Lucmam`s skattekammer

ORIGINAL: Lucmam

Nå har jeg bestilt min første jordmortime, og jeg skal til henne allerede til torsdag[:D]
Spennende!

Åh, da gleder jeg meg til oppdatering! [:D]

ORIGINAL: Kakken

Nå har jeg bestilt min første jordmortime, og jeg skal til henne allerede til torsdag[:D]
Spennende!

Åh, da gleder jeg meg til oppdatering! [:D]

Det skal du få, vettu[;)][:D]

Første jordmortime
[:D]

Idag kl.08.30 hadde jeg min første jordmortime. Jordmoren jeg skal gå til er ei supersøt liten dame, og første inntrykket mitt av henne er veldig positivt. Hun hadde en student hos seg og, som viste seg og være ei jeg har vært på barselgruppe med tidligere[:D]
Jeg hadde gode verdier, fine jernlager og har fått termin 21.08.11. Kommer ikke til og endre ticker eller informasjon før etter ordinær UL[;)]

Neste time er 01.02[:)]

Hmm, lurer litt på om jeg skal ta en tur innom BIM sine sider og[8|] Føler det er så dårlig respons inne på terminforumet her... Savner gjengen inne på FS, der var det ihvertfall noe respons.

Hmm, lurer litt på om jeg skal ta en tur innom BIM sine sider og[8|] Føler det er så dårlig respons inne på terminforumet her... Savner gjengen inne på FS, der var det ihvertfall noe respons.

Skjønner litt hva du mener. Vi som har hengt mye på FS har blitt litt bortskjemte der [;)] Men jeg skal ta det til meg og bli flinkere til å respondere på terminforumet jeg også. Føler liksom bare at siden jeg er førstegangsfødende så har jeg så lite å bidra med. Har jo ingen erfaring og er så mange som vet mye mer. Holder meg derfor mest i bakgrunnen.
Tror nok generelt responsen vil ta seg opp etterhvert. Sniker mye på juliforumet og ser der at der er det mye mer liv. Så vi får stole på at det blir bedre med tiden. Har du profil og er med i terminforum på BIM også? Hvordan er det der?

Fredagsklem fra meg [:)]

ORIGINAL: Fuglen

Skjønner litt hva du mener. Vi som har hengt mye på FS har blitt litt bortskjemte der [;)] Men jeg skal ta det til meg og bli flinkere til å respondere på terminforumet jeg også. Føler liksom bare at siden jeg er førstegangsfødende så har jeg så lite å bidra med. Har jo ingen erfaring og er så mange som vet mye mer. Holder meg derfor mest i bakgrunnen.
Tror nok generelt responsen vil ta seg opp etterhvert. Sniker mye på juliforumet og ser der at der er det mye mer liv. Så vi får stole på at det blir bedre med tiden. Har du profil og er med i terminforum på BIM også? Hvordan er det der?

Fredagsklem fra meg [:)]

Du er ihvertfall den eneste fra august-11 som kommenterer i dagboka mi[:)] Tusen takk.
Jeg var tidligere inne på august-10 og april-11 også, og jeg må si at jeg synes det var så koselig der inne, særlig på sistnevnte forum. Der var det snakk om alt, babyrealterte tråder og andre tråder, og jeg følte ihvertfall en større tilhørighet der enn det jeg har gjort her[8|].
Var inne og tittet litt på BIM, synes det er mer rotete der enn her. Men jeg har ihvertfall en profil der inne og, så nå har jeg en for i hver leir.

Men jeg får se hvor aktiv jeg kommer til å være her inne, om det ikke endrer seg. Dagboka vil jeg nok beholde[:)] Så kan jeg heller kommentere innlegg og lage tråder inne på BIM[8D]

God helg, søte Fuglen min[:D]

Jenter! [:)] Det er ikke alltid like lett å kommentere dagbøker synes jeg, og jeg vet liksom ikke om andre VIL ha kommentarer der?
For det tredje, så er jeg som regel inne i en "tømme tankene" modus når jeg går inn på dagbøker, og da funker ikke alltid hjernen min mot andres innlegg, jeg leser de gjerne, men klarer ikke svare[;)] Om jeg ønsker respons på det jeg skriver, skriver jeg som regel inne på hovedterminen, for der syns jeg mange svarer... men lurer rett og slett på om noen føler det kan være litt invaderende å hoppe i dagboka, med mindre de har god grunn til det?

BIM var jeg på i høst og det funker IKKE. Der var det LITE svar og LITE liv, og som du sier, rotete. Sammenlignet med der syns jeg BV har vært råbra :)

Jeg kan godt bli flinkere til å gå inn på dagbøker, og ikke bare når jeg skal lufte huet[;)]

Det hørtes ut som et fint jordmormøte[:)] Min lege mener jeg har for mange folk å forholde meg til i livet at jeg behøver en jordmor helt ennå, men jeg har en litt omfattende livshistorie fra fjoråret, så mulig han har rett, dessuten er han veldig omtenksom og jeg føler liksom at han redd for at jeg skal forsvinne :P

ORIGINAL: Picea

Jenter! [:)] Det er ikke alltid like lett å kommentere dagbøker synes jeg, og jeg vet liksom ikke om andre VIL ha kommentarer der?
For det tredje, så er jeg som regel inne i en "tømme tankene" modus når jeg går inn på dagbøker, og da funker ikke alltid hjernen min mot andres innlegg, jeg leser de gjerne, men klarer ikke svare[;)] Om jeg ønsker respons på det jeg skriver, skriver jeg som regel inne på hovedterminen, for der syns jeg mange svarer... men lurer rett og slett på om noen føler det kan være litt invaderende å hoppe i dagboka, med mindre de har god grunn til det?

BIM var jeg på i høst og det funker IKKE. Der var det LITE svar og LITE liv, og som du sier, rotete. Sammenlignet med der syns jeg BV har vært råbra :)

Jeg kan godt bli flinkere til å gå inn på dagbøker, og ikke bare når jeg skal lufte huet[;)]

Det hørtes ut som et fint jordmormøte[:)] Min lege mener jeg har for mange folk å forholde meg til i livet at jeg behøver en jordmor helt ennå, men jeg har en litt omfattende livshistorie fra fjoråret, så mulig han har rett, dessuten er han veldig omtenksom og jeg føler liksom at han redd for at jeg skal forsvinne :P

Jeg mener ikke at det er et must å kommentere i dagbøker, da dette er noe jeg vil lese tilbake og huske når ammetåka setter inn[:D]
Men jeg synes det er dårlig med respons inne på selve forumet... Der savner jeg at folk er mer til å kommentere, jeg ser at det er noen som kan skrive nesten hva som helst og få masse svar, mens andre får ingen svar.

Lurer litt på om det er en slags klubb der inne, for dem som kom tidlig?
Føler at jeg er satt veldig på sidelinja, og da ser jeg meg om etter andre steder også.
Mulig det blir bedre her inne etterhvert, jeg vet ikke.

Men det var koselig at du valgte og lese dagboka mi, Picea[:)]
Ja, jeg var veldig fornøyd med jordmor, kommer nok til å bruke henne mer enn fastlegen tror jeg\håper jeg.
Da synes jeg at du skal høre på legen din, han kjenner deg godt virker det som[;)] Håper ting er bedre for deg nå[:)]

Hurra for 9 uker, vennen! [:D]
Jeg vet ikke hvordan det er for dere som er gravide, men jeg syns ukene flyr for dere. Hihi...

Jeg mener ikke at det er et must å kommentere i dagbøker, da dette er noe jeg vil lese tilbake og huske når ammetåka setter inn[:D]
Men jeg synes det er dårlig med respons inne på selve forumet... Der savner jeg at folk er mer til å kommentere, jeg ser at det er noen som kan skrive nesten hva som helst og få masse svar, mens andre får ingen svar.

Føler at jeg er satt veldig på sidelinja, og da ser jeg meg om etter andre steder også.

Ja, jeg var veldig fornøyd med jordmor, kommer nok til å bruke henne mer enn fastlegen tror jeg\håper jeg.
Da synes jeg at du skal høre på legen din, han kjenner deg godt virker det som[;)] Håper ting er bedre for deg nå[:)]

Er nok ingen klubb, men klart ettersom det kommer flere og flere inn, er det enklere å huske de man snakket mye med i begynnelsen. Jeg tenker ikke så mye over det, men kan nok hende man lettere kommenterer de man "kjenner" bedre. Men tror nok at det blir heller det som jeg føler jeg kan gi noe feedback på :)

Det går seg nok til ;)

Ha en fin søndag![:D]

ORIGINAL: Kakken

Hurra for 9 uker, vennen! [:D]
Jeg vet ikke hvordan det er for dere som er gravide, men jeg syns ukene flyr for dere. Hihi...

[:D]
Tusen takk, snuppa. Jo det går forsåvidt fort, men akkurat nå skulle jeg ønske det gikk litt fortere[8D]. Men bare til jeg er rundt 20 uker, også kan det gå litt saktere derifra[;)]
Tvi, tvi på visning, vennen[:D]

Er nok ingen klubb, men klart ettersom det kommer flere og flere inn, er det enklere å huske de man snakket mye med i begynnelsen. Jeg tenker ikke så mye over det, men kan nok hende man lettere kommenterer de man "kjenner" bedre. Men tror nok at det blir heller det som jeg føler jeg kan gi noe feedback på :)

Det går seg nok til ;)

Ha en fin søndag![:D]

Du har nok rett, mulig det er hormoner med inne i bildet, men er liksom litt mer vant til respons[8D] Får håpe det går seg til, for jeg liker meg mest på BV... Og enn så lenge har jeg jo dagboka mi[;)]

Ha en fin søndag du også[:D]

Hei hei snuppa[:D][:D][:D]

Gratulerer såååå mye med
Skjønner godt at du vil at dagene skal gå enda fortere en stund til...før det roer seg litt...men vips så er du laaaangt på vei[;)]
Savner deg masse inne på fs, men missforstå meg rett...jeg vil ikke ha deg tilbake igjen[;)] Får heller være flink å stikke innom og hilse på[:D][:D][:D]

Gigakleeem fra meg[:)]

Du må iallefall ikke forsvinne herfra Luc! Er gøy å følge med på hvordan det går med deg! Er så glad på dine vegne! :)

Og gratulerer med fylte 9 ni uker! Vet at det føles som om tida går sent fram til 12 uker, men etter det, fyyyker ukene! Og gøy er det! :)

Her er alt berre bra, jeg er 16+5 idag! Og stortrives! Liten kul har jeg fått meg også!

Husker det var lite aktivitet/respons inne på juli også før vi var kommet skikkelig "igang!" Tar nok litt tid før folk faktisk tør å skrive eller kommentere på ting de lurer på??! Ikke vet jeg!

Ha en flott søndag!

Hurra for 9 uker vennen!!!
Bare 3 uker igjen til de magiske 12 [:D][:D][:D]
Håper du har hatt en super helg [:)]
*klemmemassepå*

ORIGINAL: Wembie

Hei hei snuppa[:D][:D][:D]

Gratulerer såååå mye med
Skjønner godt at du vil at dagene skal gå enda fortere en stund til...før det roer seg litt...men vips så er du laaaangt på vei[;)]
Savner deg masse inne på fs, men missforstå meg rett...jeg vil ikke ha deg tilbake igjen[;)] Får heller være flink å stikke innom og hilse på[:D][:D][:D]

Gigakleeem fra meg[:)]

Tusen, tusen takk skjønne deg[:D]
Har ingen planer om å ta turen innom FS, bare som gjest[;)]
Koselig med besøk fra gamle forumet[:D] Er ikke lenge til du også forlater det[;)]

Stooor klem tilbake[:)][:)][:)]

ORIGINAL: SunShin

*klemmemassepå*

Tusen takk, vennen[:D]
Ja, skal bli litt deilig og komme dit, selv om jeg ikke finnes bekymret denne gangen[8D][:)]
Jo, takk for det, har koset meg hjemme. Deilig med frihelg! Og håper du også har hatt en fin helg[:D]
Tenk, du har snart bare tre uker igjen før termindatoen, hvilket betyr at det kan skje saker og ting ganske snart nå! Åhh, jeg gleder meg til å se bilder

*knuseklem*

ORIGINAL: SunShin

*klemmemassepå*

Tusen takk, vennen[:D]
Ja, skal bli litt deilig og komme dit, selv om jeg ikke finnes bekymret denne gangen[8D][:)]
Jo, takk for det, har koset meg hjemme. Deilig med frihelg! Og håper du også har hatt en fin helg[:D]
Tenk, du har snart bare tre uker igjen før termindatoen, hvilket betyr at det kan skje saker og ting ganske snart nå! Åhh, jeg gleder meg til å se bilder

*knuseklem*

Ja nå flyr dagene, må få pakket den berømte fødebagen snart [8D] Stresser liksom ikke for jeg kommer sikkert til å måtte gå over tiden hehe [8D] 
Nei jeg har heller ingen bekymringer for deg denne gangen [:D] Skal dere vite kjønn etterhvert eller?
*klem*

Gratulerer med 9 uker, herregud - det er bare 3 uker til du er over de magiske 12 [:D]

hurra med 9 uker snuppa [:D] nå kan du snart senke skulderene  [:D]

Back
Topp