Lucmam`s skattekammer

Det er heeeelt sykt at du er halvveis! Grattis [:D]
Gleder meg masse til å hilse på lillemann!
(Har du begynt å hekle?)

ORIGINAL: Imogene

Det er heeeelt sykt at du er halvveis! Grattis [:D]
Gleder meg masse til å hilse på lillemann!
(Har du begynt å hekle?)

Javisst er det det[:D] Tusen takk!
Åhh, så skjønn du er, det gleder jeg meg til å[;)] Lurer på hvordan han ser ut[:D]

Neida, men det er klart at jeg har blitt litt fristet til å prøve meg, så jeg tenkte kanskje jeg skulle be om et kurs[;)]

Hei Lucmam!

Er innom å sniker i dagboka di en gang iblant! Så kanskje jeg skal legge igjen en kommentar også! :)

Gratulerer med en liten gutt i magen! Så flott at alt er bra med den lille! [:D]

Må få legge til at NÅ er alt bra her også! Venter en perfekt liten jente med ti fingrer og ti tær! [:D]

ORIGINAL: WISH

Hei Lucmam!

Er innom å sniker i dagboka di en gang iblant! Så kanskje jeg skal legge igjen en kommentar også! :)

Gratulerer med en liten gutt i magen! Så flott at alt er bra med den lille! [:D]

Må få legge til at NÅ er alt bra her også! Venter en perfekt liten jente med ti fingrer og ti tær! [:D]

Hei WISH!

Så utrolig koselig at du sniker i dagboka mi, særlig når du legger igjen en hilsen[:D]

Jo, tusen takk for det! Blir nok stor stas med en lillebror for Lucas[:)]

Så innmari godt å lese at alt står bra til med frøkna deres[:D][:D] Har tenkt på deg. Herregud, du er snart 30 uker på vei! Så fort det har gått[:)] Synes ikke det er lenge siden vi snakket sammen på FS, jeg[;)]

Ja, nå fyker ukene! Men syns det er bare bra! Føler det er veeeldig lenge til sommer og baby når jeg ser ut vinduet og det fremdeles ligger en halvmeter snø der! [:'(]

Ifølge jordmora der jeg var på min første UL er jeg 26+5 idag, men ifølge spesialisten vi var til og egen menstermin er tickeren min riktig.. Så holder meg til den jeg! :) Viser seg også nå at "lillejenta" vår ikke er så liten allikevel! Rundet kiloen allerede for to uker siden, så det kan bli spennende! Bare noen dagen igjen til tredje trimester nå! Helt utrolig![:D]

Går det bra hos deg? Du sliter med bekkenet?

ORIGINAL: Lucmam

Hei Lucmam!

Hei WISH!

Så utrolig koselig at du sniker i dagboka mi, særlig når du legger igjen en hilsen[:D]

Jo, tusen takk for det! Blir nok stor stas med en lillebror for Lucas[:)]

Så innmari godt å lese at alt står bra til med frøkna deres[:D][:D] Har tenkt på deg. Herregud, du er snart 30 uker på vei! Så fort det har gått[:)] Synes ikke det er lenge siden vi snakket sammen på FS, jeg[;)]

En kilo alt, ja, det skjønner jeg kan bli spennende[:D] Har dere store barn, tenker på fødselsvekt, i familien?

Ja, desverre, sliter en del med bekkenet[&o] Og formen rett og slett, er sykemeldt 100% ut uke 14, så håper det hjelper. Vil jo helst jobbe så mye som mulig før jeg går ut i permisjon.

Men ellers er det bra[:D]

Jeg var litt over 4 kg da jeg ble født, men utenom det er det mest "normale" barn! [:D]
Men men, ut skal det uannsett! [:D] Er ikke redd for det!

Håper det hjelper å slappe litt av da.. Må være noe dritt med slike bekken problemer! Men hva går vi ikke gjennom for de søte små! [;)]

Ha en flott lørdagskveld!

En kilo alt, ja, det skjønner jeg kan bli spennende[:D] Har dere store barn, tenker på fødselsvekt, i familien?

Ja, desverre, sliter en del med bekkenet[&o] Og formen rett og slett, er sykemeldt 100% ut uke 14, så håper det hjelper. Vil jo helst jobbe så mye som mulig før jeg går ut i permisjon.

Men ellers er det bra[:D]

HURRA for bitteliten som er halvveis!!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

HURRA for bitteliten som er halvveis!!![:D][:D][:D]

Tusen takk[:D][:D]
Og velkommen hjem[:)]

Mens jeg lå på sofaen nå ikveld kjente jeg ikke bare romstering, men tydelige spark der inne Vil kjenne mer, men tror han har sovnet litt igjen...
Herlige, herlige følelse[:D]

Så gøy! Det er en herlig følelse![:D]

Så gøy! Det er en herlig følelse![:D]

Ja, så absolutt
Det er en fantastisk følelse!

Ooi over halvveis [:D] håper alt er bra med med deg og bitteliten [:D]

ORIGINAL: Bina

Ooi over halvveis [:D] håper alt er bra med med deg og bitteliten [:D]

Jaa, hihi. Det er deilig å være halvveis nå. Alt virker bra med Bitteliten, er noe verre med moren... Men så lenge det går over når han er ute, skal jeg ikke klage[;)]

Hei [:D]
Innom dagboken din en tur og ville legge igjen et lite spor [;)]

Hvordan går det med deg? Håper du snart finner formen din igjen [:)]
Klem

ORIGINAL: 11Giggs

Klem

Hei, så koselig at du stikker innom og legger igjen et spor[:D]
Jo, takk, det går da bra. Sliter med bekkenet, og det blir bare verre[X(]. Skal til legen igjen på torsdag, litt spent på hva utfallet bilr da.

Klem[:)]

ORIGINAL: 11Giggs

Klem

Hei, så koselig at du stikker innom og legger igjen et spor[:D]
Jo, takk, det går da bra. Sliter med bekkenet, og det blir bare verre[X(]. Skal til legen igjen på torsdag, litt spent på hva utfallet bilr da.

Klem[:)]

Så kjedelig at bekkenet trøbler. :( Håper UL gir positive resultater. [:D]

Liker IKKE at bekkenløsningen forverrer seg [&o]
Føler med deg!
Hvis det er noen trøst forsvant min med svangerskapet, og jeg begynte å slite rundt uke 20 selv.
Si fra hvis du trenger hjelp til noe, da [:)]
*klemmepå*

Føler med deg!
Hvis det er noen trøst forsvant min med svangerskapet, og jeg begynte å slite rundt uke 20 selv.
*klemmepå*

Nei, jeg liker det ikke selv. Var ikke såå vondt da jeg gikk med Lucas, selv om det var vondt nok da. Og da begynte jeg i uke 11, denne gangen i uke 8[&o]. Min og forsvant så fort ungen var ute, så jeg satser på det denne gangen også[:)]
Men søstra mi sliter med bekkenet ennå, hun[X(]

Tusen takk, vennen, det setter jeg pris på[:D]
Satser på en påskedate med familiene våre, ikke sant?[:)]

*knuseklemme*

Føler med deg!
*klemmepå*

Nei, jeg liker det ikke selv. Var ikke såå vondt da jeg gikk med Lucas, selv om det var vondt nok da. Og da begynte jeg i uke 11, denne gangen i uke 8[&o]. Min og forsvant så fort ungen var ute, så jeg satser på det denne gangen også[:)]
Men søstra mi sliter med bekkenet ennå, hun[X(]

Tusen takk, vennen, det setter jeg pris på[:D]
Satser på en påskedate med familiene våre, ikke sant?[:)]

*knuseklemme*

Når lilleprinsen kommer er det verdt alle vondter. Det vet du jo [:)] Men prøver å trøste litt vettu.
Og selvfølgelig satser vi på påskedate!
Og så må du kose deg masse på tur til det store utland [:D]

Back
Topp