Maggie❤️

Ja❤️ den er jo mist like sterk ❤️ jeg det lover godt. Jeg har sinnsyke ømme brystær hvertfall. Men ikke noe kvalme eller noe. Litt små murringer, men veldig svakt. Sist gang jeg hadde en sa hadde jeg veldig mens smerter og følte på meg at det ikke gikk bra. Nå har jeg en god følelse❤️
Så godt å høre!! :Heartred Får håpe at kvalmen holder seg unna for din del (selv om jeg veit at mange syns den er betryggende). Jeg slapp unna kvalme og dårlig form denne gangen *bank i bordet* og syns det i starten var veldig vanskelig å tro på at det kunne gå bra framover når jeg hadde så «lite» symptomer. Men nå er jeg bare takknemlig for å endelig ha fått et svangerskap som er levbart å være i og rett og slett fantastisk :D:Heartred ønsker deg det samme!

Så himla gøy å se positive tester hos deg :)

12 dpo.

Å i dag syns jeg testen ikke var noe særlig syerkere:( også blir jeg unødvendig bekymret . Dette er på urin nr 2 jeg tok en på 3 også, og den var ganske lik. Vært litt kvalm på morran i dag. Men lurer på om det var fordi jeg hadde føling i natt! ☺️ satser på at testen er litt sterkere i kveld ❤️ selvom jeg vet det varierer i styrke og at man ikke skal sammenligne dag for dag!
Jeg jobber i barnehage å er kronisk syk, så nå er jeg spent på hvor lenge jeg holder ut. Hvor lenge jeg klarer å jobbe 100%. Blir jo en del oppfølging på sykehus og lege så. Blir jo en del fravær. Jeg må komme meg til lege snart. Hvertfall dia lege. Så får vi høre hva han sier ❤️ bare bikke 4 uker først da ;) så torsdag/fredag;)
355B27C5-2CDB-426F-A92E-F271D0B75F1D.jpeg

12 dpo.

Å i dag syns jeg testen ikke var noe særlig syerkere:( også blir jeg unødvendig bekymret . Dette er på urin nr 2 jeg tok en på 3 også, og den var ganske lik. Vært litt kvalm på morran i dag. Men lurer på om det var fordi jeg hadde føling i natt! ☺️ satser på at testen er litt sterkere i kveld ❤️ selvom jeg vet det varierer i styrke og at man ikke skal sammenligne dag for dag!
Jeg jobber i barnehage å er kronisk syk, så nå er jeg spent på hvor lenge jeg holder ut. Hvor lenge jeg klarer å jobbe 100%. Blir jo en del oppfølging på sykehus og lege så. Blir jo en del fravær. Jeg må komme meg til lege snart. Hvertfall dia lege. Så får vi høre hva han sier ❤️ bare bikke 4 uker først da ;) så torsdag/fredag;) Vis vedlegget 401611

Synes den er sterk og fin, jeg :love017❤️ Om en er bekymret for stigning, så er det lurt med en hcg-måling med to dagers mellomrom:happy119 Forstår godt du blir litt engstelig, helt normalt:angel5 Vært kvalm idag jeg også:depressed:

12 dpo.

Jeg jobber i barnehage å er kronisk syk, så nå er jeg spent på hvor lenge jeg holder ut. Hvor lenge jeg klarer å jobbe 100%. Blir jo en del oppfølging på sykehus og lege så. Blir jo en del fravær. Jeg må komme meg til lege snart. Hvertfall dia lege. Så får vi høre hva han sier ❤️ bare bikke 4 uker først da ;) så torsdag/fredag;) Vis vedlegget 401611
Denne streken er den fineste streken jeg har sett!

12 dpo.

Her er min 12 dpo. Fikk 3+ på digital i går, 5+1 :)

Vedlegg

• 3DD532DA-A709-48F8-ADC7-A3FFC8E967FB.png
    3DD532DA-A709-48F8-ADC7-A3FFC8E967FB.png
    2,2 MB · Visninger: 111
Så utrolig gøy å se så fine og sterke tester hos deg, dette unner jeg deg virkelig! :Heartred Her er mine fra da spiren satt (31+4 i dag) så denne sitter for deg;)

Vedlegg

• 410C12CF-F093-490B-AA14-1F1E56112547.jpeg
    410C12CF-F093-490B-AA14-1F1E56112547.jpeg
    386,8 KB · Visninger: 93
Så utrolig gøy å se så fine og sterke tester hos deg, dette unner jeg deg virkelig! :Heartred Her er mine fra da spiren satt (31+4 i dag) så denne sitter for deg;)
Ååå takk for at du deler ❤️ og tusen takk ❤️ ja jeg håper den sitter nå altså ☺️ virker sånn:) skal kontakte lege for å få målt hcg i morgen så jeg får gjort det før helgen ❤️

12 dpo
Vært en så innmari stressende og lang dag. Vært våken siden 0600, sendte mann og barn til barnehagen og jobb 0715. Dro selv på jobb 0800. Var på jobb til 1530, dro hjem for å spise, dro på jobb igjen etter det og nååå 2000 sitter jeg godt planta i sofaen igjen. Ikke rart jeg ikke har kjent noen symtomer i dag. Nå kjenner jeg de ømme puppene og magen som småmurrer. Har jo drukket en del kaffe og vann i dag. Så tok en test på helt fullstendig utvannet. Den var nesten ikke gul. Det var teit. For den var ikke så sterk :p men den var faktisk litt sterk til å være så tynn. Uansett så er jeg ikke så bekymret lenger og gleder meg til å teste i morgen. Har ikke digital test heller:p

13 dpo
Kjenner lite symtomer på natt/morgen men de kommer snikende bår jeg står opp:) blir stressa når jeg ikke kjenner noe, men jeg er jo at testene øker nå er der ikke vits å teste flere ganger til dagen. Men jeg tar en test i morgen igjen på morgenen ❤️
Her er dagens test
Sammenlignet med 11 dpo ❤️
5D8143C1-B0C8-4094-BBB9-FA09DDE64855.jpeg

Veldig fin stigning ❤️

Back
Topp