Lucmam`s skattekammer

Håper kvalmen slipper taket snart, vennen. Men uansett så er det for verdens beste sak! [;)][:D]

ORIGINAL: Kakken

Håper kvalmen slipper taket snart, vennen. Men uansett så er det for verdens beste sak! [;)][:D]

Tusen takk, skjønne, men som du sier, det er helt greit og gå kvalm for skatten[:D]

ORIGINAL: Lucmam

*klapper meg selv på skuldra*
Trosset hodepine og kvalmen, og dro på trening. Kan ikke si at det gjorde kvalmen noe bedre, men det hjalp veldig på selvfølelsen[:D]

Flinkis!
Men du vet, jeg har jo venner fra eliten - øverste hylle [;)] Så ingen overraskelse at du er flink!
Og det at du er så trøtt, sånn hadde jeg det og. Pluss SYKT ømme pupper fra uke 3.
Så denne skatten har nok tenkt å lage litt rabalder for mamma i 8 mnd fremover [:D][:D] Det liker vi!

ORIGINAL: Imogene

*klapper meg selv på skuldra*
Trosset hodepine og kvalmen, og dro på trening. Kan ikke si at det gjorde kvalmen noe bedre, men det hjalp veldig på selvfølelsen[:D]

Flinkis!
Men du vet, jeg har jo venner fra eliten - øverste hylle [;)] Så ingen overraskelse at du er flink!
Og det at du er så trøtt, sånn hadde jeg det og. Pluss SYKT ømme pupper fra uke 3.
Så denne skatten har nok tenkt å lage litt rabalder for mamma i 8 mnd fremover [:D][:D] Det liker vi!

Hehe, du da, jenta mi, du er så skjønn, men det vet du jo[;)].
Vet du, jeg skal heller tåle litt symptomer om den bare holder seg fast og blir til et sunt og sterkt barn[:D]. Var igrunn veldig heldig da jeg gikk med L, var jeg kvalm den uka jeg fant ut at jeg var gravid(uke 7), og noe ømme pupper i den samme tida.
Jo, jeg fikk bekkenproblemer allerede i uke 11, det kom jeg på nå[8|]

Ja, vi liker symptomer[:D][8D]

Hun Sarah er ikke snill med mamma`n sin![8D]

Håper at du forsatt holder på symptomene, men kanskje bare litt!![;)]
Og heia deg som kommer deg på trening!!![:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Hun Sarah er ikke snill med mamma`n sin![8D]

Håper at du forsatt holder på symptomene, men kanskje bare litt!![;)]
Og heia deg som kommer deg på trening!!![:D][:D]

Hehe, du kan så si[;)]. Men jeg har guttefølelse denne gangen, så det spørs om jeg kan få bruke det navnet da[8|][:D] hehe.
Men jeg kan gjerne ha symptomer til jeg har sett at det ligger en frisk skatt med et hjerte som slår, i min mage[:D]

Jo, takk, takk. Så fort formen er ok er det deilig og trene litt, ihvertfall når det gjelder for selvfølelsen[8D]

Vondt i rumpa og nedre del av ryggen[&:]
Sklei på trappa til svigers igår kveld da vi skulle hjem. Den var glatt og med hendene fulle av ting og tang vi skulle ha med oss hjem, endte dette da midt på rumpa\ryggen.

Auu[:'(]

Symptomene er heldigvis godt på plass i dag også.
Mon tro om brystvortenen er mer sensitive nå? det føles ihvertfall sånn.

[:)]

Sklei på trappa til svigers igår kveld da vi skulle hjem. Den var glatt og med hendene fulle av ting og tang vi skulle ha med oss hjem, endte dette da midt på rumpa\ryggen.

Au ja!! Det er vondt da[&:] God heling!![:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Au ja!! Det er vondt da[&:] God heling!![:D][:D]

Hehe, tusen takk[:D]
Kult bilde du har fått deg, forresten[;)]

ORIGINAL: Vugge

WOHO!! Gratulerer med august-spire!! Nå ble jeg gla!!
Også så sterke tester du har hatt nå!!
Kos deg masse nå med kvalmen og alt som følger med![:)]

Kjempegla ble jeg nå!! [:)][:)]

NÅ ble jeg kjempeglad!!! Så koselig at du tittet innom dagboka mi[:D]
Ja, det gikk jo ikke forrige august(og må si at jeg likte meg veldig godt inne på aug.-10!), men satser på at det skal gå bra denne gangen[:D]
Fikk vite her om dagen at jeg har termin på min avdøde farfars bursdag, så jeg tar det som et tegn jeg[;)]

Hvordan går det med deg og lille, vakre Naomi, da?

Bare innom en liten tur for å ønske deg og dine en riktig god jul!

Hvordan går det??

Håper julematen smaker godt dette året! [;)]

Jeg gleder meg EKSTREMT mye til pinnekjøtt i morgen!! Formen her er veldig bra! Fortsatt kvalmebølger, men gjør meg ingenting!!

Hei, WISH[:D]
Tusen takk for kjempekoselig hilsen!

Jo, takk formen er ganske fin, merker jeg blir fort trøtt, men sånn er det[;)] Kvalmen er forsvinnende liten så det er bra, tror nok at julematen vil smake godt alikevel[:)]

Ha en fantastisk fin kveld imorgen, da[:D]
Og god jul til deg og[:D]

Da er det jul i heimen, ihvertfall ganske snart.
Nå er det en liten pause med Flåklypa på tv[:)]
Symptomene er ikke lenger like sterke, ihvertfall ikke kvalmen, men er ikke bekymret[:)].

Sånn ble juletreet vårt i år, med verdens fineste nissegutt[:D]

Og med dette ønsker jeg

ORIGINAL: Imogene

Så fint bilde!
God jul til dere, vennen [:)]

Takk for det, vennen og i like måte

Da jeg skrev at symptomene ikke lenger var så sterke, tok jeg feil[:)]
Inatt var det et lite møte med baderomsporselenet, og nei, jeg overspiste meg ikke på ribbe eller annet godt...
Idag har det vært bursdag for den fantastiske samboeren min
Og han ble kjempeglad for gaven fra Lucas og meg[:D]

Nå er det kvelden, og kvalmen kommer snikendes igjen. Men den skal ikke motstand finne for da føler jeg at alt er som det skal være[8D]

Jippi, 6 uker idag[:D] Og fremdeles med symptomer. Jeg har god magefølelse, og håper det varer hele sv.skapet ut.
Jeg lurer på når tid jeg vil få innkallingen til UL... legen sendte henvisnig da jeg var der rett før jul. Håper jeg får svar i romjulen.

Så fin ny dagbok du har fått vennen! [:D]
Gleder meg til å følge med på ferden! [:D]
*mange store klemmer*

Hurra for 6 uker! [:D] Og 2 dager [;)]

Back
Topp