Maggie❤️

Takk for svar :) jeg leste igjen svaret fra gynekologen og hun skrev at det var oppvekst av sopp så da er det jo ikke bakteriell vaginose sånn sett. Så da kjøper jeg meg en sånn pille jeg. Så er det gjort. Kan jeg spare den andre resepten jeg har når jeg vet jeg har BV. For det lukta jeg sist for å si det sånn :p kjenner liksom ikke noe nå. Genialt med sånn pille. Jeg viste ikke om det en gang. Jeg prøver det. ☺️
Veeldig kjekt med sånn pille ja :D deilig å slippe styret med canesten!

7dpo pp 18

Jaja dere;) dere som kjenner meg litt vet at jeg er ekstrem på den testinga så her går vi ;)
Har litt tyngde i livmoren og akkurat når jeg skulle reise meg opp i sted fikk jeg sånn ligament smerter lignende stikk i livmorområdet ❤️ men det er sikkert alt for tidlig å få det :p men man legger jo merke til litt ting på denne tiden i syklusen ❤️ uansett godt humør og ikke så sliten psykisk lenger, har det bra på jobb osv osv.
tester igjen i morgen jeg ❤️❤️
CC9758EB-4E6A-4D36-8186-C3F7FB043285.jpeg
F72617E8-E00A-4D86-BAD8-465E3B8156AD.jpeg

8 dpo❤️
Å jada jeg tester. ;) blenda i dag også. Kjenner på tunghet i livmor. Litt ømt og stikker litt innimellom. Men det er normalt for meg i dpo land egentlig. Er ikke så trøtt lenger. Jeg pleier å være så trøtt og sliten. Men i går og i dag har jeg ikke vært deg;) kanskje det er et gravid tegn på meg?? Ikke vet jeg. Men har mere energi faktisk ;) rart. Noterer meg det hvertfall ❤️ ses i morgen :p
0BE61954-9B01-425F-A8A6-60FBD8A8A717.jpeg

Ååååh, fy søren:sad010:love017 Så deilig å logge inn til en slik oppdatering:hug007:Heartred Gratulerer så mye med spiren, denna sitter hele veien til mål:wav:love7:Heartred

Jaaaa herregud! :smiley-bounce022 Endelig! :smiley-bounce016:excited001:cool05:dance011

Back
Topp