Lucmam`s skattekammer

ORIGINAL: SunShin

Så herlig at alt gikk fint på UL nr 2!! [:D][:D] Rart hvor mye de likner på mennesker allerede! [:D]
Håper formen din er bedre idag og at du og dine får en super helg! [:D]
*klemmepå*

Tusen takk, snuppa[:)]
Bryllupet gikk veldig bra, det var en kjempefin fest[:D] Men er sliten idag... Var ikke hjemme før 2.30, og det er sent for ei som gjesper kjeven ut av ledd kl. 22.30[8D]

hehe det skjønner jeg veldig godt! [;)]
Visste de at du er gravid eller?
Og ikke minst, hurra for 11 uker!! [:D][:D]
Ukene flyyr virkelig! [:D]
Klem

ORIGINAL: SunShin

hehe det skjønner jeg veldig godt! [;)]
Visste de at du er gravid eller?
Og ikke minst, hurra for 11 uker!! [:D][:D]
Ukene flyyr virkelig! [:D]
Klem

[;)]
Brudgommen visste det, så fikk noen til vite det igår[:D]
Takk, takk. Ja ukene går fort nå. Men det tror jeg de gjør for deg nå også[;)]
God klem

Hurra for bitteliten som vokser seg stor!!! Herlig nick da[:D][:D]

Bare 1 uke igjen til de oh, store 12!!! HURRA for 11 uker!!![:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Jaa, og tusen takk[:D] Det er Lucas sitt navn på den mens den bor i magen[8D]
Jess, gleder meg til den første milepælen nå[:D]

ORIGINAL: Lucmam

Han kommer til å bli litt av en storebror!!

Hurra for Bitteliten som er 11 uker alt!

Han kommer til å bli litt av en storebror!!

Åhh, det var fint sagt
Det tror jeg og, han er en veldig omsorgsfull gutt[:)] Og har gledet seg til å bli storebror siden han var tre år...

ORIGINAL: Kakken

Hurra for Bitteliten som er 11 uker alt!

Tuuusen takk, snuppa[:D]
Er så koselig når dere husker det!
Ha en fin dag, vennen[:)]

Gratulerer med 11+1 uker [:D]
Bitteliten minner meg så om marsvinet jeg hadde[8D]

ORIGINAL: Bina

Gratulerer med 11+1 uker [:D]
Bitteliten minner meg så om marsvinet jeg hadde[8D]

Tusen takk, snuppa[:)]
Hehe, så artig[:D] Lucas som har gitt den kallenavnet[;)]

Første legetime

Uff, jeg kjenner jeg gruer meg litt til timen idag. Legen jeg har hatt i over 5 år, og vært kjempefornøyd med har blitt til en bitch[&o]. De to siste gangene jeg har vært hos henne har hun vært spydig, arrogant og frekk, rett og slett. Har hun lik attitude idag, kommer jeg til å si det til henne, samt bytte lege.

Sånt gidder jeg bare ikke.

Legetimen gikk overraskende bra! Og det jeg trodde var en 25% sykemelding var egentlig en 75% sykemelding, så jeg har jo jobbet mye mer enn det jeg egentlig skulle. Det har forsåvidt gått greit frem til nå, så fra og med idag og en måned frem er jeg 50% sykemeldt.
Legen var heller ikke frekk og arrogant, men heller sånn jeg er vant til at hun er. Heldigvis[:)]

Så godt å høre at det gikk bra i dag [:)] Det er jo kjempeviktig at man er fornøyd med legen sin.
Får satse på at hun bare har vært premenstruell eller noe [8D]
Ta vare på deg selv fremover, og slapp av når du kan. Glad i deg vettu!

ORIGINAL: Kakken

Så godt å høre at det gikk bra i dag [:)] Det er jo kjempeviktig at man er fornøyd med legen sin.
Får satse på at hun bare har vært premenstruell eller noe [8D]
Ta vare på deg selv fremover, og slapp av når du kan. Glad i deg vettu!

[:D] Tanken har slått meg og[;)]
Tusen takk, honey, og i like måte[:D]

Gald i deg også, snuppa[:D][:D]

Nå er det ikke mange dagene igjen til du kommer til det magiske 12 - tallet [:D][:D]

Godt å lese det gikk bra hos legen. Leger med attitude liker vi ikke!

ORIGINAL: Fuglen

Nå er det ikke mange dagene igjen til du kommer til det magiske 12 - tallet [:D][:D]

Hurra, der var du jo[:D][:D] Blir alltid glad å se nicket ditt!!
Hehe, nei folk med dårlig attitude generelt går ikke hjem hos meg[8D][:)]
Alt bra med deg?
God klem[:)]

Alt bra med deg?

Koselig å lese at du blir glad av å se nicket mitt [:)][:D]. Må si at jeg faktisk har hatt litt dårlig samvittighet, fordi du skriver så utrolig hyggelige meldinger i dagboka mi. Er så dårlig på å skrive selv at jeg får helt prestasjonsangst når jeg skal legge igjen et lite spor her [8D] Har faktisk brukt time (skal ikke skryte på meg at jeg har brukt timeR, men ihvertfall en time) på å lete etter et morsomt dikt eller noe sånt jeg kunne legge igjen her en dag for å liksom gjøre opp for alle de koooselige sporene du legger igjen i dagboka mi. Men, enten var det for morsomt eller så var det for kjedelig, eller så ble det bare for dumt. Men, jeg må rett og slett innse at enkelte mennesker er mye flinkere enn andre å vise oppmerksomhet på den måten. Så, hvis det er greit for deg, så fortsetter jeg å titte innom dagboka di og legge igjen rimelig kjedelige hilsener - fordi hilsener i dagbøker er jeg ikke verdensmester på [8D][8|] (Men en gang i blant slår jeg kanskje på stortromma med en skikkelig bra vits!).

Ha en fin kveld videre Lucmam. Liker deg skikkelig godt altså [:D][:D]

PS: alt er bare bra med meg [:)] Er (nesten) ikke kvalm lengre, BANK I BORDET! Da kan man nesten ikke klage. [;)]

Alt bra med deg?

Koselig å lese at du blir glad av å se nicket mitt [:)][:D]. Må si at jeg faktisk har hatt litt dårlig samvittighet, fordi du skriver så utrolig hyggelige meldinger i dagboka mi. Er så dårlig på å skrive selv at jeg får helt prestasjonsangst når jeg skal legge igjen et lite spor her [8D] Har faktisk brukt time (skal ikke skryte på meg at jeg har brukt timeR, men ihvertfall en time) på å lete etter et morsomt dikt eller noe sånt jeg kunne legge igjen her en dag for å liksom gjøre opp for alle de koooselige sporene du legger igjen i dagboka mi. Men, enten var det for morsomt eller så var det for kjedelig, eller så ble det bare for dumt. Men, jeg må rett og slett innse at enkelte mennesker er mye flinkere enn andre å vise oppmerksomhet på den måten. Så, hvis det er greit for deg, så fortsetter jeg å titte innom dagboka di og legge igjen rimelig kjedelige hilsener - fordi hilsener i dagbøker er jeg ikke verdensmester på [8D][8|] (Men en gang i blant slår jeg kanskje på stortromma med en skikkelig bra vits!).

Ha en fin kveld videre Lucmam. Liker deg skikkelig godt altså [:D][:D]

PS: alt er bare bra med meg [:)] Er (nesten) ikke kvalm lengre, BANK I BORDET! Da kan man nesten ikke klage. [;)]

Du da, snuppa[:)][:)]Trenger ikke være noen fancy hilsen her altså, blir bare glad når jeg får en hilsen jeg[:D] Da viser du at du bryr deg, og det liker jeg[;)]
Er ikke alltid så flink, jeg heller... Noen dager orker man bare ikke, mens andre dager vil man svært gjerne skrive noen ord.

Liker deg skikkelig godt, også, søte deg[:)]
Godt å høre *bank i bordet* at kvalmen er på vei bort[:D]

Du da, snuppa[:)][:)]Trenger ikke være noen fancy hilsen her altså, blir bare glad når jeg får en hilsen jeg[:D] Da viser du at du bryr deg, og det liker jeg[;)]
Er ikke alltid så flink, jeg heller... Noen dager orker man bare ikke, mens andre dager vil man svært gjerne skrive noen ord.

Godt du ikke er kravstor [:D][:D]

Godt du ikke er kravstor [:D][:D]

[;)][:D]

Back
Topp