Lucmam`s skattekammer

ORIGINAL: Bina

Titter innom å ønsker deg og bitteliten i magen en god helg [:D]
kanskje de sender deg ul bildene i posten :) DET burde de i det minste gjøre synes jeg[:)]

God helg til deg og lille som snart kommer ut[;)]
Nei, dette var kun en UL for å sjekke evt nakkefold, så jeg tror ikke de sender noen bilder da. Men er ikke så lenge til jeg skal på ordinær UL[:D]

Titter innom dagboka di nå, forresten[;)]

Åhh, som jeg gleder meg til denne helga

Samboer fikk i sin 30 årsgave tur til Bergen med opphold og show, og det er denne helga her. Vi skal bo på et hotell rett i nærheten av Bryggen, gåavstand til byen

Juhuu, elsker hotellweekends

Hørtes kos ut [:D] tenker du stor koser deg i helga [:D][:D][:D]

Hurra for 13 uker!! [:D][:D]
Håper dere har hatt en super tur i helgen! [:D]
*klem*

Hurra for 13 uker snuppa [:D] ikke lenge igjen til o.ul [:D] er veldig spent på om det er ei jente

Tusen takk, skjønne jenter for hilsen i dagboka mi

Vi har hatt en magisk helg, koset oss hele helga. Og det var veldig rart og være tilbake i byen vår eventyret vårt startet, og Luc ble født.

Vi snakker om å ta en tur på forsommeren igjen, rundt Luc sin bursdag, og da alle tre[:D][:D]

Etter at jeg hadde levert pus på dyreklinikken, dro jeg på trening. Og det gikk veldig fint i starten, men etter 20-25 min ble jeg skikkelig uvel[X(] Følte jeg vil svime av[:(] Og da jeg kom hjem måtte jeg kaste opp[:'(] Dette var jo ikke planen min da[8|]

Men jeg prøver meg igjen imorgen, hater å ikke være i form[&:]

Og stakkars pus blir kastrert idag, er veldig spent på hvordan han er når jeg henter han senere idag...

Håper alt er bra med deg søta <3

Håper du er bedre etter et litt uheldig treningsforsøk..

Håper det går bra med katten også[:D][:D]

Mye håper her ser jeg.. hihi:)

Vil i allefall sende deg en GEDIGEN klem <3  [:D]

ORIGINAL: Sandradee*

Håper alt er bra med deg søta <3

Håper du er bedre etter et litt uheldig treningsforsøk..

Håper det går bra med katten også[:D][:D]

Mye håper her ser jeg.. hihi:)

Vil i allefall sende deg en GEDIGEN klem <3  [:D]

Hehe, jo takk, formen kom seg etterhvert, så jeg fikk vasket og tørket støv i stua idag. Men orket ikke så mye mer etter det...
Katten ja, uff han er litt sliten, men i god form. Men jeg tror dette er siste gang jeg har katt som vi må kastrere for fyyy for en lukt! Han hadde tisset på seg da jeg hentet han og det luktet ILLE[:'(][:'(]

Men samboer var så snill at han kom hjem fra jobb bare for å tømme kattesand og lage en ordning så pus er inne på kjøkkenet nå[:D] For pus sin del, og min. Vil ikke ha tisselukt i møbler og på teppet..

Så koselig at du titta innom her forresten[:D]
Good klem tilbake

ORIGINAL: Lucmam

Etter at jeg hadde levert pus på dyreklinikken, dro jeg på trening. Og det gikk veldig fint i starten, men etter 20-25 min ble jeg skikkelig uvel[X(] Følte jeg vil svime av[:(] Og da jeg kom hjem måtte jeg kaste opp[:'(] Dette var jo ikke planen min da[8|]

Og stakkars pus blir kastrert idag, er veldig spent på hvordan han er når jeg henter han senere idag...

Oj, ikke bra!
Nå må du passe på deg selv og nurket, altså.
Kastrering av katter er ikke bare-bare, men godt for både den og naboer når det er gjort [:)]

ORIGINAL: Imogene

ORIGINAL: Lucmam

Oj, ikke bra!
Nå må du passe på deg selv og nurket, altså.
Kastrering av katter er ikke bare-bare, men godt for både den og naboer når det er gjort [:)]

Uff, ja det er liksom det jeg prøver på, ved å holde meg i form[8D][:D] Men det gikk ikke helt etter planen min idag. Håper det går bedre imorgen[;)]

Nei, æsj det lukta så kattepiss av han da jeg hentet han[:'(][&:], men nå går det mye bedre. Og ja, det var ikke aktuelt å beholde han u-kastrert for å si det sånn[:D]

Juhuuu, idag gjennomførte jeg en treningsøkt uten ubehag[:D][:D][:D] Eller, ikke noe ekstra ubehag ihvertfall[;)]
Så nå er det bare litt spising og avslapning på planen før jeg setter igang med badene[:)]

Deilig[:D]

Så deilig da!!! Hva trener du?[:)] Men treningsrunde gikk ut på å mase seg fram i 1 meter snø over kirkegården, følte meg veldig sprek(men våt) etterpå![8D]
Satse på at oldemor likte det standhaftige besøket[:)]

Ha en herlig helg!![:D]

ORIGINAL: Picea

Så deilig da!!! Hva trener du?[:)] Men treningsrunde gikk ut på å mase seg fram i 1 meter snø over kirkegården, følte meg veldig sprek(men våt) etterpå![8D]
Satse på at oldemor likte det standhaftige besøket[:)]

Ha en herlig helg!![:D]

Ja, det var det[:D] Jeg trener litt forskjellig, men igår var det funwalk. Kjempegøy!
Det er virkelig trening å base i snø, tungt!
Hihi, tipper hun satte stoor pris på ofringen din[;)]
Ha en strålende helg, du og[:D]

Hurra for 14 uker!! [:D][:D]
Nå begynner bitteliten å se ut som ett lite menneske! [:D]
Håper du har hatt en fin helg vennen.
*klem*

Tuuusen takk, sola mi[:D][:D]
Hehe, ja det er helt utrolig hva vi mennesker kan få til[:)]

Nå er det ikke lenge igjen til du får hilse på din lille skatt

God søndagsklem[:)][:)]

ORIGINAL: Fuglen

Gratulerer med 14 uker!!