Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SunShin
Hurra for 10 uker og 1/4 del av svangerskapet unnagjort! [:D]
*klem*
ORIGINAL: Lucmam
*klem*
Hei, vennen[:)]
Tusen takk
Kjenner jeg er veldig spent på ny UL til torsdag, er så redd for at det skal være noe galt... Men har jo ikke fått noen indikasjon på det, da...[8D] Snåle tanker som bare dukker opp[8|]
Hvordan går det med den høygravide?[;)]
*klem*
Hei, vennen[:)]
Tusen takk
Kjenner jeg er veldig spent på ny UL til torsdag, er så redd for at det skal være noe galt... Men har jo ikke fått noen indikasjon på det, da...[8D] Snåle tanker som bare dukker opp[8|]
Hvordan går det med den høygravide?[;)]
Det kommer til å gå kjempe fint snuppa! Gleder meg til oppdatering [:D]
Går greit her, kjenner jeg begynner å bli ferdig med å være gravid nå [8D] Men han kommer når han er klar så er ikke utålmodig enda [:)]
*klem*
ORIGINAL: Lambi`83
HURRA FOR 10 UKER!!!!
Lucas ble født 40+2, og jeg følte egentlig at jeg godt kunne gått litt lenger[8D][:D]
ORIGINAL: Imogene
Lucas ble født 40+2, og jeg følte egentlig at jeg godt kunne gått litt lenger[8D][:D]
Will kom i uke 41+5, det var leeeenge å vente! [8D]
Men så var jo utgangspunktet vårt ved graviditet noe ulikt, da.
Denne gangen blir det skolestart-barn! Woho, gleder meg [:D]
ORIGINAL: Wembie
Gratulerer sååå mye med 10 uker...og ikke minst et lite foster[:D][:D][:D] Og masse lykke til på ul i morgen! Det kommer garantert til å gå bra[:D][:D][:D] Tenk, du kommer til å få se en hel baby i morgen du[;)]
ORIGINAL: Picea
Åjåjåjåjåjåj!!! Lykke til!!![:)] Gleder meg til oppdatering[;)]
ORIGINAL: Imogene
Det er så utrolig moro å se dem så tidlig!
Vi var da jeg var en uke kortere på vei enn du er nå, og allerede da lå han og bokset [:D]
Kan tenke meg følelsen du har nå er deilig!