Lucmam`s skattekammer

Jubler for 7 uker!

Åhh, så søte der er, SunShin og Kakken Tusen takk[:D]

Jubler litt selv også[:D][:D][:D]

Da vet alle jentene på jobben at jeg er gravid[:)], men det gjør ikke noe.

Frykter at jeg har begynt med bekkenproblemer allerede[&:]. Synes jeg fikk det tidlig med Luc og det var i uke 11, men synes seriøst at 7 uker er fryktelig tidlig. Skal til fysio imorgen, skal høre med han om hvilke øvelser jeg kan gjøre for å stagnere dette litt.

Vil ikke ha sykemelding, men jeg tråkker rundt på et betonggulv dagen lang, så det spørs[8|].

Ellers nyter jeg at symtomene er som de skal, kvalmen kommer fast rundt kl.10 og gir seg rundt 11-12 tida, kommer igjen på ettermiddagen rundt kl.18.

To netter nå har jeg holdt på og tørste ihjel, det er uvant for meg. Skal sette vann på nattbordet fra og med i natt[;)]

Æsj....håper fysioen finner et fint treningsprogram til deg, men ikke prøv å vær noen helt nå! Lytt til kroppen! *streng Lambi*

[:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Æsj....håper fysioen finner et fint treningsprogram til deg, men ikke prøv å vær noen helt nå! Lytt til kroppen! *streng Lambi*

Det håper jeg og, for det gjør litt vondt i rumpa og omegn etter 7,5 timers trasking[&:]
Men jeg tror jeg skal feige litt ut og ringe legen imorgen og be om en liten sykemelding[X(]

Hehe, trodde ikke du kunne være streng, Lambi[;)]

ORIGINAL: Lucmam

Det håper jeg og, for det gjør litt vondt i rumpa og omegn etter 7,5 timers trasking[&:]
Men jeg tror jeg skal feige litt ut og ringe legen imorgen og be om en liten sykemelding[X(]

Det bor en liten rakker i meg også-hehe![:D][:D]
Men det høres ikke dumt ut med en liten sykemelding! Håper at det er det som skal til![:)]

Men det høres ikke dumt ut med en liten sykemelding! Håper at det er det som skal til![:)]

Haha, så bra[:D][:D]
Legekontoret var skikkelig nedbemannet idag pga sykdom, så jeg fikk ingen hastetime. Men skal ringe igjen imorgen. Snakket med fysio, og han var enig med meg ang høre om en 5o%. Og ikke minst fortsette med zumba[;)]

Oi, det er bra tidlig med bekkenløsning 7 uker på vei [&:]
Da må du bare passe på deg selv, og fortsette med trening og fysio. Er nok ikke dumt med 50%, nei.
Tenk at om 7 mnd er lille her! [:D]

Haha, så bra[:D][:D]
Legekontoret var skikkelig nedbemannet idag pga sykdom, så jeg fikk ingen hastetime. Men skal ringe igjen imorgen. Snakket med fysio, og han var enig med meg ang høre om en 5o%. Og ikke minst fortsette med zumba[;)]

Høres ut som en nydelig plan!![:D][:D]

ORIGINAL: Imogene

Da må du bare passe på deg selv, og fortsette med trening og fysio. Er nok ikke dumt med 50%, nei.

Ja, men er nok ikke en b.løsning ennå, men det er vondt allerede[:'(]. Det er veldig tidlig. Desverre for meg er dette arvelig, og mamma begynte tidligere og tidligere for hvert sv.skap og det ble også verre for hver gang[8|]
Fikk faktisk ikke mer enn 25% sykemeld, og det utgjør jo nesten ingenting... Skal jobbe sånn litt for å se om det hjelper.

Ja, det er en merkelig tanke[:D]
Og skolestart er dagen før termin[8D]

Hei hei snuppa..Hvordan går det med deg??? Håper bekkenet ikke plager deg aaaalt for mye...er jo tross alt noen mnd igjen...Men tenk i morgen er du 8 uker...utrolig hvor fort dagene går![:D][:D][:D]

Stooor klem fra meg!

ORIGINAL: Wembie

Hei hei snuppa..Hvordan går det med deg??? Håper bekkenet ikke plager deg aaaalt for mye...er jo tross alt noen mnd igjen...Men tenk i morgen er du 8 uker...utrolig hvor fort dagene går![:D][:D][:D]

Stooor klem fra meg!

Hei, Wembie[:D] Så koselig at du titter innom[:)]
Foreløpig er det bare ubehagelig\vondt, så om det ikke blir verre enn dette skal det gå greit. Har redusert arbeidsmengdene ned til 55% nå, så dagene bilr ikke så tøffe da... håper jeg[;)]

Ja, det har gått fort, og nå synes jeg at det er veldig deilig[:D]
Er ikke lenge igjen til dere starter opp igjen nå?

Stoooor klem tilbake

Ja, men er nok ikke en b.løsning ennå, men det er vondt allerede[:'(]. Det er veldig tidlig. Desverre for meg er dette arvelig, og mamma begynte tidligere og tidligere for hvert sv.skap og det ble også verre for hver gang[8|]
Fikk faktisk ikke mer enn 25% sykemeld, og det utgjør jo nesten ingenting... Skal jobbe sånn litt for å se om det hjelper.

Føler med deg, jeg hadde BL fra ca. halvveis [:'(] Det eneste som funker er å ta ALT i slow motion, så hvis du merker at 25% ikke hjelper og de heller ikke kan tilrettelegge for deg ville jeg hørt om svangerskapspenger. Mer lønnsomt for deg.

Føler med deg, jeg hadde BL fra ca. halvveis [:'(] Det eneste som funker er å ta ALT i slow motion, så hvis du merker at 25% ikke hjelper og de heller ikke kan tilrettelegge for deg ville jeg hørt om svangerskapspenger. Mer lønnsomt for deg.

[:'(]
Det stemmer, jeg husker du slet med det. Noe dritt! Nå skal jeg jobbe til kl.19 på mandag, får ikke gjort noe med de sene mandagene, men det er mulig jeg slipper den sene tirsdagen. Håper jeg, for det er verst på ettermiddagen\kvelden.
Er sykemeldt slik frem til 2.februar, og er det ingen endring eller verre skal jeg høre om svangerskapspenger[:)].
Trente du noe for å forhindre at BL ble verre?

Hurra, idag er jeg 8 uker på vei[:D] Og med en god del symptomer[:)]
Til vanlig er jeg ei som ELSKER potetgull, men nå[:'(] og det passer meg igrunn helt perfekt! Igår satte sjefen frem den siste konfektesken vi hadde fått til jul av noen leverandører, og det luktet så vondt at jeg måtte flytte den vekk fra min plass[8D]

Helt herlig og miste lysten på det som jeg ikke trenger mer av[;)]

Hurra med 8 uker snuppa [:D] ikke lenge igjen til de magiske 12 nå[:D]

Hurra for 8 uker vennen! [:D][:D]
Gleder meg til hver gang jeg skal inn hit og juble! [:D]
Ha en fin søndag snuppa.
*klemmemassepå*

ORIGINAL: Bina

Hurra med 8 uker snuppa [:D] ikke lenge igjen til de magiske 12 nå[:D]

Takker[:D] Nei, og jeg håper det vil gå fort[:)]. Selv om man aldri har noen garanti er det alikevel en milepæl å nå 12 uker[:)]

ORIGINAL: SunShin

Hurra for 8 uker vennen! [:D][:D]
Gleder meg til hver gang jeg skal inn hit og juble! [:D]
Ha en fin søndag snuppa.
*klemmemassepå*

Tusen takk, snuppa[:D]
Hehe, og det gleder jeg meg til også[:D] Ha en super søndag du, og. NNå går det forresten kjempefort til februar!
*klemmemassepåsolami*

Nå har jeg bestilt min første jordmortime, og jeg skal til henne allerede til torsdag[:D]
Spennende!

Back
Topp