Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kakken
ORIGINAL: Lucmam
Nå har jeg bestilt min første jordmortime, og jeg skal til henne allerede til torsdag[:D]
Spennende!
Åh, da gleder jeg meg til oppdatering! [:D]
Hmm, lurer litt på om jeg skal ta en tur innom BIM sine sider og[8|] Føler det er så dårlig respons inne på terminforumet her... Savner gjengen inne på FS, der var det ihvertfall noe respons.
ORIGINAL: Fuglen
Hmm, lurer litt på om jeg skal ta en tur innom BIM sine sider og[8|] Føler det er så dårlig respons inne på terminforumet her... Savner gjengen inne på FS, der var det ihvertfall noe respons.
Skjønner litt hva du mener. Vi som har hengt mye på FS har blitt litt bortskjemte der [;)] Men jeg skal ta det til meg og bli flinkere til å respondere på terminforumet jeg også. Føler liksom bare at siden jeg er førstegangsfødende så har jeg så lite å bidra med. Har jo ingen erfaring og er så mange som vet mye mer. Holder meg derfor mest i bakgrunnen.
Tror nok generelt responsen vil ta seg opp etterhvert. Sniker mye på juliforumet og ser der at der er det mye mer liv. Så vi får stole på at det blir bedre med tiden. Har du profil og er med i terminforum på BIM også? Hvordan er det der?
Fredagsklem fra meg [:)]
ORIGINAL: Picea
Jenter! [:)] Det er ikke alltid like lett å kommentere dagbøker synes jeg, og jeg vet liksom ikke om andre VIL ha kommentarer der?
For det tredje, så er jeg som regel inne i en "tømme tankene" modus når jeg går inn på dagbøker, og da funker ikke alltid hjernen min mot andres innlegg, jeg leser de gjerne, men klarer ikke svare[;)] Om jeg ønsker respons på det jeg skriver, skriver jeg som regel inne på hovedterminen, for der syns jeg mange svarer... men lurer rett og slett på om noen føler det kan være litt invaderende å hoppe i dagboka, med mindre de har god grunn til det?
BIM var jeg på i høst og det funker IKKE. Der var det LITE svar og LITE liv, og som du sier, rotete. Sammenlignet med der syns jeg BV har vært råbra :)
Jeg kan godt bli flinkere til å gå inn på dagbøker, og ikke bare når jeg skal lufte huet[;)]
Det hørtes ut som et fint jordmormøte[:)] Min lege mener jeg har for mange folk å forholde meg til i livet at jeg behøver en jordmor helt ennå, men jeg har en litt omfattende livshistorie fra fjoråret, så mulig han har rett, dessuten er han veldig omtenksom og jeg føler liksom at han redd for at jeg skal forsvinne :P
Jenter! [:)] Det er ikke alltid like lett å kommentere dagbøker synes jeg, og jeg vet liksom ikke om andre VIL ha kommentarer der?
For det tredje, så er jeg som regel inne i en "tømme tankene" modus når jeg går inn på dagbøker, og da funker ikke alltid hjernen min mot andres innlegg, jeg leser de gjerne, men klarer ikke svare[;)] Om jeg ønsker respons på det jeg skriver, skriver jeg som regel inne på hovedterminen, for der syns jeg mange svarer... men lurer rett og slett på om noen føler det kan være litt invaderende å hoppe i dagboka, med mindre de har god grunn til det?
BIM var jeg på i høst og det funker IKKE. Der var det LITE svar og LITE liv, og som du sier, rotete. Sammenlignet med der syns jeg BV har vært råbra :)
Jeg kan godt bli flinkere til å gå inn på dagbøker, og ikke bare når jeg skal lufte huet[;)]
Det hørtes ut som et fint jordmormøte[:)] Min lege mener jeg har for mange folk å forholde meg til i livet at jeg behøver en jordmor helt ennå, men jeg har en litt omfattende livshistorie fra fjoråret, så mulig han har rett, dessuten er han veldig omtenksom og jeg føler liksom at han redd for at jeg skal forsvinne :P
Jeg mener ikke at det er et must å kommentere i dagbøker, da dette er noe jeg vil lese tilbake og huske når ammetåka setter inn[:D]
Men jeg synes det er dårlig med respons inne på selve forumet... Der savner jeg at folk er mer til å kommentere, jeg ser at det er noen som kan skrive nesten hva som helst og få masse svar, mens andre får ingen svar.
Lurer litt på om det er en slags klubb der inne, for dem som kom tidlig?
Føler at jeg er satt veldig på sidelinja, og da ser jeg meg om etter andre steder også.
Mulig det blir bedre her inne etterhvert, jeg vet ikke.
Men det var koselig at du valgte og lese dagboka mi, Picea[:)]
Ja, jeg var veldig fornøyd med jordmor, kommer nok til å bruke henne mer enn fastlegen tror jeg\håper jeg.
Da synes jeg at du skal høre på legen din, han kjenner deg godt virker det som[;)] Håper ting er bedre for deg nå[:)]
ORIGINAL: Kakken
Hurra for 9 uker, vennen! [:D]
Jeg vet ikke hvordan det er for dere som er gravide, men jeg syns ukene flyr for dere. Hihi...
Jeg mener ikke at det er et must å kommentere i dagbøker, da dette er noe jeg vil lese tilbake og huske når ammetåka setter inn[:D]
Men jeg synes det er dårlig med respons inne på selve forumet... Der savner jeg at folk er mer til å kommentere, jeg ser at det er noen som kan skrive nesten hva som helst og få masse svar, mens andre får ingen svar.
Lurer litt på om det er en slags klubb der inne, for dem som kom tidlig?
Føler at jeg er satt veldig på sidelinja, og da ser jeg meg om etter andre steder også.
Mulig det blir bedre her inne etterhvert, jeg vet ikke.
Men det var koselig at du valgte og lese dagboka mi, Picea[:)]
Ja, jeg var veldig fornøyd med jordmor, kommer nok til å bruke henne mer enn fastlegen tror jeg\håper jeg.
Da synes jeg at du skal høre på legen din, han kjenner deg godt virker det som[;)] Håper ting er bedre for deg nå[:)]
Er nok ingen klubb, men klart ettersom det kommer flere og flere inn, er det enklere å huske de man snakket mye med i begynnelsen. Jeg tenker ikke så mye over det, men kan nok hende man lettere kommenterer de man "kjenner" bedre. Men tror nok at det blir heller det som jeg føler jeg kan gi noe feedback på :)
Det går seg nok til ;)
Ha en fin søndag![:D]
ORIGINAL: Wembie
Hei hei snuppa[:D][:D][:D]
Gratulerer såååå mye med
Skjønner godt at du vil at dagene skal gå enda fortere en stund til...før det roer seg litt...men vips så er du laaaangt på vei[;)]
Savner deg masse inne på fs, men missforstå meg rett...jeg vil ikke ha deg tilbake igjen[;)] Får heller være flink å stikke innom og hilse på[:D][:D][:D]
Gigakleeem fra meg[:)]
ORIGINAL: SunShin
Hurra for 9 uker vennen!!!
Bare 3 uker igjen til de magiske 12 [:D][:D][:D]
Håper du har hatt en super helg [:)]
*klemmemassepå*
ORIGINAL: SunShin
Hurra for 9 uker vennen!!!
Bare 3 uker igjen til de magiske 12 [:D][:D][:D]
Håper du har hatt en super helg [:)]
*klemmemassepå*
Tusen takk, vennen[:D]
Ja, skal bli litt deilig og komme dit, selv om jeg ikke finnes bekymret denne gangen[8D][:)]
Jo, takk for det, har koset meg hjemme. Deilig med frihelg! Og håper du også har hatt en fin helg[:D]
Tenk, du har snart bare tre uker igjen før termindatoen, hvilket betyr at det kan skje saker og ting ganske snart nå! Åhh, jeg gleder meg til å se bilder
*knuseklem*