Maggie❤️

Nei har ikke testet ennå! Men jeg har ingen symptomer i det hele tatt. :( så vet ikke om det er noen vits! :p

Når jeg ikke har symptomer føre ikm så er det de gangene jeg er gravid, kontra de gangene med mange symptomer :)

Når jeg ikke har symptomer føre ikm så er det de gangene jeg er gravid, kontra de gangene med mange symptomer :)
Ååå spennende ❤️ jeg skal ta en test når frøkna har sovna;) litt overtrøtt og sliten kid i dag, som har vært ille vrang i ettermiddag :p

Ååå spennende ❤️ jeg skal ta en test når frøkna har sovna;) litt overtrøtt og sliten kid i dag, som har vært ille vrang i ettermiddag :p

Krysser fingrene ❤️
Hehe, det hørtes veeeldig kjent ut :wacky: 2 åringer altså, et helt eget humør :hilarious:

Krysser fingrene ❤️
Hehe, det hørtes veeeldig kjent ut :wacky: 2 åringer altså, et helt eget humør :hilarious:
Ja må innrømme at jeg ble en smule sint også, så vi har kranglet litt i dag. :( men humøret er så på sving om dagen. Og det er null kontroll på følelsene. Hun var dog enig i at resten av middagen skulle hun spise pent! Ikke helle det ut med vilje :p
De sier at trassalderen er ved 3 år. Dette startet lenge før hun ble 2 ;) lik far sin der :hilarious:
Vi får stå i det, så blir det nok folk av de også ;)

Ja må innrømme at jeg ble en smule sint også, så vi har kranglet litt i dag. :( men humøret er så på sving om dagen. Og det er null kontroll på følelsene. Hun var dog enig i at resten av middagen skulle hun spise pent! Ikke helle det ut med vilje :p
De sier at trassalderen er ved 3 år. Dette startet lenge før hun ble 2 ;) lik far sin der :hilarious:
Vi får stå i det, så blir det nok folk av de også ;)

Det er tøft med trass ❤️ kjenner selv, spesielt når en er sliten, at lunta er kortere når det bare er trass og tøys :bag: og myyye følelser langt på utsiden av kroppen,m som svinger veldig ja! Og enig, der starta føre 2 år her også :hilarious: det er jo sjeldent negativt at de uttrykker følelser da, så de kommer seg frem i verden! Er bare en laaaang periode si :wacky::hilarious:
Tatt test?:D

Det er tøft med trass ❤️ kjenner selv, spesielt når en er sliten, at lunta er kortere når det bare er trass og tøys :bag: og myyye følelser langt på utsiden av kroppen,m som svinger veldig ja! Og enig, der starta føre 2 år her også :hilarious: det er jo sjeldent negativt at de uttrykker følelser da, så de kommer seg frem i verden! Er bare en laaaang periode si :wacky::hilarious:
Tatt test?:D
Nei jeg har ikke tatt test ennå;p haha. Jeg venter til i morgen ;)

Vi er så ofte i samme ikm gruppe, er så fint å kunne lese litt i dagboken din også :Heartred
Snart er det våres tur, 2023 skal bli vårt år! Håper det for oss begge to:Heartred
Ja jeg vet❤️ vi var jo mye sammen i ikm grupper i 2019/2020 også;) jeg følger med å heier på deg også ❤️ ja håper vi kan bli gravide en gang i løpet av året da❤️ klokka tikker jo veldig for oss. Så bør klaffe i løpet av våren før jeg legger alt på hylla :(

Ja! Jeg skal være 10 men jeg tror kanskje jeg er 12 også! Siden jeg lurer på om el kom litt tidligere. Vi får se om tr kommer fredag/lørdag eller om den allerede kommer i morge/torsdag;) jeg er klar for ikm uke 12 jeg så!! ☺️

Er så kjipt når det ikke går og mens kommer, men så kommer håpet tilbake❤️ Krysser alt jeg har for at det lykkes i neste pp :smiley-angelic001 :Heartpink :smiley-angelic001

Kan jeg få spørre om han har testet seg?
Nei han har ikke det! Og jeg vet ikke om han har lyst til det! For vi skal ikke ha noe hjelp utenfra uansett om Hannes sæd eller ikke er brukanes eller ei;) så vi får bare prøve selv ;) er litt rart at det er blitt full stopp i rognposen på 2,5 år:p

Nei han har ikke det! Og jeg vet ikke om han har lyst til det! For vi skal ikke ha noe hjelp utenfra uansett om Hannes sæd eller ikke er brukanes eller ei;) så vi får bare prøve selv ;) er litt rart at det er blitt full stopp i rognposen på 2,5 år:p
Rognposen :hilarious: Jeg elsker det ordet:hilarious:
Men ja, rart at den er «ødelagt» på så kort tid! Det er bare å knulla på. Jeg tror og håper at den sitter på et eller annet tidspunkt! :Heartred

Rognposen :hilarious: Jeg elsker det ordet:hilarious:
Men ja, rart at den er «ødelagt» på så kort tid! Det er bare å knulla på. Jeg tror og håper at den sitter på et eller annet tidspunkt! :Heartred
Hvordan er det med deg? Hvem gruppe er du med i nå? Eller er det noe på gang? ☺️❤️

Back
Topp