Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lambi`83
Æsj....håper fysioen finner et fint treningsprogram til deg, men ikke prøv å vær noen helt nå! Lytt til kroppen! *streng Lambi*
[:D][:D]
ORIGINAL: Lucmam
Æsj....håper fysioen finner et fint treningsprogram til deg, men ikke prøv å vær noen helt nå! Lytt til kroppen! *streng Lambi*
Det håper jeg og, for det gjør litt vondt i rumpa og omegn etter 7,5 timers trasking[&:]
Men jeg tror jeg skal feige litt ut og ringe legen imorgen og be om en liten sykemelding[X(]
Hehe, trodde ikke du kunne være streng, Lambi[;)]
Det håper jeg og, for det gjør litt vondt i rumpa og omegn etter 7,5 timers trasking[&:]
Men jeg tror jeg skal feige litt ut og ringe legen imorgen og be om en liten sykemelding[X(]
Det bor en liten rakker i meg også-hehe![:D][:D]
Men det høres ikke dumt ut med en liten sykemelding! Håper at det er det som skal til![:)]
Det bor en liten rakker i meg også-hehe![:D][:D]
Men det høres ikke dumt ut med en liten sykemelding! Håper at det er det som skal til![:)]
Haha, så bra[:D][:D]
Legekontoret var skikkelig nedbemannet idag pga sykdom, så jeg fikk ingen hastetime. Men skal ringe igjen imorgen. Snakket med fysio, og han var enig med meg ang høre om en 5o%. Og ikke minst fortsette med zumba[;)]
ORIGINAL: Imogene
Oi, det er bra tidlig med bekkenløsning 7 uker på vei [&:]
Da må du bare passe på deg selv, og fortsette med trening og fysio. Er nok ikke dumt med 50%, nei.
Tenk at om 7 mnd er lille her! [:D]
ORIGINAL: Wembie
Hei hei snuppa..Hvordan går det med deg??? Håper bekkenet ikke plager deg aaaalt for mye...er jo tross alt noen mnd igjen...Men tenk i morgen er du 8 uker...utrolig hvor fort dagene går![:D][:D][:D]
Stooor klem fra meg!
Da må du bare passe på deg selv, og fortsette med trening og fysio. Er nok ikke dumt med 50%, nei.
Ja, men er nok ikke en b.løsning ennå, men det er vondt allerede[:'(]. Det er veldig tidlig. Desverre for meg er dette arvelig, og mamma begynte tidligere og tidligere for hvert sv.skap og det ble også verre for hver gang[8|]
Fikk faktisk ikke mer enn 25% sykemeld, og det utgjør jo nesten ingenting... Skal jobbe sånn litt for å se om det hjelper.
Ja, det er en merkelig tanke[:D]
Og skolestart er dagen før termin[8D]
Ja, men er nok ikke en b.løsning ennå, men det er vondt allerede[:'(]. Det er veldig tidlig. Desverre for meg er dette arvelig, og mamma begynte tidligere og tidligere for hvert sv.skap og det ble også verre for hver gang[8|]
Fikk faktisk ikke mer enn 25% sykemeld, og det utgjør jo nesten ingenting... Skal jobbe sånn litt for å se om det hjelper.
Ja, det er en merkelig tanke[:D]
Og skolestart er dagen før termin[8D]
Føler med deg, jeg hadde BL fra ca. halvveis [:'(] Det eneste som funker er å ta ALT i slow motion, så hvis du merker at 25% ikke hjelper og de heller ikke kan tilrettelegge for deg ville jeg hørt om svangerskapspenger. Mer lønnsomt for deg.
ORIGINAL: Bina
Hurra med 8 uker snuppa [:D] ikke lenge igjen til de magiske 12 nå[:D]
ORIGINAL: SunShin
Hurra for 8 uker vennen! [:D][:D]
Gleder meg til hver gang jeg skal inn hit og juble! [:D]
Ha en fin søndag snuppa.
*klemmemassepå*