Lucmam`s skattekammer

Hurra for 10 uker og 1/4 del av svangerskapet unnagjort! [:D]
*klem*

ORIGINAL: SunShin

*klem*

Hei, vennen[:)]
Tusen takk
Kjenner jeg er veldig spent på ny UL til torsdag, er så redd for at det skal være noe galt... Men har jo ikke fått noen indikasjon på det, da...[8D] Snåle tanker som bare dukker opp[8|]

Hvordan går det med den høygravide?[;)]

ORIGINAL: Lucmam

*klem*

Tusen takk
Kjenner jeg er veldig spent på ny UL til torsdag, er så redd for at det skal være noe galt... Men har jo ikke fått noen indikasjon på det, da...[8D] Snåle tanker som bare dukker opp[8|]

Det kommer til å gå kjempe fint snuppa! Gleder meg til oppdatering [:D]
Går greit her, kjenner jeg begynner å bli ferdig med å være gravid nå [8D] Men han kommer når han er klar så er ikke utålmodig enda [:)]
*klem*

*klem*

Tusen takk

Det kommer til å gå kjempe fint snuppa! Gleder meg til oppdatering [:D]
Går greit her, kjenner jeg begynner å bli ferdig med å være gravid nå [8D] Men han kommer når han er klar så er ikke utålmodig enda [:)]
*klem*

[;)]Tusen takk, snuppa mi. Jeg skal oppdatere inne i dagboka, gidder ikke inne på forumet...[8D]
Ja, det skjønner jeg, men det er som du sier, greit å gå litt til[:)]. Lucas ble født 40+2, og jeg følte egentlig at jeg godt kunne gått litt lenger[8D][:D]

HURRA FOR 10 UKER!!!!

ORIGINAL: Lambi`83

HURRA FOR 10 UKER!!!!

Tusen takk, skjønne[:D][:D]

Lucas ble født 40+2, og jeg følte egentlig at jeg godt kunne gått litt lenger[8D][:D]

Will kom i uke 41+5, det var leeeenge å vente! [8D]
Men så var jo utgangspunktet vårt ved graviditet noe ulikt, da.
Denne gangen blir det skolestart-barn! Woho, gleder meg [:D]

ORIGINAL: Imogene

Lucas ble født 40+2, og jeg følte egentlig at jeg godt kunne gått litt lenger[8D][:D]

Will kom i uke 41+5, det var leeeenge å vente! [8D]
Men så var jo utgangspunktet vårt ved graviditet noe ulikt, da.
Denne gangen blir det skolestart-barn! Woho, gleder meg [:D]

Jaa, det husker jeg. Hadde vondt av deg på slutten der.
Det stemmer, pluss at jeg var jo student og hadde skrevet under på eksamenspapirene den dagen vannet gikk, så jeg skulle gjerne hatt ett par dager til å slappe av på[8D]

Ja, her blir det nok meeeget tett opptil skolestart-dagen[&:]. Jeg har jo fått en ny termindato av jordmor og det er 21.august... Så, blir veldig spennende når vi komer inn i augustmåned[;)]

Mmmmm.... Idag blir det hjemmelagde kjøttkaker til middag[:D] Kjøkkenet har ikke luktet så godt på lenge[;)]
Åhh, jeg gleder meg!

Gratulerer sååå mye med 10 uker...og ikke minst et lite foster[:D][:D][:D] Og masse lykke til på ul i morgen! Det kommer garantert til å gå bra[:D][:D][:D] Tenk, du kommer til å få se en hel baby i morgen du[;)] 

ORIGINAL: Wembie

Gratulerer sååå mye med 10 uker...og ikke minst et lite foster[:D][:D][:D] Og masse lykke til på ul i morgen! Det kommer garantert til å gå bra[:D][:D][:D] Tenk, du kommer til å få se en hel baby i morgen du[;)] 

Tusen takk, skjønne[:D]
Men hva er det jeg ser, du har jo fått deg en sånn fiiin ticker jo!![:D][:D][:D]
Hurra!! Nå ble jeg glad, gratulerer!![:D]
Ja, jeg håper jeg får se emn sprell levende liten skatt imorgen[:)]

UL nr.2

Idag kl.17.45 får jeg min andre UL. Kjenner jeg er spent. Har mange tanker idag. Magefølelsen min tuller med meg, men jeg håper det er frykten som spiller meg et puss.

Åhh, denne dagen kommer til å gå sakte... Satse på at det skjer litt på jobben idag[:)]

Åjåjåjåjåjåj!!! Lykke til!!![:)] Gleder meg til oppdatering[;)]

ORIGINAL: Picea

Åjåjåjåjåjåj!!! Lykke til!!![:)] Gleder meg til oppdatering[;)]

[:D][:D]
Tusen takk, du skjønne[:)] Oppdaterer her[;)]

Da har jeg vært på UL nr.2 og fikk se en sprell levende Bitteliten( Lucas sitt navn på babyen[:D])
Åhh, for en fantastisk følelse, helt perfekt der den lå og bokset og sparket
Jeg er såå lykkelig og faktisk litt forelsket[:D][:D]

Det er så utrolig moro å se dem så tidlig!
Vi var da jeg var en uke kortere på vei enn du er nå, og allerede da lå han og bokset [:D]
Kan tenke meg følelsen du har nå er deilig!

ORIGINAL: Imogene

Det er så utrolig moro å se dem så tidlig!
Vi var da jeg var en uke kortere på vei enn du er nå, og allerede da lå han og bokset [:D]
Kan tenke meg følelsen du har nå er deilig!

Det er en helt egen følelse, og den hadde jo vokst masse på 4 uker![:D] Ja, det er helt utrolig at de så tidlig som nå ser ut som mennesker[:D]

[X(][X(][X(]
Hodepine og kvalme fra Helvete idag... Helt slått ut. Var godt jeg hadde fridag idag. Håper formen er bedre imorgen, da er det bryllup og hurra meg rundt hele dagen. Phuuui[8D]

Så idag har sofaen vært min beste venn, og vannet.

Så herlig at alt gikk fint på UL nr 2!! [:D][:D] Rart hvor mye de likner på mennesker allerede! [:D]
Håper formen din er bedre idag og at du og dine får en super helg! [:D]
*klemmepå*

Back
Topp