Maggie❤️

Cd 6

Jeg har faktisk beregnet el på bursdagen min:) det er stas da. Tenk om det skulle klaffet da? Om spådamen skal ha rett angående readingen så er dette den siste sjangsen om hun forutså graviditet dette året :) som hun sa sa ingen ting om. Bare at august/september var viktige måneder :) så da gjenstår det bare å se.

Dagen i dag har vært litt kjip. Har en litt kronglete diabetes om dagen. Ja har type 1 diabetes også. Så i dag måtte jeg kaste inn handkleet på jobb, siden jeg har slitt med føling og lavt i over 1 uke nå. Så da ble det tidlig helg på meg. Sender jentungen i barnehagen i morgen så jeg får slappet av litt. Alt henger over oss om dagen, og ingen julepresanger er kjøpt inn ennå. Bare noen få på nett. Men planen er å gjøre det litt lettvint så det er mange som får gavekort og polvarer:p

Hva kjøper man til samboeren sin liksom? Som har absolutt alt? Det er det som er vanskeligst syns jeg. Vi er ikke sånn stinn av gryn fortiden heller, pusser opp nesten hele huset utvendig og litt innvendig. Så der går pengene :p meeen jeg finner vel på noe.

Da tar jeg kvelden foran TV-en ☺️ jentungen sovnet endelig. Etter litt tull og tøys med å late som om hun hadde bæsja og jeg måtte jo da gå inn til henne, så lo hun av meg for jeg trodde på det, hun ække 2 år engang :hilarious: så humoren hennes skal det ikke stå på:shy:

God kveld ❤️

Cd 6

Jeg har faktisk beregnet el på bursdagen min:) det er stas da. Tenk om det skulle klaffet da? Om spådamen skal ha rett angående readingen så er dette den siste sjangsen om hun forutså graviditet dette året :) som hun sa sa ingen ting om. Bare at august/september var viktige måneder :) så da gjenstår det bare å se.

Dagen i dag har vært litt kjip. Har en litt kronglete diabetes om dagen. Ja har type 1 diabetes også. Så i dag måtte jeg kaste inn handkleet på jobb, siden jeg har slitt med føling og lavt i over 1 uke nå. Så da ble det tidlig helg på meg. Sender jentungen i barnehagen i morgen så jeg får slappet av litt. Alt henger over oss om dagen, og ingen julepresanger er kjøpt inn ennå. Bare noen få på nett. Men planen er å gjøre det litt lettvint så det er mange som får gavekort og polvarer:p

Hva kjøper man til samboeren sin liksom? Som har absolutt alt? Det er det som er vanskeligst syns jeg. Vi er ikke sånn stinn av gryn fortiden heller, pusser opp nesten hele huset utvendig og litt innvendig. Så der går pengene :p meeen jeg finner vel på noe.

Da tar jeg kvelden foran TV-en ☺️ jentungen sovnet endelig. Etter litt tull og tøys med å late som om hun hadde bæsja og jeg måtte jo da gå inn til henne, så lo hun av meg for jeg trodde på det, hun ække 2 år engang :hilarious: så humoren hennes skal det ikke stå på:shy:

God kveld ❤️
Haha så søt:hilarious: Jeg begynte på julegavene i går, så du er ikke alene. Samboer og jeg ble faktisk enig om at vi bare gir hverandre en liten symbolsk gave i år, så bruker vi heller de pengene på en liten reise eller en natt på hotell:Heartpink Det gir oss mye mer enn en pakke under treet, så det er jeg veldig fornøyd med

Pp 15 cd 9

Hei og hopp:)
Nå nærmer el seg og beregnet el er om 6 dager, men allerede fra fra fredag cd 7(!!!)Har jeg hatt el slim og el smerter, såååå nå tror jeg den er veldig tidlig ute. Jeg har masse el slim i dag og der ække mulig at jeg skal gå rundt å være så blaut i hele 8 dager. Og smerter. Så nå er jeg optismistisk:)

Litt trøtt og dårlig humør, meeeen nå sover frøkna hvil og tanta skal hente ho etterpå. Så da får jeg slappet av litt å ordnet litt før middag.

Aksjer må vi få til i dag også, og dagene fremover.
Siden jeg ikke tester etter el så må jeg bare følge med på symptomer, og når el slim er borte så regner jeg 1 dpo, og det funka faktisk sist pp. Ble jo litt forskrekket når jeg dagen før el ikke hadde el smerter og el slim, og tanta kom jo faktisk 1,5 døgn før tiden. Så!!

Jaja er lov å håpe ❤️

God søndag ❤️

Kanskje det er gullegget som slipper? ❤️❤️ Krysser fingrene for en super EL ;)

Håper det er gullegget som slapp denne mndnog at det blir full klaff med en terminspire :smiley-angelic001 :rolleyes: Her skal jeg følge med videre❤️❤️❤️

krysser fingrene for at ashlee treffer på oss begge! Min «innsats» er lagt - torsdag og søndag morgen, positiv el test fredag, var det vi fikk til. Så nå er det bare å vente og se ….
Jaaaa, håper jeg også ;) ❤️ om hun så for seg dette året (noe det ikke står noe om) så må det bli denne måneden det skjer :)

Håper masse for deg også❤️

Håper det er gullegget som slapp denne mndnog at det blir full klaff med en terminspire :smiley-angelic001 :rolleyes: Her skal jeg følge med videre❤️❤️❤️
Ja, vet jo ikke om jeg har hatt el ennå, men er i såfall de nærmeste dagene ❤️ akkurat nå ingen smerter men har fortsatt el slim. Så er ikke over ennå ❤️

Men vi kjører på med aksjer vi ❤️

Har du testet noe mer i dag? Det skjer jo noe inni der. Og det er så koselig ❤️ gleder meg til å følge med videre ☺️☺️☺️

Pp 15 og cd 11

Heia❤️ for noen tøffe 2 dager det har vært, er så sjukt sliten etter jobb og frøkna er så mammadalt om dagen at jeg bare synker ned i sofaen når hun har lagt seg. Orker jo ikke vaske baret engang :p skulle gjort det for evigheter siden;)
Vært Lucia markering på jobben i dag, og når jeg var ferdig på jobb så var det rett opp i barnehagen til jentungen å være med på lucia og kaffe og kaker der også:)
Veldig hyggelig, meeen blir så sliten av å være sosial og blid og hyggelig hele tiden :p ( ikke det at jeg er sur), meeeen, forstår sikkert ;) jobber som pedagog også så jeg er jo med mange mennesker hele dagen, da er det lov å være litt tom på kvelden ;)

Uansett. Veldig lite el smerter i dag, men fortsatt el slim, så spent på om el kanskje er i dag? Får bare vente å se ;) vi la inn aksjer i går og dagen før der, og må få inn en kjapp en senere kanskje? :joyful:

Blir sååå spennende denne måneden da jeg håper så inderlig at denne spådamen har rett, og termin i september stemmer ;) hvertfall ser jeg giraffer overalt. Har vel gjort det en stund men kan jo ha noe med at jeg er omringet av barn og barneleker, bøker og tv hele dagen ;)

Kvelden går til en klesvask og litt sjokolade med 90 days på sofaen ☺️ haha! Min guilty pleasure ;)

Vi snakke eller høres eller hva man sier her ;)

Ja, vet jo ikke om jeg har hatt el ennå, men er i såfall de nærmeste dagene ❤️ akkurat nå ingen smerter men har fortsatt el slim. Så er ikke over ennå ❤️

Men vi kjører på med aksjer vi ❤️

Har du testet noe mer i dag? Det skjer jo noe inni der. Og det er så koselig ❤️ gleder meg til å følge med videre ☺️☺️☺️

Om man legger inn aksjer jevntlig, så skal man treffe EL❤️ Bare å legge inn så lenge el-slim er der. Vi hadde sex natt til mandag 28.nov, ikke noe etter pga vi prøver på ei tulle( 13 år siden vi fikk jentebaby sist :Heartpink) , skulle legge inn aksjer mandag, men pga syke barn hjemme, så gikk ikke det:hilarious: onsdag morgen fikk jeg positiv el-test og syke el-smerter om ettermiddagen(ladycomp'n mener el var den 30.nov, FF den 1.des). Så det var tydeligvis nok:joyful:

Krysser alt jeg kan for at det blir en liten septemberbebis på dere:smiley-angelic001:Heartpink:love7:Heartred

Ja, har testa flere ganger:hilarious: synes de er mer tydelige idag, faktisk. Tester på utvannet urin, så. Håper bare den sitter på rett plass og klorer seg fast:love7:smiley-angelic001:Heartpink

cd 16 , 3 (1) dpo❤️

hei og hopp:) helgen har gått i sykt barn og baking og vasking. Heldigvis fikk jeg min mor til å passe frøkna i går selvom hun var syk, og hun fikk overnatte til og med ❤️ selv med 40,5 i feber. Men på et magisk vis så våknet hun feberfri i dag og ikke her feber i hele dag:) mirakel ☺️ dog litt sliten så har sovet mye, spist lite. Men sover nå, så håper hun er litt bedre i morgen ☺️

Uansett, nå sier appene mine at jeg er 1 dpo, men meg selv i følge syntomer er jeg 3 . Tror el kom på cd 13 denne gangen, og vi har fått lagt inn jevnlig med aksjer. Så da er det bare denne lange ventetiden igjen. Blir nok en test lille julaften eller julaften :p da er jeg kanskje 8/9 dpo ❤️ testetøs som jeg er :p

Bare 4 arbeidsdager igjen til juleferie:) det blir deilig. Da skal vi bare slappe av ❤️

God søndag ❤️

Cd 19 og 4 eller 6 dpo❤️

Nå begynner det snart. Altså testingen ❤️ hurra. Venter dog noen dager til. :hilarious:

Dagene går til sykt barn som har fått RS virus. Så vi hr hengt på legevakt, lege og sykehus de 3 siste dagene:( så vi er hjemme begge to siden hun er så dårlig. Og ingen vil dra fra henne. I det minste litt bedre i dag. Men hun har sovet i over et døgn nå, med bare oppvåkning for å drikke og få smertestillende. Gud så redde vi har vært for henne. Jeg gråt når jeg så hvor vindt hun hadde det på mandag. Det var så forferdelig, hvertfall når hun hostet blod. Panikk!!!

Håper vi er friske nok til å feire jul på lørdag, men halve familien er jo sjuke så det spørs :p

Ellers ingen symptomer på noe som helst, rekker ikke kjenne på noe bortsett fra redsel for frøkna. Stakkars❤️

Liten klem herfra :)

Cd 19 og 4 eller 6 dpo❤️

Nå begynner det snart. Altså testingen ❤️ hurra. Venter dog noen dager til. :hilarious:

Dagene går til sykt barn som har fått RS virus. Så vi hr hengt på legevakt, lege og sykehus de 3 siste dagene:( så vi er hjemme begge to siden hun er så dårlig. Og ingen vil dra fra henne. I det minste litt bedre i dag. Men hun har sovet i over et døgn nå, med bare oppvåkning for å drikke og få smertestillende. Gud så redde vi har vært for henne. Jeg gråt når jeg så hvor vindt hun hadde det på mandag. Det var så forferdelig, hvertfall når hun hostet blod. Panikk!!!

Håper vi er friske nok til å feire jul på lørdag, men halve familien er jo sjuke så det spørs :p

Ellers ingen symptomer på noe som helst, rekker ikke kjenne på noe bortsett fra redsel for frøkna. Stakkars❤️

Liten klem herfra :)
Oooofff. Lille her ble innlagt som toåring med RS-virus, skikkelig fælt virus! For oss hjalp det veldig å få skrevet ut ventolin, og jeg investerte i et forstøverapparat (som kosta bare 700 kroner på Vitus apotek) for å gi både ventolin og saltvann som løser opp jevnlig. Lille ville gjerne ha «apparatet», og satt og koste seg med iPad og høretelefoner mens det ble pustet inn godsakene. Og så ble vi fulgt opp av lungelege etterpå, gikk helt fint! :Heartpink

Oooofff. Lille her ble innlagt som toåring med RS-virus, skikkelig fælt virus! For oss hjalp det veldig å få skrevet ut ventolin, og jeg investerte i et forstøverapparat (som kosta bare 700 kroner på Vitus apotek) for å gi både ventolin og saltvann som løser opp jevnlig. Lille ville gjerne ha «apparatet», og satt og koste seg med iPad og høretelefoner mens det ble pustet inn godsakene. Og så ble vi fulgt opp av lungelege etterpå, gikk helt fint! :Heartpink
Så bra det gikk fint❤️ skremmende opplevelse. Heldigvis er pusten bedre å det sitter nå mere i halsen enn brystet så vi kunne gi cosylan for hosten osv. så hun er på bedringens vei, men har jo vært sinnsykt syk med høy feber siden fredag. Nå er hun bare utslitt og glad for å få sove❤️

Cd 20, 5 (7) dpo

Hello. Nok en dag overstått. Fortsatt sjuk unge som ikke har noe matlyst. Skikkelig frustrende at hun liksom nekter plent å spise. Fatter det ikke. I dag har hun ikke sovet så mye, kun en hvil på en time, men hun sov jo hele går pluss helt til 0800 i dag tidlig. Så var vel uthvilt, og formen er jo bedre ❤️ takk Gud, bortsett fra de hostekulene som kommer innimellom. Får ho en oppvåkning i natt så gir vi cosylan. Den hosten er så forferdelig, og hun hoster jo til ho spyr

Nok om det, ser tekstformen forandra seg her:p men shitt au:p jeg har absolutt ingen symptomer på graviditet, så dette blir jo ille spennende :) de andre syklusene har jeg jo hatt voldsomme symptomer og trodd jeg har vært gravid. Kanskje dette er et positivt tegn? Uansett har jeg bare 1 test igjen. Så kan uansett ikke teste før i romjula. For å få et garantert svar. Så får prøve å holde meg i skinnet om det går ;) haha. Som det skjer :p

Vi høres. Håper på feberfri unge i morgen:smiley-angelic001

Hei❤️ :bigsmurf

God bedring til lille ❤️
Det er grusomt når de hoster så fælt. Husker da mi eldste var fire, den jula. Greide pådra seg akutt bronkitt, så var cosylan hele den jula. Det hjalp heldigvis. Uten den, så hostet hun så det reiv i lungene; og hun våknet jo og gråt Av hosten midt på natta. Helt grufullt å høre på.

Krysser fingrene for deg til når du skal teste! Ha en god jul, både du og dine ❤️

God bedring til lille ❤️
Det er grusomt når de hoster så fælt. Husker da mi eldste var fire, den jula. Greide pådra seg akutt bronkitt, så var cosylan hele den jula. Det hjalp heldigvis. Uten den, så hostet hun så det reiv i lungene; og hun våknet jo og gråt Av hosten midt på natta. Helt grufullt å høre på.

Krysser fingrene for deg til når du skal teste! Ha en god jul, både du og dine ❤️
Tusen takk❤️ full fart på ho i dag. Dog sovet ekstremt mye☺️ men den lille kroppen trenger det. Hoster mindre. Men kommer noen kuler innimellom. Prøvde oss uten cosylan i dag. Fikk en Paracet. Håper ho ikke våkner med feber i morgen :) krysser alt ;) mannen er selvsagt også blitt syk, og jeg snuer fælt. Så nå henger jeg meg snart :p men vi prøver oss på juleselskap i morgen ❤️

Jeg har liksom ikke noen gravid symtomer. Så blir spennende detta ❤️ skal ut å kjøpe julestrømpe til begge skillingene snart. Så da blir det vel en tur på meny ;)

God jul❤️

Cd 23, 8 eller 10 dpo

hærregud, dette må være første gang ever jeg ikke har testa tidlig. Nå er jeg enten 8 eller 10 dpo og fortsatt ikke tatt en test :p jeg har fortsatt absolutt null symptomer, og jeg har alltid det, kanskje jeg ikke har hatt el engang?

Ungen er fortatt syk etter påvist RS virus. Og mannen er også sjuk med sikkert det samma. Syter hvertfall mere enn jentungen :p så julaften var hjemme alene med syklingene ;) kjempe gøy!!

Men men. Satser på at begge er bedre i morgen så vi kan dra på middag☺️ nå trenger mor seg et glass vin og barnefri;)

Cd 23, 8 eller 10 dpo

hærregud, dette må være første gang ever jeg ikke har testa tidlig. Nå er jeg enten 8 eller 10 dpo og fortsatt ikke tatt en test :p jeg har fortsatt absolutt null symptomer, og jeg har alltid det, kanskje jeg ikke har hatt el engang?

Ungen er fortatt syk etter påvist RS virus. Og mannen er også sjuk med sikkert det samma. Syter hvertfall mere enn jentungen :p så julaften var hjemme alene med syklingene ;) kjempe gøy!!

Men men. Satser på at begge er bedre i morgen så vi kan dra på middag☺️ nå trenger mor seg et glass vin og barnefri;)
Jeg hadde ingen symptomer forrige sykluser, og plutselig var jeg visst gravid :D Håper det samme for deg!!

God bedring til resten av klanen! Og gledelig jul :)

Back
Topp