Maggie❤️

Så leit at toåring ikke er helt i form :Heartred Huff, ja, har skjønt attrassalderen funker sånn passe bra som prevensjon :smiley-ashamed004 Spent på åssen det blir etterhvert (ettåring, så ikke der helt enda).

Spent på å høre hva endelig resultat blir for deg denne prøveperioden :)

Så leit at toåring ikke er helt i form :Heartred Huff, ja, har skjønt attrassalderen funker sånn passe bra som prevensjon :smiley-ashamed004 Spent på åssen det blir etterhvert (ettåring, så ikke der helt enda).

Spent på å høre hva endelig resultat blir for deg denne prøveperioden :)
Ja , men hun fikk seg en time på øyet i sted, og da hun våknet var hun ikke så varm lenger, sååå jeg håper det bare er pga hun et sliten og sovet dårlig i 3 netter nå:) pluss at hun er skikkelig i trass stadiet om dagen :hilarious:
Gled deg til den alderen. Verden går i tusen knas når hun ikke får viljen sin :p kaster seg på gulvet å hylskriker ;) blir helt svett. Men prøver å sette meg inn i følelsene hennes og roe henne ned. Ikke alltid like lett. Men man må vel stå i det:)

Vi har prøvd Såppas lenge nå, at jeg tror kanskje ikke vi får flere barn. Men er jo gøy med denne prøvingen da. Å spennende når teste tiden kommer osv ;)
Tvi tvi ❤️

Cd 28
Ikm er her. Begynt så mått å blø, så da er jeg vel cd 1 i morgen. Siden det begynte så sent på kvelden. Da starter vi igjen med nytt mot ❤️ glad for at kroppen min er i rute hvertfall. Ganske sikker syklus på 28 dager❤️ 1 positiv ting ☺️

Pp 17 cd 2

Tr kom da den skulle og da er vi igang med ny pp. Kjenner jeg gir litt opp nå, og tanken på å avslutte prøvingen kjennes nå helt greit ut. Om vi ikke lykkes nå før Mars/april. Så er det ikke noe vits å prøve mer. Ønsker ikke barn etter 37 og da må den babyen komme før desember. Januar går kanskje :p så da har vi noen måneder igjen på å lykkes;)

Cd 7

Da er vi passert første uka i syklusen og el slimet har meldt seg ❤️ da nærmer det seg plutselig igjen for el:) nå har jo selvfølgelig jeg blitt syk, jentungen fikk skarlagensfeber tidligere i uken å har vært hjemme fra barnehagen i 3 dager. Heldigvis er hun bedre og snart ferdig med antibiotika kur nr 2 på under en måned :) ❤️ hva den jenta ikke får!! Kommer nok til å bli godt rusta.
Uansett håper jeg all ibuxen klusser til så ille mye. Skal holde meg unna den nå fremover. Blitt litt mye i det siste da jeg må f Ibux ved mensen smerter. Kun det som funker.

Helt sjukt trøtt og sliten om dagen og jeg kjenner jeg gir opp denne prøvingen snart. Tar så sjukt på humør og det stresser meg så voldsomt. Blir jo psykisk. Hjelper ikke med sjuk unge hver måned og meg selv som et sjuk. Får kanskje bare trøste oss med hun vi har og det fine livet vi bygger her hjemme.

Nå sover frøkna søtt i sengen sin og pizzaen er klar. Så da skal vi døtte litt inn i hølet før nattan ❤️

Happy fredag :happy

God fredag! Håper dette er pp'en hvor spiren sitter! ❤️

God fredag! Håper dette er pp'en hvor spiren sitter! ❤️
Takk:) ja vi krysser for det. ❤️ lurer på om jeg har fått covid :p null lukt eller smak :hilarious: Kællen ut for å kjøpe test nu :p hadde tatt kaka om vi hadde det igjen nå:hilarious: eller frøkna er frisk ennå. Men jeg og samboer har hangla noen dager:/om vi har det så håper jeg hvertfall at frøkna ikke tar til seg flere virus nå:p

Cd 11
Nå venter jeg el hvert øyeblikk å vi legger inn aksjer jevnlig om dagen, selvom mannen er syk og jeg er syk så får vi til litt runder;)
Jeg har masse el slim, og det pleier jeg å ha fra dagen etter tr til el. Så det mangler jeg hvertfall ikke;) fått og godt :p

Uansett: neste uke har jeg fått time hos gyn, egentlig for at jeg skulle sjekke meg for BV. Men det fikk jeg jo behandling for for lenge siden, jeg ble henvist i september og fikk time i feb. Så tok jo 6 mnd før jeg fikk komme inn :) hærregud, men nå tror jeg ikke at jeg har BV lenger, så jeg ble så usikker på om jeg skal avbestille, eller om jeg skal ta en sjekk av livmor eggstokker osv? At alt står bra til? Siden vi har brød i 18 mnd nå. Så kanskje jeg får noen svar på om det er greit, eller om jeg bare er for gammal og feit? :p

Jeg er hjemme fra jobb sjuk, så jeg skal bare slappe av på sofaen, kun vaske badet som står på agandaen, å ungen er i barnehagen ❤️ nå må jeg bli frisk snart;)

Lag en fin dag alle som leser ❤️❤️

Lykke til og god bedring! :love2
Syns du skal beholde timen nå som du endelig får den, ta en sjekk, man vet jo aldri. Du er sikkert ikke for gammel og feit, men det må da være et eller annet? Håper du får noe hjelp ihvertfall, er på tide nå!

Cd 11
Nå venter jeg el hvert øyeblikk å vi legger inn aksjer jevnlig om dagen, selvom mannen er syk og jeg er syk så får vi til litt runder;)
Jeg har masse el slim, og det pleier jeg å ha fra dagen etter tr til el. Så det mangler jeg hvertfall ikke;) fått og godt :p

Uansett: neste uke har jeg fått time hos gyn, egentlig for at jeg skulle sjekke meg for BV. Men det fikk jeg jo behandling for for lenge siden, jeg ble henvist i september og fikk time i feb. Så tok jo 6 mnd før jeg fikk komme inn :) hærregud, men nå tror jeg ikke at jeg har BV lenger, så jeg ble så usikker på om jeg skal avbestille, eller om jeg skal ta en sjekk av livmor eggstokker osv? At alt står bra til? Siden vi har brød i 18 mnd nå. Så kanskje jeg får noen svar på om det er greit, eller om jeg bare er for gammal og feit? :p

Jeg er hjemme fra jobb sjuk, så jeg skal bare slappe av på sofaen, kun vaske badet som står på agandaen, å ungen er i barnehagen ❤️ nå må jeg bli frisk snart;)

Lag en fin dag alle som leser ❤️❤️

Fint dere får til å legge inn aksjer, på tross av sykdom hos begge :dance011 Håper det blir en liten terminspire ut av det:smiley-angelic001:Heartpink Synes det høres lurt ut å beholde timen, som skrev i ikm-gruppa❤️ Lurt å evt få svar på spm og få tatt eventuelle blodprøver også. Eggkvaliteten kan undersøkes via blodprøver, tror jeg. Hormon som heter FSH-follikkelstimulerende hormon. Har ikke så peiling på det, men dere må da komme til bunns i hvorfor dere har prøvd i 18pp uten å lykkes?❤️
Ønsker dere en riktig god bedring❤️

Cd 14
Jeeej. Appene sier jeg har el i dag, men noe som er litt rart er at jeg tror jeg hadde el allerede cd 12. men er jo ikke helt sikker. Hvertfall ikke el smerter i dag eller i går:) og ikke sett noe el slim siden onsdag og da også ganske heftige el smerter.
Ikke hatt noe senge aktivitet i dag. Orker ikke heller, men vi har gjort vårt for at det skal klaffe:) nå er det bare å vente en ukes tid før jeg tester ;) blir vaaanskelig :p
Har vel egentlig ikke troen. Hvorfor skal det klaffe nå? Etter snart 18 mnd? Å nå har vi også vært sjuke i 2 mnd. Så !!!!
Gyn til fredag, håper hun kan gi meg noen råd;)
Barnefri i kveld og skal nytes med å sove lenge i morgen❤️

Natta❤️

Cd 21 7 dpo

I dag har jeg vært hos gyn. Hun så fin livmor og ikke noe antydning til noe syster eller noe på eggstokker. Hun så en tykk fin slimhinne på 11 mm og alt skulle ligge til rette for at et befruktet egg kunne feste seg. I og med at jeg har regelmessig menstrusasjon og merkbare eggløsningssmerter så sa hun ikke noe på at overvekten skulle spille noen stor rolle på det, hun var vel mere opptatt av at mannen skulle ta en sædprøve :p det spørs om jeg får han til å ta det. For uansett så er ikke ivf eller noe hjelp som vi har lyst til å gå gjennom. Vi har en frisk fin 2 åring, og er det ikke ment, så er det ikke ment.
Unasett så fikk jeg tatt bakterieprøver og livmorhalsprøve, og en henvisning til blodprøver som jeg skal ta mellom cd 22 og 24 som da. Blir på mandag. Hun syns det var litt tidlig å ta den i dag. ❤️ så da gjør jeg det mandags morgen for å sjekke hormoner og at alt er som det skal med eggløsning stoffskifte osv. jeg tar jo levaxin mot det fra før. Men kan jo hende jeg må øke litt :) jaja.

Har barnefri igjen i dag. Så da skal vi nyte litt alene tid og slappe av etter en lang uken❤️

God helg alle som leser ❤️

Cd 22 og 8 dpo

I dag har jeg en litt rar følelse i livmor. Litt tyngde og mens murringer. Sikker bare progesteronet i kroppen som lurer meg igjen! Men er jo spennende da! Har allerede tatt en test i dag som var ganske blenda. Så spent på morgen dagens test ❤️ er jo lov å håpe❤️
Vasket gulv å rengjort litt i øver etasjen i dag. Så nå kan jentungen bare komme hjem så skal vi kose oss❤️

9 dpo
Og jeg har ikke testet i dag☺️ hærregud for en vilje jeg plutselig hadde. Jeg regner med at det ikke har klaffet, men jeg har jo noen dager hatt el cd 15 og da kan jeg jo være kun 8 dpo. Jeg tester i morgen, da burde jeg få et klart svar ;)
Blir uansett spennende;)
I dag har vi vært på middag og mamma og pappa, og vi har fått så mye mat, dessert og boller. Så magen strutter å jeg er kvalm:p så symptomene i dag kan jeg bare stryke ;)

Krysser fingrene for morgendagens test..!!

9 dpo
Og jeg har ikke testet i dag☺️ hærregud for en vilje jeg plutselig hadde. Jeg regner med at det ikke har klaffet, men jeg har jo noen dager hatt el cd 15 og da kan jeg jo være kun 8 dpo. Jeg tester i morgen, da burde jeg få et klart svar ;)
Blir uansett spennende;)
I dag har vi vært på middag og mamma og pappa, og vi har fått så mye mat, dessert og boller. Så magen strutter å jeg er kvalm:p så symptomene i dag kan jeg bare stryke ;)

Weee, så spennende med testing imorgen :cool05 :smiley-bounce012 Krysser alt jeg har for de to magiske strekene:smiley-angelic001:Heartpink

Back
Topp