Lucmam`s skattekammer

[:(] Og jeg som trodde man hadde så godt immunforsvar mens man gikk gravid[:(]
Nå sitter jeg her og føler meg helt ræva, nesa er pottetett, og hodet føles som det skal eksplodere... og jeg som skal jobbe til kl.17 idag. Føler aller mest for å være i senga idag[X(]

Men jeg håper jeg blir fort frisk.

MASSE gooood bedring til deg, kjære Lucmam!

Og, TUSEN takk for tråden du lagde til ære for meg. Ble så glad. Er så hyggelig å bli huska på [:)]

Tusen takk, Fuglen. Håper det ikke varer lenge...

Bare koselig det, er jo litt gøy å gjøre stas på bursdagsbarn[:D]

Takk, Imogene-vennen min
Håper vi sees snart[:)]

Heisann Luc!

Nå går det jaggu meg unna! Såå glad for at alt er bra med bitteliten! Og mora selvsagt! Har ikke fått summet meg til  lage den dagboka inne på juli enda.. Har vært litt urolig siden første UL, og vet ikke om jeg tør enda heller..

Men du kan lese her om du ønsker http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23921644

Klemmer

ORIGINAL: WISH

Heisann Luc!

Nå går det jaggu meg unna! Såå glad for at alt er bra med bitteliten! Og mora selvsagt! Har ikke fått summet meg til  lage den dagboka inne på juli enda.. Har vært litt urolig siden første UL, og vet ikke om jeg tør enda heller..

Men du kan lese her om du ønsker http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23921644

Klemmer

Åhh, WISH, dette kommer sikker til å gå bra. Men skjønner bekymringen din... Tenker på deg, og sender masse positiv energi din vei[:)]

God klem

ORIGINAL: Fuglen

Vil bare stikke innom og gi deg en skikkelig god-helg klem Lucmam [:D]

Åhh, så koselig, frøken[:D]
Nå ble jeg skikkelig glad!!

Ha en strålende helg selv, søta[:D]

God klem[:)]

Jaja, da har man hatt nok en dag med oppkast[&:] Skulle bare jobbet tre timer igår, men jeg hadde ikke sjanse.
Heldigvis er formen god igjen idag, men lurer litt på når kvalmen skal gi seg... Litt usikker på om dette har noe med Bitteliten og gjøre da jeg har hatt noen fine dager uten kvalme i det hele tatt[8|]

Og idag er det bare tre uker til ordinær UL[:D][:D][:D] Gjett om jeg gleder meg!

Hmm, du var ikke så mye kvalm med Luc?
De sier jo at ingen svangerskap er like, så [:)]
Herregud, 3 uker til ordinær?? Tida FLYR! *krever å få vite kjønnet [8D]*

Nei, jeg var ikke kvalm i det hele tatt med Lucas, ihvertfall ikke sammenliknet med denne gangen. Og ja, de sier så, at ingen svangerskap er like[:)] Skal ikke se bort ifra at dette er den siste gangen, er jo fint med to barn og[:)]

Ja, tenk om tre uker har vi vært på UL, jeg gleder meg til å få UL terminen[:)] Og ja, om kjønnet er tydelig skal du få vite[:D]
(selv om jeg egentlig håper at det ikke vil vise seg[;)])

Takk for melding i boka mi[:D]

Jeg gledet meg egentlig mest til å få riktig termin, enn å få vite kjønn da jeg var på UL [;)] Deilig å bli satt fram med over en uke og helt ok å ikke være heeeeeelt sikker på om det er jente eller ikke[;)] Men vi tror jo det er det[;)]

Hvilken dato har du UL?[:)]

[:D]
Bare koselig!

Ja, det skjønner jeg i og med at spranget var så stort! Her er jeg helt sikkert på når ting skjedde, men alikevel spent på hva de finner ut av på UL. Du har jentefølelse? det har jeg hatt den siste tida og[:)]

Men enig med deg, jeg vil og vite termin fremfor kjønn[8D][:)]

Jeg skal på UL den 22.mars

Hei Lucmam [:D] Lenge siden jeg har vært her inne så måtte prøve å få litt oppdatering. [;)]
Ser du også kaster opp [:'(] Håper du snart blir kvitt kvalmen. Er du noe gradert sykemeldt? Jeg fikk ordnet meg 50 % og det har hjulpet på energien, men ikke kvalmen da [8|]
Har du kjent noe liv i magen? Gleder meg veldig til jeg med sikkerhet kan si at det er babyen jeg kjenner. [:D]

ORIGINAL: 11Giggs

Hei Lucmam [:D] Lenge siden jeg har vært her inne så måtte prøve å få litt oppdatering. [;)]
Ser du også kaster opp [:'(] Håper du snart blir kvitt kvalmen. Er du noe gradert sykemeldt? Jeg fikk ordnet meg 50 % og det har hjulpet på energien, men ikke kvalmen da [8|]
Har du kjent noe liv i magen? Gleder meg veldig til jeg med sikkerhet kan si at det er babyen jeg kjenner. [:D]

Koselig å se nicket ditt igjen[:D]
Jeg har ikke kastet mye opp, men har vært en del kvalm[:'(]. Om mandagen hadde jeg nok omgangssyken...
Jeg har også 50% sykemelding nå, men det skyldes bekkenproblemer[X(]. [X(]Godt at det hjelper på energien din, men krysser for at kvalmen din gir seg snart. Var du mye kvalm forrige gang? For det var ikke jeg... så dette er ganske uvant[8D]

Har kjent noe liv, ja, men ikke så tydelig som spark ennå. Og jeg og gleder meg masse til å kjenne sparkene[:D]

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: 11Giggs

Koselig å se nicket ditt igjen[:D]
Jeg har ikke kastet mye opp, men har vært en del kvalm[:'(]. Om mandagen hadde jeg nok omgangssyken...
Jeg har også 50% sykemelding nå, men det skyldes bekkenproblemer[X(]. [X(]Godt at det hjelper på energien din, men krysser for at kvalmen din gir seg snart. Var du mye kvalm forrige gang? For det var ikke jeg... så dette er ganske uvant[8D]

Har kjent noe liv, ja, men ikke så tydelig som spark ennå. Og jeg og gleder meg masse til å kjenne sparkene[:D]

Har vært lite aktiv når jeg er kvalm, men tenkte jeg skulle prøve å bli iallefall bittelitt mer aktiv alikevel [8D]
Jeg var kun kvalm i ca 5-6 uker da jeg gikk med junior og det var kun i forbindelse med inntak av melkeprodukter. Nå så har det vært siden uke 5 [&:]

Jeg merket små spark (mest som vingeslag) i uke 15 med junior. Spent på om jeg merker det så fort denne gangen. Merker iallefall bobling i magen, men det er nok dessverre bare luft enda [8D]

Man sier det at ingen svangerskap er like, og det har vel vi begge merket[8D]
Jeg var kun kvalm med Lucas en uke, og det var da jeg fant ut at jeg var gravid - i uke 7.

Har full forståelse for at du ikke har vært så mye her inne i det siste, ja[:)]. Kan være greit å bruke energien til noe annet[:)]

Hadde min første fysiotime igår ang bekkenet. Og hun var så herlig! Hun gav meg ingen øvelser for som hun sa, disse er lett og glemme i en allerede hektisk hverdag, men jeg skal hjelpe deg med å slappe av i disse muskelene[:D]

Så nå håper jeg at jeg kan komme meg inn til IKEA eller at noen jeg kjenner skal den veien[:)]

ORIGINAL: Lucmam

Man sier det at ingen svangerskap er like, og det har vel vi begge merket[8D]
Jeg var kun kvalm med Lucas en uke, og det var da jeg fant ut at jeg var gravid - i uke 7.

Har full forståelse for at du ikke har vært så mye her inne i det siste, ja[:)]. Kan være greit å bruke energien til noe annet[:)]

Kan signere på at ingen svangerskap er like ja [8D]
energi ja, skrøt av at jeg hadde litt mer energi... Men igår så hadde jeg nada etter kl 13. Dro hjem, lagde kjapt noe mat, hentet guttungen på skolen og zzzzzzzzzz der sovnet jeg i stolen. ha ha

Back
Topp