Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Wembie
Såååå fin den ble[:D][:D][:D] og nå er jeg spent å høre hvordan det gikk på ul...fikk du hint om kjønn, siden fargen er rosa???[;)][8D]
ORIGINAL: Imogene
Blir spennende å hilse på Bitteliten!
ORIGINAL: Lucmam
Ja[:)] Og jeg kjenner at jeg begynner og bli litt nysgjerrig på om det er gutt eller jente og[;)]
ORIGINAL: Lucmam
Ja[:)] Og jeg kjenner at jeg begynner og bli litt nysgjerrig på om det er gutt eller jente og[;)]
Hehe, visste det nok [:D]
Jeg tror Luc får en liten bror, jeg! Hva er navnevalget da, forresten?
Lucas troner på toppen - tyder jo på at dere har veldig god smak!
Vi liker det jo også veeeldig godt, som du vet [;)]
Har du jentefølelse denne gangen, da?
Jeg er liksom ikke skråsikker på gutt, tror augustbebis er en liten luring som ikke vil avsløre seg med det første. Kanskje like fandenivoldsk som mora (aldri) er? [8D][;)][:)]
ORIGINAL: Lambi`83
Hurra for Bitteliten som er frisk og rask!![:D][:D]
ORIGINAL: LucmamÅ ul. det er så kos. håper du fikk fine bilder av lillegullet. godt å høre at du ikke er stressa med svangerskapet... gleder meg til du skal på ordinære. vil du vite hva som gjemmer seg i magen?
ORIGINAL: Bina
hurra for 12 uker og 2 dager snuppa. [:D] endelig så er den første kritiske delen over[:D][:D][:D][:D]
Tusen takk, skjønne[:D] Ja, deilig, men jeg gleder meg til ny UL imorgen, for da blir det liksom så endelig( håper jeg ). Da skal jeg nok slappe enda mer av - om det er mulig da[8|][:D] Neida, jeg har vært fint lite bekymret denne gangen, ser tydelig for meg at vi er 4 i slutten av august[;)]
Og du forbereder deg til fødsel om dagen skjønner jeg[:)] Ikke lenge igjen nå, snuppa[:)]
ORIGINAL: LucmamÅ ul. det er så kos. håper du fikk fine bilder av lillegullet. godt å høre at du ikke er stressa med svangerskapet... gleder meg til du skal på ordinære. vil du vite hva som gjemmer seg i magen?
hurra for 12 uker og 2 dager snuppa. [:D] endelig så er den første kritiske delen over[:D][:D][:D][:D]
Tusen takk, skjønne[:D] Ja, deilig, men jeg gleder meg til ny UL imorgen, for da blir det liksom så endelig( håper jeg ). Da skal jeg nok slappe enda mer av - om det er mulig da[8|][:D] Neida, jeg har vært fint lite bekymret denne gangen, ser tydelig for meg at vi er 4 i slutten av august[;)]
Og du forbereder deg til fødsel om dagen skjønner jeg[:)] Ikke lenge igjen nå, snuppa[:)]
tror kansje det er ei lita jente jeg [:D]
ORIGINAL: Picea
Takk for så fine kommentarer i boka mi
Ha en nydelig dag, og en flott helg![:D]
P.