Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja , men hun fikk seg en time på øyet i sted, og da hun våknet var hun ikke så varm lenger, sååå jeg håper det bare er pga hun et sliten og sovet dårlig i 3 netter nåSå leit at toåring ikke er helt i formHuff, ja, har skjønt attrassalderen funker sånn passe bra som prevensjon
Spent på åssen det blir etterhvert (ettåring, så ikke der helt enda).
Spent på å høre hva endelig resultat blir for deg denne prøveperioden![]()

TakkGod fredag! Håper dette er pp'en hvor spiren sitter!![]()
Kællen ut for å kjøpe test nu
eller frøkna er frisk ennå. Men jeg og samboer har hangla noen dager:/om vi har det så håper jeg hvertfall at frøkna ikke tar til seg flere virus nå
Cd 11
Nå venter jeg el hvert øyeblikk å vi legger inn aksjer jevnlig om dagen, selvom mannen er syk og jeg er syk så får vi til litt runder
Jeg har masse el slim, og det pleier jeg å ha fra dagen etter tr til el. Så det mangler jeg hvertfall ikkefått og godt
Uansett: neste uke har jeg fått time hos gyn, egentlig for at jeg skulle sjekke meg for BV. Men det fikk jeg jo behandling for for lenge siden, jeg ble henvist i september og fikk time i feb. Så tok jo 6 mnd før jeg fikk komme innhærregud, men nå tror jeg ikke at jeg har BV lenger, så jeg ble så usikker på om jeg skal avbestille, eller om jeg skal ta en sjekk av livmor eggstokker osv? At alt står bra til? Siden vi har brød i 18 mnd nå. Så kanskje jeg får noen svar på om det er greit, eller om jeg bare er for gammal og feit?
Jeg er hjemme fra jobb sjuk, så jeg skal bare slappe av på sofaen, kun vaske badet som står på agandaen, å ungen er i barnehagennå må jeg bli frisk snart
Lag en fin dag alle som leser![]()
Håper det blir en liten terminspire ut av det
Synes det høres lurt ut å beholde timen, som skrev i ikm-gruppa9 dpo
Og jeg har ikke testet i daghærregud for en vilje jeg plutselig hadde. Jeg regner med at det ikke har klaffet, men jeg har jo noen dager hatt el cd 15 og da kan jeg jo være kun 8 dpo. Jeg tester i morgen, da burde jeg få et klart svar
Blir uansett spennende
I dag har vi vært på middag og mamma og pappa, og vi har fått så mye mat, dessert og boller. Så magen strutter å jeg er kvalmså symptomene i dag kan jeg bare stryke
![]()
Krysser alt jeg har for de to magiske strekene

Nei har ikke testet ennå! Men jeg har ingen symptomer i det hele tatt.Har du testet ennå?Krysser fingrene for to streker!