Cd 6
Jeg har faktisk beregnet el på bursdagen min
det er stas da. Tenk om det skulle klaffet da? Om spådamen skal ha rett angående readingen så er dette den siste sjangsen om hun forutså graviditet dette året
som hun sa sa ingen ting om. Bare at august/september var viktige måneder
så da gjenstår det bare å se.
Dagen i dag har vært litt kjip. Har en litt kronglete diabetes om dagen. Ja har type 1 diabetes også. Så i dag måtte jeg kaste inn handkleet på jobb, siden jeg har slitt med føling og lavt i over 1 uke nå. Så da ble det tidlig helg på meg. Sender jentungen i barnehagen i morgen så jeg får slappet av litt. Alt henger over oss om dagen, og ingen julepresanger er kjøpt inn ennå. Bare noen få på nett. Men planen er å gjøre det litt lettvint så det er mange som får gavekort og polvarer
Hva kjøper man til samboeren sin liksom? Som har absolutt alt? Det er det som er vanskeligst syns jeg. Vi er ikke sånn stinn av gryn fortiden heller, pusser opp nesten hele huset utvendig og litt innvendig. Så der går pengene
meeen jeg finner vel på noe.
Da tar jeg kvelden foran TV-en
jentungen sovnet endelig. Etter litt tull og tøys med å late som om hun hadde bæsja og jeg måtte jo da gå inn til henne, så lo hun av meg for jeg trodde på det, hun ække 2 år engang
så humoren hennes skal det ikke stå på
God kveld
Jeg har faktisk beregnet el på bursdagen min
Dagen i dag har vært litt kjip. Har en litt kronglete diabetes om dagen. Ja har type 1 diabetes også. Så i dag måtte jeg kaste inn handkleet på jobb, siden jeg har slitt med føling og lavt i over 1 uke nå. Så da ble det tidlig helg på meg. Sender jentungen i barnehagen i morgen så jeg får slappet av litt. Alt henger over oss om dagen, og ingen julepresanger er kjøpt inn ennå. Bare noen få på nett. Men planen er å gjøre det litt lettvint så det er mange som får gavekort og polvarer
Hva kjøper man til samboeren sin liksom? Som har absolutt alt? Det er det som er vanskeligst syns jeg. Vi er ikke sånn stinn av gryn fortiden heller, pusser opp nesten hele huset utvendig og litt innvendig. Så der går pengene
Da tar jeg kvelden foran TV-en
så humoren hennes skal det ikke stå på
God kveld
Det gir oss mye mer enn en pakke under treet, så det er jeg veldig fornøyd med