Lucmam`s skattekammer

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe...der har du passert 12 uker, og det med 3 hele dager[:D][:D][:D][:D] JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIII!

Gratulerer såååå mye snuppa, vanvittig glad på dine vegne! JOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO[:D][:D][:D][;)][;)]

Hihi, søteste Wembie da[:D]
Tusen takk, og det går fort til dine 12 uker kommer og[:D][:D]

3.UL

Idag skal jeg på min tredje UL, egentlig mest for å sjekke at alt er bra og evt sjekke nakkefolden... Er spent kjenner jeg. Tok UL utvendig sist gang, så jeg regner med at det blir det idag og. Også er jeg litt spent på om han klarer og se kjønn allerede nå... tror ikke det, men går jo an og spørre om nysgjerrigheten overgår meg[8D]

Gynekologen så ingenting som var mistenkelig, og alt så veldig bra ut[:D] Og den lille beveget seg masse[:D][:D]

Jubler masse nå!

Og ang kjønnet, vi vet ingenting ennå. Jeg spurte ikke heller[;)]

Såååå fin den ble[:D][:D][:D] og nå er jeg spent å høre hvordan det gikk på ul...fikk du hint om kjønn, siden fargen er rosa???[;)][8D]

ORIGINAL: Wembie

Såååå fin den ble[:D][:D][:D] og nå er jeg spent å høre hvordan det gikk på ul...fikk du hint om kjønn, siden fargen er rosa???[;)][8D]

Tuusen millioner takk, ja den ble kanonfin. Er såå fornøyd med min egen signatur, Wembie
Hehe, nei det var nok ikke noe hint om kjønn, han har ikke så fancy utstyr, og jeg fikk meg ikke til å spørre heller. Og det gjør meg ingenting, kjenner jeg[:D]
Er bare såå lykkelig over at alt så så bra ut, Bitteliten er helt perfekt

ORIGINAL: Imogene

Blir spennende å hilse på Bitteliten!

Ja[:)] Og jeg kjenner at jeg begynner og bli litt nysgjerrig på om det er gutt eller jente og[;)]

ORIGINAL: Lucmam

Ja[:)] Og jeg kjenner at jeg begynner og bli litt nysgjerrig på om det er gutt eller jente og[;)]

Hehe, visste det nok [:D]
Jeg tror Luc får en liten bror, jeg! Hva er navnevalget da, forresten?

Hehe, visste det nok [:D]
Jeg tror Luc får en liten bror, jeg! Hva er navnevalget da, forresten?

[;)][8D] Kjenner meg for godt, tenker jeg[8|][:D]
Ja, jeg vet du tror det blir gutt[;)] Og for tida vet jeg ikke helt guttenavn, vi har ikke snakket kjempemasse om det ennå. Men jeg har falt litt for Victor... eller så liker jeg bibelske navn ennå. Har tenkt litt på Johannes etter min morfar, men det vet ikke samboer ennå[8D]

Om det blir jente har vi nok flere alternativer, men tror jeg har utelukket Sarah, i og med det og er et topp ti navn. Og Lucas visste vi jo ikke at ville bli et poppisnavn[&:]

[:)]

Lucas troner på toppen - tyder jo på at dere har veldig god smak!
Vi liker det jo også veeeldig godt, som du vet [;)]
Har du jentefølelse denne gangen, da?
Jeg er liksom ikke skråsikker på gutt, tror augustbebis er en liten luring som ikke vil avsløre seg med det første. Kanskje like fandenivoldsk som mora (aldri) er? [8D][;)][:)]

Hurra for Bitteliten som er frisk og rask!![:D][:D]

Lucas troner på toppen - tyder jo på at dere har veldig god smak!
Vi liker det jo også veeeldig godt, som du vet [;)]
Har du jentefølelse denne gangen, da?
Jeg er liksom ikke skråsikker på gutt, tror augustbebis er en liten luring som ikke vil avsløre seg med det første. Kanskje like fandenivoldsk som mora (aldri) er? [8D][;)][:)]

Ja, det navnet har ligget lenge på topp nå, godt vi ikke visste det i `05. Hmm, du og jeg deler jo smak på så mangt da, så det er jo ingen overraskelse at vi begge faller for de få, fine guttenavna som finnes[;)]

Jeg har mest jentefølelse akkurat nå, men ikke like sterkt som da jeg gikk med Luc, da bare visste jeg det.
Ja, spørs om det ikke blir en hemmelighet helt til the bitter end ang kjønnet[;)], klart Bitteliten ligner på meg, Luc ligner jo sin far[8D] Må jo ha en av hver[;)]

ORIGINAL: Lambi`83

Hurra for Bitteliten som er frisk og rask!![:D][:D]

Jaa[:D]
*puster med magen igjen*[;)]

ORIGINAL: Bina

hurra for 12 uker og 2 dager snuppa. [:D] endelig så er den første kritiske delen over[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk, skjønne[:D] Ja, deilig, men jeg gleder meg til ny UL imorgen, for da blir det liksom så endelig( håper jeg ). Da skal jeg nok slappe enda mer av - om det er mulig da[8|][:D] Neida, jeg har vært fint lite bekymret denne gangen, ser tydelig for meg at vi er 4 i slutten av august[;)]

Og du forbereder deg til fødsel om dagen skjønner jeg[:)] Ikke lenge igjen nå, snuppa[:)]
Å ul. det er så kos. håper du fikk fine bilder av lillegullet. godt å høre at du ikke er stressa med svangerskapet... gleder meg til du skal på ordinære. vil du vite hva som gjemmer seg i magen?
 tror kansje det er ei lita jente jeg [:D]

hurra for 12 uker og 2 dager snuppa. [:D] endelig så er den første kritiske delen over[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk, skjønne[:D] Ja, deilig, men jeg gleder meg til ny UL imorgen, for da blir det liksom så endelig( håper jeg ). Da skal jeg nok slappe enda mer av - om det er mulig da[8|][:D] Neida, jeg har vært fint lite bekymret denne gangen, ser tydelig for meg at vi er 4 i slutten av august[;)]

Og du forbereder deg til fødsel om dagen skjønner jeg[:)] Ikke lenge igjen nå, snuppa[:)]
Å ul. det er så kos. håper du fikk fine bilder av lillegullet. godt å høre at du ikke er stressa med svangerskapet... gleder meg til du skal på ordinære. vil du vite hva som gjemmer seg i magen?
tror kansje det er ei lita jente jeg [:D]

Ja, det er stas med UL, særlig når nyhetene er gode[:D] Jeg glemte og spørre om å få med meg bilder, men har fra den aller første UL, da[:)]
Nå er jeg kjemperolig, faktisk ikke bekymret i det hele tatt, og det er litt rart. Og godt[:D]

Det ender vel opp med med å vite det om det viser seg frem, men må innrømme at det hadde vært litt gøy og ikke visst noe og[;)]

Hihi, så gøy at du tror jente, jeg har en liten magefølelse for det selv...

Imogene: Du vet jo hvor lett jeg er til å overtales, da[8D]
Hehe, og siden HJ vil vite, blir det jo fryktelig vanskelig for meg og ikke vite[8D]
Er nesten så jeg håper at de ikke klarer og se kjønnet...[8|][:D]

Takk for så fine kommentarer i boka mi

Ha en nydelig dag, og en flott helg![:D]

P.

ORIGINAL: Picea

Takk for så fine kommentarer i boka mi

Ha en nydelig dag, og en flott helg![:D]

P.

Åhh, skjønn du er[:)]

I like måte, Picea, og god helg til deg og dine og

Titter innom å ønsker deg og bitteliten i magen en god helg [:D]
kanskje de sender deg ul bildene i posten :) DET burde de i det minste gjøre synes jeg[:)]

Back
Topp