Lucmam`s skattekammer

Måtte dra hjem fra jobb idag[&o]
Føltes som jeg vil svime av[&:] og formen er mildt sagt ikke god. Fått i meg et par knekkebrød, men er fremdeles rar. Tror jeg skal finne senga nå[&o]

ORIGINAL: Lucmam

Føltes som jeg vil svime av[&:] og formen er mildt sagt ikke god. Fått i meg et par knekkebrød, men er fremdeles rar. Tror jeg skal finne senga nå[&o]

Uff da, vennen! [&o]
God bedring og slapp godt av nå

ORIGINAL: Kakken

Uff da, vennen! [&o]
God bedring og slapp godt av nå

Tusen takk, vennen[:)]
Måtte ringe til sjefen idag, og kaste inn håndkle idag og[&:]. Har feber og er skikkelig uggen... Så da blir det først å gi Lucas litt frokost, deretter blir det vel senga idag og[&o][X(]

ORIGINAL: Fuglen

Masse god bedring til deg Lucmam!
God-helg-klem fra Fuglen

Tusen takk, Fuglen[:)]

God-helg-klem-tilbake[:D]

ORIGINAL: Imogene

*innom med god bedrings-klem*

Åhh, det gjorde godt, vennen[:)]
Klem tilbake[:)]

Hurra, idag er jeg endelig 12 uker. Jeg er så glad for å ha nådd den første milepælen[:)].

ORIGINAL: Imogene

Det gikk FORT!
Gratulerer med 12 uker, nå kommer tida til å fly [:D]

Hehe, jeg føler vel at tida har både stått litt stille, samtidg som den har flydd[8|][:D]
Men skal på min 3.UL til torsdag, og etter det vil jeg nok senke skuldrene enda litt lenger ned[;)] Du kjenner jo meg[8D]

Tusen takk for gratulasjon, vennen[:D][:D]

ORIGINAL: Fuglen

12 uker!!
HURRA! Gratulerer!!

Tusen takk[:D][:D]
Kommer sakte, men sikkert etter[;)]

Hurra for de magiske 12 ukene!!! [:D][:D][:D]
Håper du har hatt en fin helg vennen!
Klem

ORIGINAL: SunShin

Klem

Tusen takk, kjære deg[:D]
Lå rett ut fredag og lørdag, men i fin form igjen idag - heldigvis[:D]. Var i 1 års dag til vår kjære, vakre nevø[:D]
Du da? Hadde vært litt festlig om Jonas velger å komme den 10.februar, forresten[;)][:D]

God klem[:)]

Klem

Lå rett ut fredag og lørdag, men i fin form igjen idag - heldigvis[:D]. Var i 1 års dag til vår kjære, vakre nevø[:D]
Du da? Hadde vært litt festlig om Jonas velger å komme den 10.februar, forresten[;)][:D]

Godt å høre at formen er bedre! [:)]
Har hatt en veldig slapp helg, bare ladet batteriene, idag har vi vært i dåp til niesa mi, veldig hyggelig [:)]
Ja nå kan Jonas bare komme altså! [8D]
*klem *

HURRAAAAA FOR 12 UKER!!!!![:D][:D][:D]

Klem

Godt å høre at formen er bedre! [:)]
Har hatt en veldig slapp helg, bare ladet batteriene, idag har vi vært i dåp til niesa mi, veldig hyggelig [:)]
Ja nå kan Jonas bare komme altså! [8D]
*klem *

Lurt og lade batteriene frem mot fødsel nå[:)] Koselig med dåp da, særlig når det er tantebarn[:D]
Uansett om han kommer på termindagen eller ikke, nå er det virkelig ikke lenge igjen av tosomheten[:)]

Klem[:D]

ORIGINAL: Lambi`83

HURRAAAAA FOR 12 UKER!!!!![:D][:D][:D]

Hihi, tusen takk søteste Lambi[:D][:D]
Håper alt står bra til med deg[:)]

hurra for 12 uker og 2 dager snuppa. [:D] endelig så er den første kritiske delen over[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Bina

hurra for 12 uker og 2 dager snuppa. [:D] endelig så er den første kritiske delen over[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk, skjønne[:D] Ja, deilig, men jeg gleder meg til ny UL imorgen, for da blir det liksom så endelig( håper jeg ). Da skal jeg nok slappe enda mer av - om det er mulig da[8|][:D] Neida, jeg har vært fint lite bekymret denne gangen, ser tydelig for meg at vi er 4 i slutten av august[;)]

Og du forbereder deg til fødsel om dagen skjønner jeg[:)] Ikke lenge igjen nå, snuppa[:)]

Back
Topp