortelle at hun ikke kom med dårlige nyheter, men det tok lang tid før pulsen min var nede på normalt nivå igjen :hilarious:

Ingen andre embryo klarte seg til frys, men akkurat nå er jeg så takknemlig for at jeg fikk satt inn en blasto at det klarer jeg ikke å være skuffet over.

Gratulerer med innsett! Håper at det er The Egg. :dummy::dummy1:

Åååh, så fantastisk :love7:love7

Gratulerer med dagen :joyful: Og gratulerer, rugere! :wav Innsett på selveste nasjonaldagen kan ikke annet enn å bli barn, tenker jeg!

Back
Topp