Lykken er....

Halloo på doo :)
Hvordan går det med deg? Fortsatt DPO eller startet opp kanskje? :rolleyes:
 
Halloo på doo :)
Hvordan går det med deg? Fortsatt DPO eller startet opp kanskje? :rolleyes:

Halloooooo , tenkte jeg akkurat , hvor blir det av de røde dagene??? I morra er " siste " dag i normalt intervall. Er så utrolig typisk! Skulle ønske den kom i kveld.

Blir så mongo i forståelsen av papirene mine! Der står det " hvis du får mens i løpet av helgen ring og legg igjen beskjed så ringer vi opp igjen mandag morgen. Oppstart etter avtale med klinikken ( og så er det skrevet med penn " dag 2 ). " Dette forstår jeg som allerede avtalt med klinikken uavhengig av om jeg får mens i helgen. Jeg skal jo også ringe dem, men oppstart er jo likevel på cd2 da.

Hvis ikke blir jo oppstart på dag 4 eller enda verre , jeg får ikke bli med på forsøk.

Nei, jeg må forstå det slik at jeg skal begynne på dag 2!

Tipper jeg får mens i morgen etter kl 14 når de har stengt alle tlf :rolleyes:.....

Jeg hadde blenda test i dag morges. Så nå er jeg klar for oppstart.

Hvordan går det med Avocadoen selv? ( har forøvrig spist masse avocado i det siste)
Er du i dpoland? Når skal du teste?
 
Halloooooo , tenkte jeg akkurat , hvor blir det av de røde dagene??? I morra er " siste " dag i normalt intervall. Er så utrolig typisk! Skulle ønske den kom i kveld.

Blir så mongo i forståelsen av papirene mine! Der står det " hvis du får mens i løpet av helgen ring og legg igjen beskjed så ringer vi opp igjen mandag morgen. Oppstart etter avtale med klinikken ( og så er det skrevet med penn " dag 2 ). " Dette forstår jeg som allerede avtalt med klinikken uavhengig av om jeg får mens i helgen. Jeg skal jo også ringe dem, men oppstart er jo likevel på cd2 da.

Hvis ikke blir jo oppstart på dag 4 eller enda verre , jeg får ikke bli med på forsøk.

Nei, jeg må forstå det slik at jeg skal begynne på dag 2!

Tipper jeg får mens i morgen etter kl 14 når de har stengt alle tlf :rolleyes:.....

Jeg hadde blenda test i dag morges. Så nå er jeg klar for oppstart.

Hvordan går det med Avocadoen selv? ( har forøvrig spist masse avocado i det siste)
Er du i dpoland? Når skal du teste?

Haha, ser dilemmaet her :hilarious: Du får jo bare begynne på CD2 om det er slik det blir. Ittno tull nå altså ;)

Alt er vel i Avocadoland og i DPO-land forøvrig, er vel 3DPO i dag så en drøy uke før jeg kan teste :)
 
Da kom tanta, etter kl to som forutsett, men samtidig i rute. Da blir det Elonva i morgen.

Det skal nå bli kjekt med litt stimulering :joyful::joyful::joyful:.

Blir fort testedato på 17. Mai det her. Blir ultraspennende med nye medisiner! Tro om det er egg igjen i denne kjerra ( kroppen)???

Burde være noen gode igjen, hadde amh på 17 for to år siden så.

Jeg håååååper med hele meg på et lite gull til!

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Akkurat nå har jeg helt vondt i magen fordi jeg har så lyst på det!!! Mer enn da jeg mistet 12 uker på veg.....rart det der, følelsene kommer gjerne ikke sånn som man hadde trodd.
 
Da kom tanta, etter kl to som forutsett, men samtidig i rute. Da blir det Elonva i morgen.

Det skal nå bli kjekt med litt stimulering :joyful::joyful::joyful:.

Blir fort testedato på 17. Mai det her. Blir ultraspennende med nye medisiner! Tro om det er egg igjen i denne kjerra ( kroppen)???

Burde være noen gode igjen, hadde amh på 17 for to år siden så.

Jeg håååååper med hele meg på et lite gull til!

:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001

Akkurat nå har jeg helt vondt i magen fordi jeg har så lyst på det!!! Mer enn da jeg mistet 12 uker på veg.....rart det der, følelsene kommer gjerne ikke sånn som man hadde trodd.

Lykke lykke lykke til !!!
Du skal se at det fortsatt er noen fine egg igjen :) Du har jo en god AMH ift alder egentlig og med barn fra før skal det gå igjen. Jeg har så trua jeg altså! :D

Så håper jeg å kunne svinge flagget en ekstra gang på 17. mai for deg og spiren din ❤️
 
Lykke til med nytt forsøk [emoji8]
 
Lykke lykke lykke til !!!
Du skal se at det fortsatt er noen fine egg igjen :) Du har jo en god AMH ift alder egentlig og med barn fra før skal det gå igjen. Jeg har så trua jeg altså! :D

Så håper jeg å kunne svinge flagget en ekstra gang på 17. mai for deg og spiren din ❤️

Jeg måtte le jeg Avocado! Syns jeg ser du svinger flagget mens du danser wonga-wonga med ventespire i magen :happy:;):joyful:.

Begynner vel å teste du i midten av neste uke?

Jeg unner deg så utrolig mye en ventespire! Men ikke la deg skuffe hvis ikke. Her i gården har vi ikke gitt opp å prøve selv, men vi har gitt opp å fortvile over spøkelseshvite g-tester ved hjemmeprøvingen. Vi vet jo at vi må ha hjelp.

Ha en herlig helg.

:Heartred
 
Lykke til med nytt forsøk [emoji8]

Tusen takk Bubbly!

Hvordan går det med den gravide? Hvor langt har du kommer nå? Har du fått innkallingen til oul enda?
Hvordan er første trimester for deg? Når har du termin?

Det er så rørende når ivf damer endelig får en spire som sitter!
Og du har virkelig strevd! Denne tiden er alle følelsers tid, en tid hvor man kjenner på alt, og det er helt normalt :happy:.

:Heartbigred
 
Tusen takk Bubbly!

Hvordan går det med den gravide? Hvor langt har du kommer nå? Har du fått innkallingen til oul enda?
Hvordan er første trimester for deg? Når har du termin?

Det er så rørende når ivf damer endelig får en spire som sitter!
Og du har virkelig strevd! Denne tiden er alle følelsers tid, en tid hvor man kjenner på alt, og det er helt normalt :happy:.

:Heartbigred

Awww.... blir helt på gråten når jeg blir kalt "den gravide". Har nesten ikke gått opp for meg enda [emoji28]
Det går greit, men er skikkelig kvalm om dagen. Ingen oppkast, men sliter med å få i meg mat og lite mat som frister. Men jeg er takknemlig for dette symptomet faktisk [emoji5]
Er sykemeldt så dagene går sakte, men får hvertfall ro.

Har ikke blitt innkalt til OUL, men jeg har ikke tatt kontakt med noen andre enn Riksen så kanskje det er derfor. Var til TUL der 5+6 (så ikke hjertet enda), og skal tilbake 8+1. Så får tett oppfølging.
Termin (som jeg har regnet ut) er 17. Desember [emoji5]

Enig med deg! Hjertet blir alltid hoppende glad når en ivf-dame blir gravid [emoji176][emoji847] Er så glad i dere alle sammen!
 
Da kan jeg melde om dundrende hodepine og en litt for stor dose tretthet...
Vet ikke om hodepinen er en bivirkning av Elonvaen, men trettheten må være det. Jeg sov både godt og lenge i natt...
Ja, ja, skal egentlig ikke klage så høyt når jeg leser at noen går over en mnd på medisiner.
Får håpe kort regime slår til igjen med en god leveranse!

:smiley-angelic001
 
Det er litt utrolig å tenke på hva vi gjennomgår av bivirkninger og sorg for å oppnå drømmen <3
Håper hodepinen gir seg etterhvert som depot-sprøyten går ut av systemet!
 
Det er litt utrolig å tenke på hva vi gjennomgår av bivirkninger og sorg for å oppnå drømmen <3
Håper hodepinen gir seg etterhvert som depot-sprøyten går ut av systemet!


Takk for omtanken.
I dag er jeg litt bedre heldigvis.

Masse elslim allerede....wow.

Hvordan går det med deg i dpo-land? Nærmer seg g-testing nå? Når starter du ?

Håper virkelig for deg på en hjemmespire
 
Takk for omtanken.
I dag er jeg litt bedre heldigvis.

Masse elslim allerede....wow.

Hvordan går det med deg i dpo-land? Nærmer seg g-testing nå? Når starter du ?

Håper virkelig for deg på en hjemmespire

EL-slim er godt tegn! :) Håper du lager mange gullegg nå ❤️

Her blir det testing til helgen når jeg er 11-12 DPO :)
 
Da kan jeg melde om dundrende hodepine og en litt for stor dose tretthet...
Vet ikke om hodepinen er en bivirkning av Elonvaen, men trettheten må være det. Jeg sov både godt og lenge i natt...
Ja, ja, skal egentlig ikke klage så høyt når jeg leser at noen går over en mnd på medisiner.
Får håpe kort regime slår til igjen med en god leveranse!

:smiley-angelic001
Så kjedelig med hodepine, håper den ikke blir alt for ille hele tiden[emoji169] Spennende med kort protokoll, håper det blir mange gode egg nå [emoji11][emoji11]
 
Så kjedelig med hodepine, håper den ikke blir alt for ille hele tiden[emoji169] Spennende med kort protokoll, håper det blir mange gode egg nå [emoji11][emoji11]

Takk :).

Tenk, i morgen er du ruger!

Jeg hører også til St.Olav. Skulle ønske de ringte og fortalte om befruktningen. Akkurat det der, det at de ikke ringer uansett syns jeg er litt stressende. Jeg er sånn som ikke får sove om natten når jeg er veldig spent.

Jeg tror absolutt ikke du trenger bekymre deg med dine 7 modne og flotte egg ut! Håper at du får flere på frys også!
Om det skulle bli 1 på frys, er det bra! Husk at alle som kommer til frys egentlig bare er bonus.
Det viktigste er at du får egg til innsett.

Klart man leser om folk som både får 5 og 8 på frys, men svært mange får "bare" mellom 1-3 nedfryste i tillegg til innsett.
Så er det forskjell på de nedfryste også. Jeg mener ( uten å være 100% sikker) at St.Olav så og si alltid dyrker til 5 -dagers blastoer de som er overtallige etter innsett. Da faller naturlig nok en del i fra og man sitter igjen med de beste.

Nei, dette er utrolig spennende for deg. Når har du innsett i morgen?
 
EL-slim er godt tegn! :) Håper du lager mange gullegg nå ❤️

Her blir det testing til helgen når jeg er 11-12 DPO :)

Takk :Heartred.

Håper så inderliiiiig det blir denne gangen.

Blir spennende med testing til helgen! Håper du aldri får en kjemisk igjen. Det er så vondt!

Nå fortjener du virkelig en som sitter!

Håper likevel du tenker som meg, at hjemmeprøvingen ikke skal skuffe deg like mye som før hvis det ikke skulle bli......
Det er jo derfor man trenger hjelp.
Den ekle bleke testen vil alltid gjøre litt vondt selvfølgelig ( i hvert fall hos meg), men jeg gråter ikke lenger de bitre tårene.

Så lenge det finnes en mulighet, vil jeg likevel alltid prøve selv, mirakler har jo skjedd før laughing6.
 
Takk :).

Tenk, i morgen er du ruger!

Jeg hører også til St.Olav. Skulle ønske de ringte og fortalte om befruktningen. Akkurat det der, det at de ikke ringer uansett syns jeg er litt stressende. Jeg er sånn som ikke får sove om natten når jeg er veldig spent.

Jeg tror absolutt ikke du trenger bekymre deg med dine 7 modne og flotte egg ut! Håper at du får flere på frys også!
Om det skulle bli 1 på frys, er det bra! Husk at alle som kommer til frys egentlig bare er bonus.
Det viktigste er at du får egg til innsett.

Klart man leser om folk som både får 5 og 8 på frys, men svært mange får "bare" mellom 1-3 nedfryste i tillegg til innsett.
Så er det forskjell på de nedfryste også. Jeg mener ( uten å være 100% sikker) at St.Olav så og si alltid dyrker til 5 -dagers blastoer de som er overtallige etter innsett. Da faller naturlig nok en del i fra og man sitter igjen med de beste.

Nei, dette er utrolig spennende for deg. Når har du innsett i morgen?
Ja forhåpentligvis ruger jeg i morgen[emoji7] Og ja skulle ønske de kunne ringe om antall befruktet altså[emoji23][emoji23][emoji23] Ble 3 timer med søvn i natt, noe pga av smerter i magen men er nok ganske så spent i tillegg [emoji16] Ser på evt på frys som bonus, alle mine har falt ifra mellom dag 4/5 før så der har jeg ikke store forventninger [emoji16] Det får heller bli en gledelig overraskelse om det blir blasto på frys[emoji7]

Time kl 12.40, så blir en lang formiddag [emoji23][emoji23]
 
Takk :Heartred.

Håper så inderliiiiig det blir denne gangen.

Blir spennende med testing til helgen! Håper du aldri får en kjemisk igjen. Det er så vondt!

Nå fortjener du virkelig en som sitter!

Håper likevel du tenker som meg, at hjemmeprøvingen ikke skal skuffe deg like mye som før hvis det ikke skulle bli......
Det er jo derfor man trenger hjelp.
Den ekle bleke testen vil alltid gjøre litt vondt selvfølgelig ( i hvert fall hos meg), men jeg gråter ikke lenger de bitre tårene.

Så lenge det finnes en mulighet, vil jeg likevel alltid prøve selv, mirakler har jo skjedd før laughing6.

Nei, gråting over blendatester er jeg heldigvis ferdig med ;)
Skuffelsen har selvfølgelig vært litt større etter negative innsett da, men selv det bruker jeg ikke mye negativ energi på. Føler jeg ikke får noe positivt ut av å dvele på det, så rister det heller av meg :)
 
Nei, gråting over blendatester er jeg heldigvis ferdig med ;)
Skuffelsen har selvfølgelig vært litt større etter negative innsett da, men selv det bruker jeg ikke mye negativ energi på. Føler jeg ikke får noe positivt ut av å dvele på det, så rister det heller av meg :)

Skuffelsen etter neg innsett er absolutt stor her og, og med god grunn når man må bli gravid på sykehuset....
Skuffelsen etter å ha gått et fullt trimester enda større....

Det som er så ille, er at jeg kjenner veldig på det følelsesmessige over det siste tapet NÅ, når jeg er proppfull av hormoner.....
Så ikke den komme....Er tungt å holde maska på jobb kjenner jeg.
Prøver så godt jeg kan.

Jeg er et følelsesmessig vrak i dag, prøver å rasjonalisere......
Helt utrolig hvor påvirket jeg ble denne gangen da.....Mulig det bare forsterker følelsene pga mange kjipe ting i det siste + mye press fra mange kanter..
Det hadde jeg jo ikke sist.

Jeg må bare ta meg sammen, kan ikke bli sykemeldt så sånn er det.
 
Skuffelsen etter neg innsett er absolutt stor her og, og med god grunn når man må bli gravid på sykehuset....
Skuffelsen etter å ha gått et fullt trimester enda større....

Det som er så ille, er at jeg kjenner veldig på det følelsesmessige over det siste tapet NÅ, når jeg er proppfull av hormoner.....
Så ikke den komme....Er tungt å holde maska på jobb kjenner jeg.
Prøver så godt jeg kan.

Jeg er et følelsesmessig vrak i dag, prøver å rasjonalisere......
Helt utrolig hvor påvirket jeg ble denne gangen da.....Mulig det bare forsterker følelsene pga mange kjipe ting i det siste + mye press fra mange kanter..
Det hadde jeg jo ikke sist.

Jeg må bare ta meg sammen, kan ikke bli sykemeldt så sånn er det.

Så leit å høre at du har fått en ekstra smell nå...
Alle har helt klart sine grenser, og jeg må si du har måttet takle mye i det siste - altfor for mye, og da er det ikke rart at det renner over litt... Blander man det hele med hormonene kan det bli rene katastrofen...

Husk at det er lov å prioritere seg selv og sykemelde seg om man faktisk blir syk ❤️
Ta vare på deg selv!
 
Back
Topp