Lykken er....

I dag har småtten min og jeg danset og ledd til masse god musikk :happy:. Han er så nyydelig, en skikkelig gladgutt! Og en kosegutt som liker å sitte på fanget og ta formiddagslur sammen med mamma som også må benytte sjansen for å få nok hvile.

Han er litt over 8 mnd nå og forhåpentligvis skal han bli stooorebrooor :joyful:.

Jeg tester hver morgen enda siden jeg har kommet så kort og stigningen ser fin ut om enn ikke så sterk og rask som den var med småtten.

Mandag skal jeg ringe St.Olav med den gode nyheten...åååå hvor jeg gleder meg! Jeg hadde samme team som med gutten min. Jeg ville så gjerne vise han frem, men da jeg så alle de stille kvinnene og parene som satt på venterommet, ville jeg ikke såre dem med å ha gutten vår der. Mannen tok han med i kantina, så jeg måtte nøye meg med å vise frem noen bilder av han.

Jeg strålte og det gjorde jammen teamet også:happy:.
 
I dag har småtten min og jeg danset og ledd til masse god musikk :happy:. Han er så nyydelig, en skikkelig gladgutt! Og en kosegutt som liker å sitte på fanget og ta formiddagslur sammen med mamma som også må benytte sjansen for å få nok hvile.

Han er litt over 8 mnd nå og forhåpentligvis skal han bli stooorebrooor :joyful:.

Jeg tester hver morgen enda siden jeg har kommet så kort og stigningen ser fin ut om enn ikke så sterk og rask som den var med småtten.

Mandag skal jeg ringe St.Olav med den gode nyheten...åååå hvor jeg gleder meg! Jeg hadde samme team som med gutten min. Jeg ville så gjerne vise han frem, men da jeg så alle de stille kvinnene og parene som satt på venterommet, ville jeg ikke såre dem med å ha gutten vår der. Mannen tok han med i kantina, så jeg måtte nøye meg med å vise frem noen bilder av han.

Jeg strålte og det gjorde jammen teamet også:happy:.
Så koselig å høre! Han høres ut som en skikkelig god gutt han sønnen din <3
 
I dag gikk vi tur i ufsegufseværet. Skikkelig lang tur med masse regn, men hva gjør vel det når man har ordentlige klær på seg?!

Godt med frisk luft!

Jeg tok siste hcg i serum for sjelefredens skyld. Får vel resultatene mandag eller tirsdag tenker jeg.

Småtten sover og ukens babymiddager står på ovnen og godgjør seg.
Gullet eeeelsker mammas mat og det gjør selvfølgelig nybegynnermammaen glad og stolt :D.

Er så utrolig koselig at jeg kommer lettere i kontakt med andre mennesker med småtten i hendene :). Han smiler og babler til menneskene rundt seg , sjarmerer dem i senk :joyful:. Det gjør hverdagen min sååå trivelig.

Jeg er så spent på mandagen. Hva kommer sykepleieren på St.Olavs til å si når jeg forteller om den positive testen? Kommer hun til å bli glad når jeg juuuubler i røret , for jeg lurer på om hun kommer til å få med seg hva jeg sier i all hurramegrundttjoheiogjippi- :singing:snikksnakket mitt :p.
Når vil de jeg skal ha tidlig ul?

Hvordan setter de terminen min? Tar de hensyn til at det var et 5 dagers embryo eller ikke?

Jeg gleder meg SÅNN til mandag!

Mener hun sa det måtte bli TUL like før julaften.

DET må vel love godt vel?!

Må jo bare bli gode nyheter like før jul, ikke sant :wideyed::happy:?!
Forrige gang hadde jeg TUL på bursdagen. Det ble virkelig tidenes beste bursdagsgave det!
 
Det er så koselig å se hva slags reaksjoner barn gir på andre altså :) Husker når vi skulle hjem fra sykehuset etter å ha fått sønnen min så satt jeg nede og venter på min kjære skulle komme til inngangen med bilen og babyen lå i bilstolen sin, da kom det en skikkelig MC fyr gående med skinn klær, piercinger og det hele og han rygget for å hilse og se på babyen min! Det var så koselig. Rocka mannen snakket babyspråk liksom :) hehe


Å det blir spennende! Gleder meg til oppdatering på mandag :)
 
Mannen har ferie nå en hel uke :happy:. Sååå deilig! Meldt drittvær da hele uka, men vi koooser oss likevel.
Tatt husvasken, hengt opp adventsstjerna og hentet litt adventspynt fra loftet. Tent i peisen og hatt familiekos :happy:.

Nå skal jeg lage litt lunsj til småtten. Moser avocado og kokt egg sammen med litt olivenolje og klemmer noen dråper lime oppi. Blir en frisk og deilig avocadokrem som småtten elsker!
Sunt og godt.
Den tar vi med til tanten til mannen som har invitert oss på middag i dag sammen med svigers.

Det blir riktig trivelig. Når den er ferdig, blir det en liten kveldstur og litt kveldmat og så er det natta igjen.
Her i huset står vi opp tidlig og legger oss tidlig:joyful:. Småtten på 8 mnd våkner før hanen galer og vi med.
Et par timer alene i kveldinga etter at småtten har lagt seg er deilig selvfølgelig, men ellers har jo livene våre fylt seg med mer mening og glede. Ikke mye tid til overs for å kjede seg...
....heldigvis.

I morgen skal jeg ringe St. Olavs!

Jipppiiiii :smiley-bounce022
 
I dag snakket jeg med St. Olav :dance018. Jeg glødet i telefonen, jublet og takket. Kunne fortelle at på selveste testedagen, så er testen KNALL positiv!

Jeg sa også at jeg i rugetiden har vært så glad og kost meg masse. Ikke sittet på sofaen og spist negler!

" så bra! For det er nemlig SÅ viktig! " sa hun sykepleieren på andre siden av røret.

Og akkurat DET tror jeg sånn på selv!

Ikke sitte på :computer012 å lete etter :arghh: og :hungover: og :( for da går det rett i dass og blir baaare en eneste lang :sad015.

Viktig å :laughing002 , kose seg, :laughing021 litt mer :talk030 med positive mennesker rundt en, :cool05 litt, se på :flower og føle seg :love7. Gi en stor :thefinger til alt som virker vanskelig en stund og tenke :excited001 Jeg har en :dummy: eller en :dummy1: i magen i rugeperioden.

DET har JEG troen på!

Eneste selvmedlidenhet kan hjelpe oss med, er å :gen026 i møkka enda mer!

Så opp og hopp alle prøvere, rugere og vordende mammaer.
Når DU koser deg og har det bra, har spiren det bra!
Klart det er lov til å klage litt over at man føler seg dårlig, men ikke lov å sitte fast i synkemyra... hehe.

Den hyggelige damen i tlf sa jeg skulle ha tidlig ultralyd i SELVESTE JULEUKEN :greet008, uke 51.

Hurrraaaaa! :love017

Det MÅ jo bare love godt?!

Syns ellers det hørtes LITT tidlig ut med full stans på medisinering etter uke 8 i styrt syklus. Syns å huske det var i uke 10 sist, meeeeen jeg har noen medisiner til overs fra forrige gang, så da jukser jeg litt og tar medisiner LITT lenger jeg. Trapper ned over 10 dager ekstra gjør jeg da ganske enkelt.

Spurte i en tråd her på forum de andre ivf- erne og håper de svarer meg.

Er alltid litt ekkelt hoppe av de medisinene som det gule legemet skulle ha produsert, som man ikke har pga manglende eggløsning i styrt syklus. Man skal stole på at morkaken har tatt over produksjonen da.
 
Fikk svar på hcg- prøve i dag. 14 dpo var den 110 og 16 dpo var den 371!

Det lover jo bra med en doblingstid på ca 27 timer!

Er kjempehappy!

Nå er det bare å nyte adventstida og se frem mot TUL og JUL.

I går reiste småtten seg helt opp for første gang og i dag klappet han selv!

Er så fantastisk se smårollingen utvikle seg.

Hvor ble det av lille bebisen min? :wideyed::joyful:
 
Fikk svar på hcg- prøve i dag. 14 dpo var den 110 og 16 dpo var den 371!

Det lover jo bra med en doblingstid på ca 27 timer!

Er kjempehappy!

Nå er det bare å nyte adventstida og se frem mot TUL og JUL.

I går reiste småtten seg helt opp for første gang og i dag klappet han selv!

Er så fantastisk se smårollingen utvikle seg.

Hvor ble det av lille bebisen min? :wideyed::joyful:
Oi så fin stigning <3
Ja tiden går så altfor fort... Babyen min går i 1.klasse :( hehehe
 
Back
Topp