Lucmam`s skattekammer

ORIGINAL: Lambi`83

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: Lambi`83

Er så spent på om det er en Bittelita eller en Bitteliten!!![:D][:D][:D]

[;)]
Må innrømme at jeg er litt spent selv, men alikevel håper jeg bittelitt på at den vil skjule seg så vi får en overraskelse i august[:)]

Skal oppdatere i dagboka her så fort jeg er ferdig[:D]

Vente heeeelt til august?!![:-][:-] Hehe!! Må man så må man, men håper h*n sprer beina!![:D][:D]

Hihi, ja da blir det ekstra masse og glede seg til[:D] Er glad i overraskelser skjønner du[;)]
Men vi får se neste tirsdag[:)]

Idag er jeg 18 uker på vei[:D] Og bare to dager til vi skal på UL! Nå gleder jeg meg masse, og håper virkelig at dagene går fort.
Har kjent lite liv i det siste, men prøver å berolige meg selv med at Bitteliten er fremdeles veldig liten, og jeg kjente ikke mye bevegelse fra Lucas før jeg var 20+ på vei. Er så spent på hva de sier\finner til tirsdag.

Ellers måtte jeg en liten tur ned på legevakta idag, har fått infeksjon på øyelokket[X(] Og jeg føler meg såå blek og lite fresh uten mascara[&:] Skal bli stas og gå på jobb imorgen uten sminke, juhuu[8|]

Stakkars deg, da - god bedring med øyelokket! Skjønner at du føler deg ufresh uten, men du er uansett nydelig du skal jeg si deg [:)]
Kan jeg pliiiiis få en sms når du er ferdig på tirsdag?? *spent*

ORIGINAL: Imogene

Stakkars deg, da - god bedring med øyelokket! Skjønner at du føler deg ufresh uten, men du er uansett nydelig du skal jeg si deg [:)]
Kan jeg pliiiiis få en sms når du er ferdig på tirsdag?? *spent*

*rødme, rødme* Tusen takk, jenta mi, du er jo bare snill da[:D]
Selvfølgelig skal du få sms, det er jo helt opplagt[;)]

[:D]

Aahh, litt fornøyd med meg selv nå. Etter å ha levert Lucas i bhg, gikk jeg meg en fin gåtur på 30 min, og med greit tempo slik at jeg var god og svett da jeg kom hjem[:)]
Og det samme gjorde jeg igår, og på fredag.
I og med jeg ikke har orket å trene fast på treningsstudioet jeg betaler for, har jeg fått dette fryst. Men... jeg kan jo ikke råtne bort på sofaen heller... Så da er gåturer redningen[:D]

Herlige vår!

Hei søta[:D][:D]

Håper alt står bra til med deg og den lille ?<3 [:D]

Så flink du er som går turere da, det må jeg si[:D][:D]
SKal la deg inspirere meg så jeg blir flinkere igjen jeg også[8D][:D]

Er innom her å sniker både titt og ofte..hihi:)
Men ikke alltid jeg legger igjen noen spor,emn det skal jeg virkelig bli flinkere til[:)]

*Sender deg en stooor klem*

Åhh, så koselig å se nicket ditt igjen, søteste du[:D][:D]
Jeg lovet meg selv at så fort veiene ville bli bare skulle jeg ut og gå, og det er jo så deilig[:D]

Hvordan går det med deg, da snuppa?

Så flink du er! Sikkert kjempefordel hvis man klarer å være litt aktiv under svangerskapet [:)]
Gleder meg på dine vegne i morgen! [:D] Spent på om det er en Bitteliten eller Bittelita [:D]

ORIGINAL: Kakken

Så flink du er! Sikkert kjempefordel hvis man klarer å være litt aktiv under svangerskapet [:)]
Gleder meg på dine vegne i morgen! [:D] Spent på om det er en Bitteliten eller Bittelita [:D]

Så absolutt en stor fordel å være aktiv, både under sv.skapet, fødsel og ikke minst tida etterpå[:)][:)] Har ikke lyst til å bli så mye større enn det jeg er nå, ser du[X(]
Åhh, tusen takk, skjønn du er! Melding vil bli sendt umidelbart[;)]

godt å lese at det går bra i svangerskapet ditt og du har hatt et mye bedre svangerskap enn jeg hadde til samme tid...

klem fra meg<3

ORIGINAL: turteldue

godt å lese at det går bra i svangerskapet ditt og du har hatt et mye bedre svangerskap enn jeg hadde til samme tid...

klem fra meg<3

Hei turteldue[:D]
Så koselig at du titter innom dagboka mi! Hvordan går det med deg og lillemann?
Hadde du et tøft svangerskap?

Klem

Idag har vi vært på UL og vi fikk se verdens herligste lille krabat Skal legge ut bilde senere.

Ny termin ble 21.august, fra 23.august og vi venter en nydelig liten GUTT

Jeg vet at jeg er i lykkerus nå, for alt var bra med Bitteliten vår

Så godt å høre alt har gått bra i dag, har tenkt MASSE MASSE på deg [:)][:)] Også en gutt da... Herlig [:D] Vi som begge snakket om navnene Sarah. [:D][:D][:D] Så bildene i tråden i forumet, nydelig liten pjokk. Gratulerer så masse til deg, kjære, kjære Lucmam [:)]

ORIGINAL: Fuglen

Så godt å høre alt har gått bra i dag, har tenkt MASSE MASSE på deg [:)][:)] Også en gutt da... Herlig [:D] Vi som begge snakket om navnene Sarah. [:D][:D][:D] Så bildene i tråden i forumet, nydelig liten pjokk. Gratulerer så masse til deg, kjære, kjære Lucmam [:)]

Så koselig å høre, Fuglen, tusen takk
Hehe, ja, det blir dårlig med Sarah på oss med det første[8D] Men jeg er overlykkelig for at Bitteliten var helt perfekt, og det at vi får en gutt til gjør absolutt ingen verdens ting[:D] Vi har jo masse fra før, og Lucas kommer til å bli overbegeistret når han får høre at han kommer til å få en lillebror[;)]
Jeg snakket litt med han til morgenen idag, om at mamma og pappa skulle se på babyen i magen idag, og da lurte han på om det ville bli en lillebror. Jeg sa at det er ikke godt å si ennå, men det kan jo bli ei lillesøster og. Da svarte han at da kom han til å bli litt sur[:D][:D][:D]
Herregud, barn er så festlige[:D]

ORIGINAL: Lucmam

ORIGINAL: Fuglen

Så koselig å høre, Fuglen, tusen takk
Hehe, ja, det blir dårlig med Sarah på oss med det første[8D] Men jeg er overlykkelig for at Bitteliten var helt perfekt, og det at vi får en gutt til gjør absolutt ingen verdens ting[:D] Vi har jo masse fra før, og Lucas kommer til å bli overbegeistret når han får høre at han kommer til å få en lillebror[;)]
Jeg snakket litt med han til morgenen idag, om at mamma og pappa skulle se på babyen i magen idag, og da lurte han på om det ville bli en lillebror. Jeg sa at det er ikke godt å si ennå, men det kan jo bli ei lillesøster og. Da svarte han at da kom han til å bli litt sur[:D][:D][:D]
Herregud, barn er så festlige[:D]

Ubetalelig kommentar [:)] Sånt må man skrive ned og flette inn i konfirmasjonstalen eller noe sånt. hihi [:D]

Ja, det viktigste er jo selvsagt at alt er bra med den lille. Gleder meg så utrolig nå at jeg ikke har ord. Teller ned dager. [:)] Her om dagen fant jeg frem en sangbok og sang for den lille: Lillebrors vise og Den første løvetann. [8D] Vi er så heldige, Lucmam [:)]

Fuglen: Åhh, så koselig! Lillebrors vise er så fin[:D] Javisst er vi heldige Og det er bra å glede seg, men jeg kjenner at jeg er glad for at det er en liten stund igjen[8D][:D] Har et rom som skal pusses opp blant annet[:D]

Bitteliten

Han er nydelig i mine øyne allerede!

Så herlig du er, Kakken min[:D] Tusen takk

Åh!!! HURRA for Bitteliten!!!
Så bra at Lucas slapp å bli sur da - haha!!![:D][:D]

Back
Topp