Lucmam`s skattekammer

[image]http://img717.imageshack.us/img717/8982/149rh.jpg[\image]

*Hmm, her skulle det ha vært et magebilde, men etter det nye systemet kom får jeg det ikke til* (Magebilde23+3)

Idag, (23+5) før vi står opp, er Bitteliten litt aktiv. Og idag var det første gangen min kjære også fikk kjenne sparkemoticon

Lucmam skrev:

*Hmm, her skulle det ha vært et magebilde, men etter det nye systemet kom får jeg det ikke til* (Magebilde23+3)

Idag, (23+5) før vi står opp, er Bitteliten litt aktiv. Og idag var det første gangen min kjære også fikk kjenne sparkemoticon

Det er så stas når pappaen også får kjenne!
Husker det på en prikk at vi kjente det utenpå 20+0 - akkurat halvveis. Gud, så stas!
Nå er det snart mai, og Bitteliten vokser mer og mer *iih*

Imogene skrev:
Lucmam skrev:

Det er så stas når pappaen også får kjenne!
Husker det på en prikk at vi kjente det utenpå 20+0 - akkurat halvveis. Gud, så stas!
  Nå er det snart mai, og Bitteliten vokser mer og mer *iih*

Jaa, det er kjempestas!

Vi og kjente det tidligere med Lucas, men morkaka ligger vendt utover denne gangen her... Men nå, endelig kjenner vi detemoticon.

JA, herlige, herlige mai! Han er straks 30 cm alt, helt utrolig:-D

Magebilde 23+3

Hurra, jeg klarte det til sluttemoticon

Imogene skrev:
Fine bildet emoticon

Åhh, tusen takk, vennenemoticon

Hurra, kvalmen er tilbake igjen! Åhh, som jeg har savnet den :-S Så de siste dagene har formen vært middels til dårlig, ingen overskudd til å gjøre noe hjemme og det synesemoticon Idag måtte jeg bare bite tennene sammen og vaske det ene badet. Min kjære sa han skal ta 2.etasjen når han kommer hjem fra jobb, jeg bare håper han har overskudd!

Stakkar, han jobber omtrent døgnet rundt nå, og det skal han gjøre frem til 17.mai-tider, og blir dem ikke ferdig så kan det hende han må jobbe 17.mai også :-( 

Og hør på dette: Jeg har nå drukket en liter med sjokomelk (liker det ikke i det vanlige liv!) og det hjelper mot kvalmen!!! emoticon

Jeg er mildt sagt sjokkert...

1 LITER sjokomelk??
Hadde ihvertfall ikke trodd det skulle hjelpe mot kvalme. Men godt er det :-)
Bitteliten lager litt krøll for deg, med bekkenløsning og kvalme. Jeg tror det er fordi han kommer til å veie opp noe veldig når han kommer. Han blir nok en vidunderlig liten herremann! <3

Imogene skrev:
1 LITER sjokomelk??
Bitteliten lager litt krøll for deg, med bekkenløsning og kvalme. Jeg tror det er fordi han kommer til å veie opp noe veldig når han kommer. Han blir nok en vidunderlig liten herremann! <3

Hehehe, ja jeg fikk mildt talt sjokk da kartongen plutselig var tom :-D Men det var ikke Litago, det var den til Q-meieriene. Den var faktisk god!

Du er så herlig! Takk for søt kommentar <3 

Men er det ikke slik da, vennen, at vi produserer bare flotte herremenn ;-)

Innom å hilser på verdens beste Lucmam! emoticon
Liker ikke at kvalmen plager deg og at du har lite med overskudd. Men er det sofaen og sjokolademelk som skal til for at du og Bitteliten skal ha det bra, så skal du unne deg det emoticon
Gleder meg masse masse til å treffe deg til helgen! emoticon Og ikke tenk på en gang å styre mye engang, det er DEG vi vil treffe! Så får det heller være litt rotete eller sånn. Hihi... 

Kakken skrev:
Innom å hilser på verdens beste Lucmam! emoticon
Liker ikke at kvalmen plager deg og at du har lite med overskudd. Men er det sofaen og sjokolademelk som skal til for at du og Bitteliten skal ha det bra, så skal du unne deg det emoticon
Gleder meg masse masse til å treffe deg til helgen! emoticon Og ikke tenk på en gang å styre mye engang, det er DEG vi vil treffe! Så får det heller være litt rotete eller sånn. Hihi... 

Hei snuppa emoticon

Ja, må man ha det så må man ha det... Men det ser ut til at kvalmen er på retur igjen, heldigvis!

Jeg styrer ikke, bare steller litt ;-) Og jeg gleder meg masse til å treffe dere!! 

God klem:-D

100 dager igjen til termindatoen! Wowemoticon

Er så spent på hvordan Bitteliten er, vil han ligne sin bror - være like aktiv og supersosial - eller vil han være mer av den innadvendte typen? Vil han ha brune øyne, som sin far og sin bror, eller vil han arve min farge? *undre, undre*

Uansett, det blir spennende å hilse på lille vennenemoticon

Lucmam skrev:
Imogene skrev:
1 LITER sjokomelk??

Hehehe, ja jeg fikk mildt talt sjokk da kartongen plutselig var tom :-D Men det var ikke Litago, det var den til Q-meieriene. Den var faktisk god!

Selvfølgelig - vi er knallgode på å lage noen flotte små herremenn!

Og seff er sjokomelken fra Q best - svigermor jobber der og jeg skal jammen sladre til henne om det du skriver her. Det er kvalitetssikringen sin, det :-)

Lucmam skrev:

Er så spent på hvordan Bitteliten er, vil han ligne sin bror - være like aktiv og supersosial - eller vil han være mer av den innadvendte typen? Vil han ha brune øyne, som sin far og sin bror, eller vil han arve min farge? *undre, undre*

Uansett så blir han verdens herligste Bitteliten! emoticon
Ser for meg et super sjarmerende, og kanskje litt rolig vesen med dine farger jeg. Hihi...
Spennende blir det uansett. Og one of a kind! emoticon  

Imogene skrev:
Lucmam skrev:
Imogene skrev:
1 LITER sjokomelk??

Selvfølgelig - vi er knallgode på å lage noen flotte små herremenn!

Og seff er sjokomelken fra Q best - svigermor jobber der og jeg skal jammen sladre til henne om det du skriver her. Det er kvalitetssikringen sin, det :-)

Hehe, så braemoticon, ja det er ihvertfall god reklame ;-) Hihi. Men i og med det er i en dagbok så spørs det om det er så mange som får det med seg :P Men det er BEST! Så sladr i vei, vennen :-D

Kakken skrev:
Lucmam skrev:

Uansett så blir han verdens herligste Bitteliten! emoticon
Ser for meg et super sjarmerende, og kanskje litt rolig vesen med dine farger jeg. Hihi...

Spennende blir det uansett. Og one of a kind! emoticon  

emoticonDu er så god!! 

Hihi, ja det blir spennende og se, jeg håper du får rett når det gjelder et litt roligere vesen, ellers håper jeg veldig på en brunøyd gutt til ;-)

Ja, det blir uansett one of a kind! :-D

Herlige magen! Så flott å se!! :)

Åhh, tusen takk, Piceaemoticon Føler meg diiiiger! Var ikke så stor med Lucas... Men, men

Back
Topp