Lykken er....

Lykke til og kos deg med "fridagen" i morgen!
Og husk wonga wonga ;)

Dette hører sikkert så rart ut, men jeg har sånn på følelsen at det skal komme en til til oss, at det er et lite menneske, en sjel i limbo, som venter på at innsatsen min skal bli god nok til at det kan forløses....

Jeg tenker litt sånn om sønnen vår. Hva om jeg ikke hadde utstått prøvingen, ventingen, skamfølelsen, sorgen, tapet, skuffelsene og smerten?! Da hadde vi ikke fått sola vår, det strålende tannløse smilet som ler i mot oss hver morgen kl 06 , uavhengig av helligdag og hverdag og får oss til å huske at det faktisk er om dagen det er normalt å leve.

Slik tenker jeg om neste også. Det er noen der ute som venter på at vi skal la vår varme og kjærlighet omslutte det nye mennesket.

Husk det dere som enda ikke har fått nr en. Det er noen som skal gjøre akkurat DEG til mamma! Som skal ha akkurat DIN kjærlighet og omtanke. Som skal få deg til å endre meninger om hvordan du skal gjøre ting, nettopp fordi teori og praksis, relasjonsbygging og mellommenneskelig dynamikk ikke går an å få passet inn i et bestemt sett regler...

Et nytt liv, som viser sin personlighet tre frem allerede som spebarn, som formes med din hånd og ditt hjerte. Når du er våken, trøtt, har overskudd, er utslitt og som er helt avhengig av og prisgitt din omsorg.

Ikke gi opp, de venter på dere.

Klem :Heartbigred

Så utrolig fint sagt ❤️

Veldig fine ord [emoji171]

:Heartbigred

Må ikke skrive slikt når jeg er på jobb vettu, tårene triller!! :p
Men ja, utrolig fine ord :Heartred

Kom en tåre i øyekroken her og [emoji171] Vakker skrevet, traff rett i hjertet

Så fint skrevet[emoji173]️

Så utrolig lykkelig så langt!

Vi fikk ut 9 egg! Wonga-wonga :dance011.

Håper, håper ett av dem gir oss et lite gull til!

Høres så storforlangende ut når vi har fått et....men vi må jo prøve!

Tenk at min oldemor fikk 14 barn!!! Syns jeg ser henne :smiley-chores004 og titte ned på gulvet:" jøss, der kom det en til gitt " :hilarious:.

Så utrolig lykkelig så langt!

Vi fikk ut 9 egg! Wonga-wonga :dance011.

Håper, håper ett av dem gir oss et lite gull til!

Høres så storforlangende ut når vi har fått et....men vi må jo prøve!

Tenk at min oldemor fikk 14 barn!!! Syns jeg ser henne :smiley-chores004 og titte ned på gulvet:" jøss, der kom det en til gitt " :hilarious:.
For ett fantastisk resultat, Jeg er helt sikker på at gullegget er blant de 9 der [emoji7] Krysser fingrene for fest i varmeskapet nå [emoji173]

Woop woop! Kjempebra fangst :D
En av dem er nok en lillebrøster <3

Haha, måtte le av hvordan du tegner et bilde av din oldemor :hilarious:
Det står respekt ut av å få så mange! Herreminhatt...
Min farmor fikk 6 og første kom da hun var 34 (!) Andremann kom 11 måneder etter førstemann, og tredjemann kom 11 måneder etter der igjen. Litt av et kjør! Siste kom da hun var 41, så absolutt mulig å få mange og sent ;)

Herlig fangst! Nå skal drømmen din gå i oppfyllelse :D

Flott fangst! [emoji5]
Her blir det nok ett gull til vettu [emoji8][emoji169]

Tusen takk skjønne jenter.

Herlighet hvor jeg unner alle ivf-damer å få barn!

De andre " vanlige dødelige" skulle bare visst hvilken påkjenning det er å gå runde på runde med innsettinger.
Har inntrykk av at mange tror det er like lett som å sende litt sperm og egg i posten og så bare putte det hele opp i skjeden fra returkonvolutten :hilarious:.

Back
Topp