Maggie❤️

Ååh! La dette være terminspire :Heartbigred Tenk at vi var i så mange ikm-grupper sammen, og nå tester du positivt! Krysser alt jeg har. Har fulgt deg fra sidelinja:love2

Åå så kjekt å komme inn her og se strek, gratulerer såå mye!! :Heartred :love7

Ååh! La dette være terminspire :Heartbigred Tenk at vi var i så mange ikm-grupper sammen, og nå tester du positivt! Krysser alt jeg har. Har fulgt deg fra sidelinja:love2
Ååå❤️ tusen takk ❤️ vi har prøvd så lenge nå at vi ikke trodde det skulle gå. Nå er vi i et evig opppussingskaos og vi ble litt tatt på senga nå. Trodde ikke vi skulle få det til :p men her sitter vi nå med positive tester. Så nå blir det mye å henge i her ;)
Ja tenk at du skulle gå et helt svangerskap plus litt lit før det klaffa for oss ☺️

Ååå❤️ tusen takk ❤️ vi har prøvd så lenge nå at vi ikke trodde det skulle gå. Nå er vi i et evig opppussingskaos og vi ble litt tatt på senga nå. Trodde ikke vi skulle få det til :p men her sitter vi nå med positive tester. Så nå blir det mye å henge i her ;)
Ja tenk at du skulle gå et helt svangerskap plus litt lit før det klaffa for oss ☺️
Er typisk at det skjer når man ikke forventer det ;) Jeg er så utrolig glad for at det endelig skjedde før jeg fødte! :woot: Og for at dere har stått på og ikke gitt opp :Heartred

Tusen takk❤️ håper den klamrer seg fast ❤️ foreløpig ingen sørlig symptomer i dag. Men kommer sikkert når jeg setter meg ned for kvelden ❤️☺️

Du kjenner nok en del mer til symptomene når du sitter rolig å kjenner litt etter:Heartred Detta er en terminspire, kjære du:love7:Heartpink

Ble helt stressa til morran i dag når jeg fikk en blank test :( jeg bare faen er det mulig. Men så tok jeg 1 1 time senere og da var den plutselig sterkere igjen❤️ dette er det som er kjipt med tidlig testing. Åååå. Skulle aldri ha begynt å teste :(
Men syns det kanskje er litt stigning fra i går. Har ikke gått helt 24 timer ennå engang fra den testen jeg har bilde av her.
Men legger de sammen så kan vi se ❤️
E30B09AC-8B78-406B-A765-162BC6F41513.jpeg
D1C87BC1-D62A-44CC-9A65-746D4D2A8A65.jpeg

Ble helt stressa til morran i dag når jeg fikk en blank test :( jeg bare faen er det mulig. Men så tok jeg 1 1 time senere og da var den plutselig sterkere igjen❤️ dette er det som er kjipt med tidlig testing. Åååå. Skulle aldri ha begynt å teste :(
Men syns det kanskje er litt stigning fra i går. Har ikke gått helt 24 timer ennå engang fra den testen jeg har bilde av her.
Men legger de sammen så kan vi se ❤️Vis vedlegget 401376Vis vedlegget 401375
Definitivt stigning! Anbefaler deg å slutte helt med å dyppe test i første urinen fordi mange (meg og deg inkludert tydeligvis) får svakere strek med morgenurin. Dypp heller på andregangs urinen :)

Definitivt stigning! Anbefaler deg å slutte helt med å dyppe test i første urinen fordi mange (meg og deg inkludert tydeligvis) får svakere strek med morgenurin. Dypp heller på andregangs urinen :)
Ja tydeligvis ;) hærregud jeg ble skikkelig lei meg. Holdt på å skrive melding til mamma:) men nå stiger testene igjen ❤️ dette er på urin 3 ;) så da tar jeg bare en test igjen i kveld;) så må jeg tydeligvis kjøpe flere tester i morgen :)
C5BEBC2D-832D-4165-BA03-475E16EEEAEC.jpeg

Hvordan er det med deg?

Er typisk at det skjer når man ikke forventer det ;) Jeg er så utrolig glad for at det endelig skjedde før jeg fødte! :woot: Og for at dere har stått på og ikke gitt opp :Heartred
Jaaa! Typisk det. Mannen ble rimelig stressa. Men det gikk seg til utover kvelden når vi fikk prata litt å spist litt og kosa oss litt. ❤️ ikke bare bare å være arbeidskær og tobarnsfar:p men er jo lenge til november så vi skal nok bli så å si ferdig. Hvertfall inne i huset :) ute er det litt mere å gjøre;)

Fin stigning! ❤️
Sleit med det samme siat gravditet, alltid sterkere på urin nr2 av en eller annen grunn! Aldri merka det med make sure føre nå...

Fin stigning på testene, kjære du :love017 :greet008:santa

Ja tydeligvis ;) hærregud jeg ble skikkelig lei meg. Holdt på å skrive melding til mamma:) men nå stiger testene igjen ❤️ dette er på urin 3 ;) så da tar jeg bare en test igjen i kveld;) så må jeg tydeligvis kjøpe flere tester i morgen :) Vis vedlegget 401381

Hvordan er det med deg?
Det skjønner jeg veldig godt!! Man blir jo helt slått ut når man ikke ser at den stiger :/

Godt å høre (og se) at de stiger igjen og nå håper jeg at dette fortsetter :Heartred :Heartred Håper virkelig at du på slutten av dette står igjen med en lillebror/lillesøster:love7
Går bare bra med meg :Heartred er i uke 18 nå, så her går det unna. Føler jeg ikke fått nytt svangerskapet nok fordi det går så fort. Men like greit da jeg egentlig ikke liker å gå gravid. Syns det bare er bekymringsfullt og stressende :p Er best når babyen kommer på utsiden :)

Fin Stigning!!!

Og husk, testene kan stå stille i opp til 2 døgn uten at det er noe galt!! Også er det det med ulik sensitivitet på hver test, og ulik urinkonsentrasjon osv... ;) Det ser bra ut!!

Fin Stigning!!!

Og husk, testene kan stå stille i opp til 2 døgn uten at det er noe galt!! Også er det det med ulik sensitivitet på hver test, og ulik urinkonsentrasjon osv... ;) Det ser bra ut!!
Ja;) det er akkurat det jeg egentlig vet. Men man blir jo såååå stressa okke som :) men takk for at du beroliget meg og titter innom å ser og tolker testene mine ❤️ trenger litt ro i sjela mi❤️

Ja;) det er akkurat det jeg egentlig vet. Men man blir jo såååå stressa okke som :) men takk for at du beroliget meg og titter innom å ser og tolker testene mine ❤️ trenger litt ro i sjela mi❤️

Ja, jeg vet jo det er fort gjort å krisemaksimere litt >< men minner deg bare på det. Dette skal gå til termin! ❤️

Back
Topp