Tusen takkÅåååh, fy sørenSå deilig å logge inn til en slik oppdatering
Gratulerer så mye med spiren, denna sitter hele veien til mål
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkÅåååh, fy sørenSå deilig å logge inn til en slik oppdatering
Gratulerer så mye med spiren, denna sitter hele veien til mål
![]()
ÅååÅåh! La dette være terminspireTenk at vi var i så mange ikm-grupper sammen, og nå tester du positivt! Krysser alt jeg har. Har fulgt deg fra sidelinja
![]()
Er typisk at det skjer når man ikke forventer detÅååtusen takk
vi har prøvd så lenge nå at vi ikke trodde det skulle gå. Nå er vi i et evig opppussingskaos og vi ble litt tatt på senga nå. Trodde ikke vi skulle få det til
men her sitter vi nå med positive tester. Så nå blir det mye å henge i her
Ja tenk at du skulle gå et helt svangerskap plus litt lit før det klaffa for oss![]()
Og for at dere har stått på og ikke gitt opp 
Tusen takkhåper den klamrer seg fast
foreløpig ingen sørlig symptomer i dag. Men kommer sikkert når jeg setter meg ned for kvelden
![]()
Detta er en terminspire, kjære du

Herregud!!!!

Åja som jeg håperDet er stigning![]()
Definitivt stigning! Anbefaler deg å slutte helt med å dyppe test i første urinen fordi mange (meg og deg inkludert tydeligvis) får svakere strek med morgenurin. Dypp heller på andregangs urinenBle helt stressa til morran i dag når jeg fikk en blank testjeg bare faen er det mulig. Men så tok jeg 1 1 time senere og da var den plutselig sterkere igjen
dette er det som er kjipt med tidlig testing. Åååå. Skulle aldri ha begynt å teste
Men syns det kanskje er litt stigning fra i går. Har ikke gått helt 24 timer ennå engang fra den testen jeg har bilde av her.
Men legger de sammen så kan vi seVis vedlegget 401376Vis vedlegget 401375
Ja tydeligvisDefinitivt stigning! Anbefaler deg å slutte helt med å dyppe test i første urinen fordi mange (meg og deg inkludert tydeligvis) får svakere strek med morgenurin. Dypp heller på andregangs urinen![]()
Jaaa! Typisk det. Mannen ble rimelig stressa. Men det gikk seg til utover kvelden når vi fikk prata litt å spist litt og kosa oss litt.Er typisk at det skjer når man ikke forventer detJeg er så utrolig glad for at det endelig skjedde før jeg fødte!
Og for at dere har stått på og ikke gitt opp
![]()

Det skjønner jeg veldig godt!! Man blir jo helt slått ut når man ikke ser at den stiger :/Ja tydeligvishærregud jeg ble skikkelig lei meg. Holdt på å skrive melding til mamma
men nå stiger testene igjen
dette er på urin 3
så da tar jeg bare en test igjen i kveld
så må jeg tydeligvis kjøpe flere tester i morgen
Vis vedlegget 401381
Hvordan er det med deg?
Håper virkelig at du på slutten av dette står igjen med en lillebror/lillesøster
er i uke 18 nå, så her går det unna. Føler jeg ikke fått nytt svangerskapet nok fordi det går så fort. Men like greit da jeg egentlig ikke liker å gå gravid. Syns det bare er bekymringsfullt og stressende JaFin Stigning!!!
Og husk, testene kan stå stille i opp til 2 døgn uten at det er noe galt!! Også er det det med ulik sensitivitet på hver test, og ulik urinkonsentrasjon osv...Det ser bra ut!!
Jadet er akkurat det jeg egentlig vet. Men man blir jo såååå stressa okke som
men takk for at du beroliget meg og titter innom å ser og tolker testene mine
trenger litt ro i sjela mi
![]()