Jeg vil trekke meg noe tilbake fra forum.
Skal følge med litt på terminforum her på januar nå og da, men blir ikke med på skjult lenger ettersom jeg bare ønsker sporadiske besøk.
Skal også heie litt på prøvere jeg har hatt kontakt med på assistert. Tenker alltid på dem som står midt oppi barneønsket!
Vi har nå fått våre to ønskede barn etter mye strev og mange vondter og nå vil jeg bruke tiden på dem.
Forum her har vært uvurderlig i prøvetiden. Prøverør er så utrolig ensomt fordi det i grunnen bare er andre ivf-ere som forstår hva man går gjennom .
Jeg hadde nok gått vegen dit vi er i dag selv om jeg måtte gå den alene, men kontakt med likesinnede har gjort den vegen lettere å gå.
Andres erfaringer, råd og kunnskaper har gjort det enklere å plassere forventningene til et riktigere nivå, lettere å takle skuffelser og nedturer. Ikke minst det å ha noen å glede seg sammen med når man endelig kunne juble over drømmenes oppfyllelse!
Alt har en ende og en begynnelse. Dette er nok starten på slutten på mitt forumliv, for her sammen med meg ute i virkeligheten er mine tre skatter: mine to barn og min elskede som har holdt meg gjennom alt dette vanskelige og ikke gitt opp på vegen.
De skal få mest mulig av meg, også min forumtid.
Takk alle dere som har støttet meg og alle dere som har slitt og strevd, ledd og grått i deres egen kamp side om side ved min.
[emoji813]bigred