Maggie❤️

Næmmen heiii bloggen :laughing002
Var innom her for å snike litt. Også så jeg at folk var gravide med både barn nr 6 og 7 og 3 og 4. liten oppdatering. Lille L er jo snart 2 år og I er snart 5. det er jo helt sjukt. Vi stresser rundt og har det fint. Pusser fortsatt opp å vi blir aldri ferdig. Helt latterlig. Innerst inne så øsnker jeg meg et barn til. Men nå er jeg 39 og jeg tror ikke jeg orker ❤️ men det hadde vært gøy. Kanskje eldste hadde roa seg litt ;) hu er så trass. Sinna og sjalu! Stakkars.
Men alt i alt så går det fint og vi koser oss masse ❤️

Omg heeii! :smiley-bounce022
Min er 2,5 år og nå venter jeg en til i februar!
Spennende at du tenker tanken da :woot: Hadde vært morsomt hvis det plutselig gikk :joyful: Uansett fint å høre at det går bra med dere :Heartred

Omg heeii! :smiley-bounce022
Min er 2,5 år og nå venter jeg en til i februar!
Spennende at du tenker tanken da :woot: Hadde vært morsomt hvis det plutselig gikk :joyful: Uansett fint å høre at det går bra med dere :Heartred
Oooh❤️ gratulerer stas. Det er tøft med 2 små barn. Men de kommer nok til å få glede av hverandre en dag!! :laughing002

Oooh❤️ gratulerer stas. Det er tøft med 2 små barn. Men de kommer nok til å få glede av hverandre en dag!! :laughing002
Ja håper det! Tenker at ca 3 års forskjell blir bra

Ja håper det! Tenker at ca 3 års forskjell blir bra
Ja er det på mine også❤️ skulle nok ha de litt tettere for eldste er så sinnsykt sjalu og blitt et helt annet barn etter hun ble storesøster. Dessverre. Så tips er å forberede godt og snakke mye om følelser og det å være 2 barn❤️ la henne hjelpe til der hun kan å føle seg nyttig. Tror jeg slurva litt der. Så nå må jeg gjøre den jobben nå. Så håper det blir bedre for vår del fremover ☺️ masse lykke til fremover ❤️

Ja er det på mine også❤️ skulle nok ha de litt tettere for eldste er så sinnsykt sjalu og blitt et helt annet barn etter hun ble storesøster. Dessverre. Så tips er å forberede godt og snakke mye om følelser og det å være 2 barn❤️ la henne hjelpe til der hun kan å føle seg nyttig. Tror jeg slurva litt der. Så nå må jeg gjøre den jobben nå. Så håper det blir bedre for vår del fremover ☺️ masse lykke til fremover ❤️
Hadde ikke orket å hatt de tettere enn 2,5 år, hadde det klaffet med én gang vi begynte å prøve hadde vi fått det. Vi begynte tidlig med å forberede, UL bilder hjalp å visualisere, for hun kjenner igjen at de er av baby - og vil gjerne se dem! Har en bok om å bli storesøster som hun elsker, og den snakker om følelsene barnet kan ha, tror den passer veldig bra for henne. Hun er jo ikke SÅ begeistret for tanken om baby, men kan hilse på babyen av og til, og vet at jeg får vondt i magen og må på sykehus når den kommer. Også nekter hun å tro at den kommer vaginalt, siden hun vet om keisersnittet med henne, så hun stryker arret mitt og sier "baby kommer ut her med skarp kniv" (jeg sa aldri at de brukte skarp kniv, bare at de skjærte, men det er visst stuck nå hver gang hun ser arret) :hilarious: Tror hun blir veldig hjelpsom fysisk da, det er hun uansett. Har sagt at hun kan hjelpe å passe på, gi smokk, finne bleie og sånne ting, virker som om hun vil gjøre det. Så ja, tenker det er veldig viktig at de føler seg viktig de også! Og at av og til må vi la babyen vente for å hjelpe dem (og prøve å ikke skylde på babyen når de må vente)

Back
Topp