Lucmam`s skattekammer

ORIGINAL: WISH

Du må iallefall ikke forsvinne herfra Luc! Er gøy å følge med på hvordan det går med deg! Er så glad på dine vegne! :)

Og gratulerer med fylte 9 ni uker! Vet at det føles som om tida går sent fram til 12 uker, men etter det, fyyyker ukene! Og gøy er det! :)

Her er alt berre bra, jeg er 16+5 idag! Og stortrives! Liten kul har jeg fått meg også!

Husker det var lite aktivitet/respons inne på juli også før vi var kommet skikkelig "igang!" Tar nok litt tid før folk faktisk tør å skrive eller kommentere på ting de lurer på??! Ikke vet jeg!

Ha en flott søndag!

Jeg forsvinner ikke, WISH[;)]
Hadde bare en hormonell utblåsning, var så lei av at det var så dårlig respons. MEn jeg trenger jo ikke å lage tråder inne på forumet heller da[8D]
Men du, jeg har ikke sett noe til dagboka di, har du fått deg en nå?
Hurra for snart 17 uker for deg da[:D][:D] Ja, jeg gleder meg til å bikke over grensa[;)]

Ha en strålende søndagskveld, godeste WISH-mum to be[;)][:)]

ORIGINAL: Imogene

Gratulerer med 9 uker, herregud - det er bare 3 uker til du er over de magiske 12 [:D]

Tusen takk, vennen min[:D] Jeg gleder meg til og runde 12 uker[:D]

ORIGINAL: Bina

hurra med 9 uker snuppa [:D] nå kan du snart senke skulderene  [:D]

Ja, Binamor, nå går skuldrene snart helt ned[:D]
Tusen takk[:D]

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: WISH

Du må iallefall ikke forsvinne herfra Luc! Er gøy å følge med på hvordan det går med deg! Er så glad på dine vegne! :)

Og gratulerer med fylte 9 ni uker! Vet at det føles som om tida går sent fram til 12 uker, men etter det, fyyyker ukene! Og gøy er det! :)

Her er alt berre bra, jeg er 16+5 idag! Og stortrives! Liten kul har jeg fått meg også!

Husker det var lite aktivitet/respons inne på juli også før vi var kommet skikkelig "igang!" Tar nok litt tid før folk faktisk tør å skrive eller kommentere på ting de lurer på??! Ikke vet jeg!

Ha en flott søndag!

Jeg forsvinner ikke, WISH[;)]
Hadde bare en hormonell utblåsning, var så lei av at det var så dårlig respons. MEn jeg trenger jo ikke å lage tråder inne på forumet heller da[8D]
Men du, jeg har ikke sett noe til dagboka di, har du fått deg en nå?
Hurra for snart 17 uker for deg da[:D][:D] Ja, jeg gleder meg til å bikke over grensa[;)]

Ha en strålende søndagskveld, godeste WISH-mum to be[;)][:)]

Ja, det var den dagboka da.. Har faktisk kjøpt meg "svangerskapsdagboka" eller hva den heter og skriver det meste i den! Har liksom ikke kommet så langt å lage meg en her også! Får se! Jeg skal si ifra om den kommer på plass! [:D]

Strålende søndag er forresten i anmarsj! Sitter å venter på sambo`s hjemmelagde pizza! namm!![:D]

ORIGINAL: Vugge

Bare innom for å ønske deg et godt nytt år og rope HURRA for dine 9 uker!! Gratulerer!!!

Og godt nytt år til deg og dine også, Vugge[:D][:D] Så nydelig bilde du har i avataren din
Hehe, takk for heiingen, nå går det fort mot de 12[;)]

Alt for lenge siden jeg var her sist! Håper at bekkenløsningen har gitt seg litt, at formen er god og at du er i godt mot! Herlighet, bare 3 uker igjen til 12 jo!!

HURRA!!!![:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Alt for lenge siden jeg var her sist! Håper at bekkenløsningen har gitt seg litt, at formen er god og at du er i godt mot! Herlighet, bare 3 uker igjen til 12 jo!!

Søte deg[:)] Bekkenet er heldigvis ikke blitt noe verre, det har holdt seg stabilt foreløpig[;)]. Det hjalp og korte ned arbeidsdagen litt. Kvalmen er fremdeles noe til stedet, men ikke verre enn at jeg takler det[;)] ellers er formen akkurat slik den skal være nå[:D]
Ja, håper de tre ukene går fort[;)]

Håper alt står bra til med deg, snuppa[:D]

Idag fikk jeg endelig et tilpasset treningsprogram. Er så deilig og ha i bakhånd når det ikke er saltimer som appellerer til meg[;)]. Så da fikk jeg endelig trena litt igjen[:D]

Og til middag hadde vi noe av det beste som finnes

Også ble jeg ikke kvalm etterpå heller!! Kjempegodt[:D]

Må snart komme meg i dusjen, skal på jentekveld ikveld [;)]

Så herlig! Kos deg![:D]

ORIGINAL: Picea

Så herlig! Kos deg![:D]

Tusen takk[:D]

Var på et koselig "symøte" igår, og nå vet jentene at jeg er gravid[:D] Og det begynner og bli vanskelig å skjule magen[8|]. Skal sies at det er mer fett på den nå enn da jeg gikk med Lucas[X(]... Men ambisjonene om å trene og spise sunt under svangerskapet er store[:D], og maten har ikke vært noe problem da det er sånn mat jeg "fyser" på. KOmmer sakte, men sikkert igang med mer trening nå som kvalmen etterhvert avtar. Evt må den nok trosses litt også.

Gleder meg til bare og isfrie veier, jeg nå[:)]

Lenge siden jeg har sett innom deg nå så måtte bare innom å si Hei [:D] Håper kvalmen din snart gir seg helt [:)]
Tenk at du snart er 10 uker på vei [:D]
*Klem*

Søte deg[:)] Bekkenet er heldigvis ikke blitt noe verre, det har holdt seg stabilt foreløpig[;)]. Det hjalp og korte ned arbeidsdagen litt. Kvalmen er fremdeles noe til stedet, men ikke verre enn at jeg takler det[;)] ellers er formen akkurat slik den skal være nå[:D]

Herlig!! Dette høres veldig bra ut!![:D][:D]

Alt er bra her vettu, 2. dpo[;)][:D]

Herlig!! Dette høres veldig bra ut!![:D][:D]

Alt er bra her vettu, 2. dpo[;)][:D]

Ojojoj, ja etter den arbeidsøkten dere har lagt bak dere, bør resultatet om noen dager bli bra[:D][:D]
Blir spennende! Om det skulle klaffe nå, hvilken termin får du da?

ORIGINAL: 11Giggs

Lenge siden jeg har sett innom deg nå så måtte bare innom å si Hei [:D] Håper kvalmen din snart gir seg helt [:)]
*Klem*

Hei, såå koselig at du titter innom[:D][:D] Så moro at det gikk bra på UL!! Ja, men du er jo ikke så langt bak selv da[;)]
*Klem*[:)]

*Klem*

Hei, såå koselig at du titter innom[:D][:D] Så moro at det gikk bra på UL!! Ja, men du er jo ikke så langt bak selv da[;)]

Hi hi det er sant. [;)] Men du er jo litt nærmere da [8D]

*Klem*

Hi hi det er sant. [;)] Men du er jo litt nærmere da [8D]

[;)]
Nå er det bare og klamre seg fast frem til uke 12. Skal på ny UL neste torsdag, er spent på hva han vil se da! Har ikke hatt noe vondter eller blødninger, men det er klart man blir litt tullete i hodet, så nå går jeg og er litt bekymret over at det ikke er noe liv da[&:]
Men igjen, det er nok bare hodet mitt som ikke er helt riktig skrudd sammen på det området[8D]

Idag står det følgende på Babyverden:
"EMBRYOTIDEN ER OVER! Den lille i magen din er nå et lite foster. Selv om proporsjonene ikke er som de vil være ved fødselen, ligner den lille en liten minibaby."

10 uker idag, juhuuu[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Fuglen

¤¤ HURRA FOR 10 UKER!!! ¤¤

Tusen takk[:D][:D][:D]

Back
Topp