Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Imogene
Det er heeeelt sykt at du er halvveis! Grattis [:D]
Gleder meg masse til å hilse på lillemann!
(Har du begynt å hekle?)
ORIGINAL: WISH
Hei Lucmam!
Er innom å sniker i dagboka di en gang iblant! Så kanskje jeg skal legge igjen en kommentar også! :)
Gratulerer med en liten gutt i magen! Så flott at alt er bra med den lille! [:D]
Må få legge til at NÅ er alt bra her også! Venter en perfekt liten jente med ti fingrer og ti tær! [:D]
ORIGINAL: Lucmam
Hei Lucmam!
Er innom å sniker i dagboka di en gang iblant! Så kanskje jeg skal legge igjen en kommentar også! :)
Gratulerer med en liten gutt i magen! Så flott at alt er bra med den lille! [:D]
Må få legge til at NÅ er alt bra her også! Venter en perfekt liten jente med ti fingrer og ti tær! [:D]
Hei WISH!
Så utrolig koselig at du sniker i dagboka mi, særlig når du legger igjen en hilsen[:D]
Jo, tusen takk for det! Blir nok stor stas med en lillebror for Lucas[:)]
Så innmari godt å lese at alt står bra til med frøkna deres[:D][:D] Har tenkt på deg. Herregud, du er snart 30 uker på vei! Så fort det har gått[:)] Synes ikke det er lenge siden vi snakket sammen på FS, jeg[;)]
En kilo alt, ja, det skjønner jeg kan bli spennende[:D] Har dere store barn, tenker på fødselsvekt, i familien?
Ja, desverre, sliter en del med bekkenet[&o] Og formen rett og slett, er sykemeldt 100% ut uke 14, så håper det hjelper. Vil jo helst jobbe så mye som mulig før jeg går ut i permisjon.
Men ellers er det bra[:D]
ORIGINAL: Lambi`83
HURRA for bitteliten som er halvveis!!![:D][:D][:D]
Så gøy! Det er en herlig følelse![:D]
ORIGINAL: Bina
Ooi over halvveis [:D] håper alt er bra med med deg og bitteliten [:D]
ORIGINAL: 11Giggs
Hei [:D]
Innom dagboken din en tur og ville legge igjen et lite spor [;)]
Hvordan går det med deg? Håper du snart finner formen din igjen [:)]
Klem
ORIGINAL: 11Giggs
Hei [:D]
Innom dagboken din en tur og ville legge igjen et lite spor [;)]
Hvordan går det med deg? Håper du snart finner formen din igjen [:)]
Klem
Hei, så koselig at du stikker innom og legger igjen et spor[:D]
Jo, takk, det går da bra. Sliter med bekkenet, og det blir bare verre[X(]. Skal til legen igjen på torsdag, litt spent på hva utfallet bilr da.
Klem[:)]
Liker IKKE at bekkenløsningen forverrer seg [&o]
Føler med deg!
Hvis det er noen trøst forsvant min med svangerskapet, og jeg begynte å slite rundt uke 20 selv.
Si fra hvis du trenger hjelp til noe, da [:)]
*klemmepå*
Liker IKKE at bekkenløsningen forverrer seg [&o]
Føler med deg!
Hvis det er noen trøst forsvant min med svangerskapet, og jeg begynte å slite rundt uke 20 selv.
Si fra hvis du trenger hjelp til noe, da [:)]
*klemmepå*
Nei, jeg liker det ikke selv. Var ikke såå vondt da jeg gikk med Lucas, selv om det var vondt nok da. Og da begynte jeg i uke 11, denne gangen i uke 8[&o]. Min og forsvant så fort ungen var ute, så jeg satser på det denne gangen også[:)]
Men søstra mi sliter med bekkenet ennå, hun[X(]
Tusen takk, vennen, det setter jeg pris på[:D]
Satser på en påskedate med familiene våre, ikke sant?[:)]
*knuseklemme*