Lucmam`s skattekammer

Idag har jeg hatt besøk av noen av sladrisene mine, Kakken og SunShinemoticon, og det var sååå kos! Herlige jenter!! 

Tida gikk så altfor fort, skulle gjerne hatt besøk litt lenger jeg;-) Tida flyr virkelig i hyggelig selskap!

:-D

Lucmam skrev:
Føler meg diiiiger! Var ikke så stor med Lucas... Men, men

Du er ikke diger, men superflott!
Er bare du i hele verden som synes du selv ikke kler å være gravid, altså :-)

Lucmam skrev:

Idag har jeg hatt besøk av noen av sladrisene mine, Kakken og SunShinemoticon, og det var sååå kos! Herlige jenter!! 

Tida gikk så altfor fort, skulle gjerne hatt besøk litt lenger jeg;-) Tida flyr virkelig i hyggelig selskap!

Ja, synd vi måtte tilbake. Hihi... For tida flyr alt for fort i hyggelig selskap! 
Kjempekoselig å ENDELIG få treffe deg i dine omgivelser emoticon 
Må ikke bli alt for lenge til neste gang! emoticon

Imogene skrev:
Lucmam skrev:
Føler meg diiiiger! Var ikke så stor med Lucas... Men, men

Du er ikke diger, men superflott!

Er bare du i hele verden som synes du selv ikke kler å være gravid, altså :-)

Åhh, Imogene-vennen min! Du er bare helskjønnemoticon tusen takk! Du vet alltid hva du skal si\skrive du for å få meg til å føle meg bedre:-D

Men til høsten skal det trenes for fullt;-)

Kakken skrev:
Lucmam skrev:

Ja, synd vi måtte tilbake. Hihi... For tida flyr alt for fort i hyggelig selskap! 

Kjempekoselig å ENDELIG få treffe deg i dine omgivelser emoticon 

Må ikke bli alt for lenge til neste gang! emoticon

;-) Ja, det var virkelig synd! Hehe, plutselig var klokka ettermiddag.

Og det var sååå hyggelig at dere ville ta den lange turen nedover til meg, og jeg gleder meg allerede til neste gang. Føltes som vi har kjent hverandre i evigheter:-D

Det er søren meg ikke lett å legge inn bilder lenger >:-( Jeg må jo gjøre ting motsatt vei enn tidligere, tenker da på bilder i riktig rekkefølge... Vel, jeg får rearrangere det en annen gang.

Idag er jeg 27 uker på vei, og som det står på Min side idag er det 90% sannsynlighet for at fosteret overlever om det skulle blitt født nå:-)

Men jeg er ikke klar for noe fødsel før om 13 uker, jeg altså:-D

Kjenner jeg er sliten... Mannen har jobbet så og si 24\7 siden påsken, og det merkes så godt. Jeg er alene med Lucas, og det er forsåvidt greit det, men han savner pappaen sin og lar sin frustrasjon gå utover meg. Det er jo helt forståelig, men jeg kjenner nå at det er mer enn nok. Hormonell og fin... 

Prøver virkelig å ta meg sammen og ikke kjefte masse, men noen ganger klarer jeg bare ikke å la det væreemoticon Blææææ.... Og det igjen resulterer til at jeg kaster oppemoticon 

Nei, nå skal det bli godt når sommeren kommer, og mannen har litt mer fri! Har et barnerom som skal gjøres klart og en platting ute som skal bygges, så det er litt å henge fingrene i.

Idag har jeg tatt glukosebelastning for første gang i mitt liv, og jeg håper det blir siste gang også. Eneste grunnen til at jeg måtte ta den var fordi bmien min er høy...(helt og holdent min egen feilemoticon) Men den bmien skal ned så fort ungen er ute! Da står det spinning, zumba, power plate, funwalk og gåturer på aktivitesmenyen, og lavkarbo etterhvert.

Da har jeg fått vite hvordan det gikk, og det viser seg at jeg tåler sukker dårlig. Jeg har ikke utviklet svangerskapsdiabetes, heldigvis, men jeg hadde litt for høye verdier etter inntaket av sukkervannet.

Så da blir det lavkarbo alikevel:-) Og legen mente at jeg fint kunne klare og regulere dette selv nå, og gjett om jeg skal tenke meg to ganger om før jeg får lyst på noe sukkerholdig da:-)

Så letta over at det ikke var diabetes! Samtidig som skremt over at jeg har latt det gå så langt ( er periode-sukkeravhengig). Trening blir det desverre så som så med nå som bekkenet blir bare verre, så da er det desto viktigere med regulering av kosthold.

Litt fornøyd med egeninnsatsen etter forrige legebesøk, jeg har fått ned verdiene mine og gått ned 700g på ca en uke, så jeg fortsetter med å være flink, jegemoticon. Men har sagt til meg selv at jeg får lov til å kose meg litt på lørdager, og foreløpig har jeg klart det bra. Forrige lørdag skippet vi rett og slett godisenemoticon

Idag var mannen hjemme også, deilig! Da fikk han endelig klippet plenen, og det trengtes! Og vi fikk ryddet litt ute, og ommøblert litt. Det ble såå fint:-D Eneste minuset idag er bekkenet:-( Det gjør voooondt... 

Og imorgen får jeg lunsjbesøk av verdens vakreste Imogene med sønn, det gleder jeg meg virkelig til! :-D Da skal vi kose oss, og forhåpentligvis være ute og nyte sommeren.

Idag har vi hatt besøk av min kjære lillesøster med hennes nydelige sønn, og den beste Imogene-vennen med hennes herlige guttemoticon. Koset oss masse i sommerværet! Også er jo Imogene en fantastisk fotograf, så jeg har lyst til å legge ut et herlig bilde

Nå er det alt for lenge siden jeg har vært her inne! *Dårlig samvittighet*
Men vit at jeg tenker på deg for det emoticon
Og du og du så nydelig Lucas er! Men det vet du vel emoticon

Kakken skrev:
Nå er det alt for lenge siden jeg har vært her inne! *Dårlig samvittighet*
Men vit at jeg tenker på deg for det emoticon
Og du og du så nydelig Lucas er! Men det vet du vel emoticon

Åh, så koselig, vennen. Men ikke tenk på det, du har jo ikke akkurat "gått arbeidsledig".

Hihi, elsker den type kompliment! Ja, jeg må si meg enig i at han er nydelig;-) men blir alltid veldig glad og stolt når andre sier det, ogsåemoticon

Åååh, tenk at jeg får så stor ære her inne også! Du er verdens skjønneste emoticon
Vi hadde det utrolig koselig igår, gleder meg til sommeren 2013, he he!
Bildet av Lucas ble kjempebra, men så er motivet bra i utgangspunktet vettu :-)

Og KLAPP på skuldra til deg som er så flink og målbevisst for tida! Godt å høre at du ikke har svangerskapsdiabetes, og at det kan reguleres med kosten. Flinka mi!
Du må slenge ut et av magebildene også, da. Fine magen! Tenk, om 3 måneder er lillemann her og du husker ikke lenger så mye av bekkenløsning, hormoner og det å bare ha ett barn.
Sukk, jeg gleder meg til å møte ham <3

Imogene skrev:
Åååh, tenk at jeg får så stor ære her inne også! Du er verdens skjønneste emoticon
Vi hadde det utrolig koselig igår, gleder meg til sommeren 2013, he he!
Bildet av Lucas ble kjempebra, men så er motivet bra i utgangspunktet vettu :-)

Og KLAPP på skuldra til deg som er så flink og målbevisst for tida! Godt å høre at du ikke har svangerskapsdiabetes, og at det kan reguleres med kosten. Flinka mi!
Du må slenge ut et av magebildene også, da. Fine magen! Tenk, om 3 måneder er lillemann her og du husker ikke lenger så mye av bekkenløsning, hormoner og det å bare ha ett barn.

Sukk, jeg gleder meg til å møte ham <3

Ja, vet du, det fortjener du! Du er kjempeflink

Jeg har lagt ut bilde, det ligger på førstesiden i dagboka:-)

Hihi, jo han har jo et nydelig ansikt om jeg får si det selvemoticon, men et så bra bilde er ikke lett å ta uansett, ihvertfall ikke av han som ikke kan sitte stille lenge, hehe. 

Jeg GLEDER meg masse til Danmark! Tror det blir veldig bra!

Ja, jeg håper virkelig han er ute om tre måneder, vil helst ha han i august! Og det blir veldig spennende og se han

Han kommer i august, noe annet tror jeg faktisk ikke det spor på.
Tipper 3 datoer: 19., 21. eller 24. aug, jeg

Imogene skrev:

Hehe, og jeg holder selv en knapp på 19. og 23.emoticon Det blir spennende og se når tid han velger å komme. Men som sagt, jeg håper vel mest på 23. august, da får jeg med meg skolestarten til Lucas

Lucmam skrev:
Imogene skrev:

Hehe, og jeg holder selv en knapp på 19. og 23.emoticon Det blir spennende og se når tid han velger å komme. Men som sagt, jeg håper vel mest på 23. august, da får jeg med meg skolestarten til Lucas

Ja, jeg krysser alt jeg har for at du får vært med på hans første skoledag!

Back
Topp