Lucmam`s skattekammer

Tusen takk, vennen. Og om det skulle vise seg at han liker å stjele litt plass i rampelyset blir det fødestue på deg, vettu

Nei, han kommer når han kommer. Men jeg hååååper inderlig at han komer før september ihvertfall, med tanke på bhg-plass...

Jeg tror det er rimelig sikkert at han kommer før 1. september, altså - men skolestarten kan det bli spennende med. JEG ville synes det hadde vært helt fantastisk å få bli med, men så er det jo det at da går du glipp av skolestarten.
Han kommer når han kommer, sånn rundt termin

lenge siden jeg har tittet innom her nå. utrolig hvor mye tid som går med på bytte bleier og vaske flasker :P
Håper alt er bra med deg og lillingen i magehuset sitt :D

Bina skrev:
lenge siden jeg har tittet innom her nå. utrolig hvor mye tid som går med på bytte bleier og vaske flasker :P

Heeei, snuppa! Så koselig at du har tittet innom. Har ikke vært så veldig flink til å besøke februar-11 heller, selv om jeg ikke har bleieskift og flaskevask ennå

Jo, takk, det går da bra med meg. Er nå 100% sykemeldt frem til permisjonen starter 1.august pga bekkenet. Så nå har jeg tatt sommerferie kan du si:-) Og Bitteliten koser seg i magen om dagen, han sparker og ommøblerer noe veldig kjenner jeg. Dette er jo det beste med å gå gravid, å kjenne liv i magenemoticon.

Hvordan går det med deg og lillegull, da? Tipper du synes det går fort... 

Sliten.... Og har litt kynnere om dagen... Skal være sååå glad når denne uka er over! Da er samboer mer hjemme igjen, og kan hjelpe til. Ikveld og imorgen kveld skal bandet hans spille ute, og imorgen er det bursdagsselskap for Lucas. Igår var han ute med jobben, og jeg sover elendig\lite når han er borte.

Blaaaahhh... leiemoticon.

*klemmemassepå*

Tenk så deilig når dere straks tar ferie sammen, og du kan kose deg masse på hytta - uten noe hverdagslig mas og jag.
Det fortjener du virkelig emoticon

Tusen takk, vennenemoticon

Jaa, jeg gleder meg masse til å bare slappe helt av, ikke gjøre noenting

Klemmepå deg! emoticon Skal bli godt når ting roer seg litt hjemme igjen.
Hadde Lucas en fin feiring? Tenkte på han i går emoticon

Kakken skrev:
Klemmepå deg! emoticon Skal bli godt når ting roer seg litt hjemme igjen.
Hadde Lucas en fin feiring? Tenkte på han i går emoticon

Tusen takk, snuppa Ja, fra og med imorgen vil det bli roligere her, deilig! 

Ja, hadde en kjempefin dag igår, fikk masse fint En ny sykkel med gear, skolesekk med penal og gymsekk, masse tøffe klær, fingerboard med mer, så han var strålende fornøyd

Har hatt jordmortime idag, og hun er så koselig. Egentlig skal visst timen vare en halvtime, men det har det aldri gjort. Idag resulterte det i parkeringsbot, fordi jeg var inne hos hene i over en time... 

Men hun var veldig fornøyd med mine verdier nå, blodprosent, urin og blodtrykk var veldig bra, og symfysemålet var under den røde streken, men innenfor det grønne feltet så det også var bra! På torsdag skal jeg på vekstestimering, og jeg er spent på hva de sier.

Ellers har Lucas vært på fortballturnering idag, og de har jo blitt såå flinke, særlig Lucasemoticon

Aahhh, er sååå lei av den jævla jobben til sambo nå!!! Nok en gang må han jobbe overtid! Også idag som jeg har gledet meg til ferske reker og fredagskos med familienemoticon . Har mest lyst til å bare grine, er så ferdig med å sitte alene hver eneste kveld nå...

Uff, vennen - jeg skjønner at det er kjipt, og det er lov å være lei seg! Vet litt om hvordan det er med en mann som jobber mye, og på kvelder  
Skulle ønske jeg var hos deg nå og fikk gitt deg en klem!

Imogene skrev:
Uff, vennen - jeg skjønner at det er kjipt, og det er lov å være lei seg! Vet litt om hvordan det er med en mann som jobber mye, og på kvelder  
Skulle ønske jeg var hos deg nå og fikk gitt deg en klem!

Tusen takk, vennenemoticon . Uff, ja det toppet seg litt igår kjente jeg, når han har jobbet 24\7 siden påsken.

Takk for omtanken, snuppa mi

Såå deilig Var hos frisøren idag og fikk klippet meg litt. I tillegg tok jeg og farget vipper og bryn, det er så deilig når det er gjort. Særlig på sommeren.

Ellers går dagene i sløvt tempo her nå, alene hjemme mesteparten av dagen. Nyter gode bøker mens jeg kan, og vil bare at det skal være fint vær. Foreløpig er det ganske varierende, men jeg krysser for at vi får knallvær i uke 29 og ut.
Bitteliten trives godt i magehuset sitt, åler seg og dulter litt, jeg kjenner det godt:-) Og jeg liker det! Har kynnere hver dag, men jeg håper at de vil være mer til hjelp denne gangen enn de var forrige... Ellers har tanker rundt og etter fødsel dukket opp, kjenner jeg begynner å grue meg til de forskjellige fasene. Også er jeg veldig spent på om han er like glad i å sove som stprebroren sin - hvilket jeg virkelig håper på!

Savner igrunn det gamle forumet, jeg... Savner den responsen som var her før.

hurra, snart høy gravid :D ikke lenge før du møte minien nå :D håper alt er bra med dere begge

Lucmam skrev:

Bina skrev:

Heeei, snuppa! Så koselig at du har tittet innom. Har ikke vært så veldig flink til å besøke februar-11 heller, selv om jeg ikke har bleieskift og flaskevask ennå

Jo, takk, det går da bra med meg. Er nå 100% sykemeldt frem til permisjonen starter 1.august pga bekkenet. Så nå har jeg tatt sommerferie kan du si:-) Og Bitteliten koser seg i magen om dagen, han sparker og ommøblerer noe veldig kjenner jeg. Dette er jo det beste med å gå gravid, å kjenne liv i magenemoticon.

Hvordan går det med deg og lillegull, da? Tipper du synes det går fort... 

Ting tar tid, men jeg klarer alltids å svare en eller annen gang :P hehe

Så utrolig kjipt med bekkenet. det er et hat. hadde ordentlig pain med det selv på slutten. klarte nesten ikke bevege meg ...
Lillemann og mammaen hans har det veldig bra. Han vokser og vokser, og har blitt stor gutt. begynt med grøt og fruktmos hehe.
veldig synd de vokser så altfor fort. skulle ønske han var 3-4 mnd enda lengere :P så mammaen hans har litt problemer med å godta at han ikke skal være baby for alltid. hahaha.

Så godt å høre at minien har det bra i magehuset sitt. er ikke lenge til du får møte han nå.  :D

Heeeei, Bina!! Så koselig å se nicket ditt i dagboka mi igjen.
Tenk at lillemannen har blitt så stor alt! Ja, tida på utsiden flyyyr. Men er det sant at dere planlegger nr to allerede? Så utrolig spennende, og ikke minst koselig.

Ikke lenge igjen før jeg kan kalle meg høygravid nå, nei. Det går fort synes jeg. Og en del tanker som naturlig nok melder seg som fødsel og renselsesperiodenemoticon , men man skal jo igjennom det no matter what.

Nå er det alt for lenge siden jeg har vært her inne OG prata med deg generelt.
Håper du nyter sommeren, og at den forhåpentligvis snart blir med bedre vær og mer tid sammen med mannen 
Vi må catche opp en dag? 

Nå ser du sikkert enda mer fin ut enn vanlig, med ny klipp og farging av diverse! :-)
Og tenk, neste måned kommer lillegutt... herlighet, det kommer til å gå fort.
Håper jeg får sett deg før du nedkommer!

Kakken skrev:
Nå er det alt for lenge siden jeg har vært her inne OG prata med deg generelt.
Håper du nyter sommeren, og at den forhåpentligvis snart blir med bedre vær og mer tid sammen med mannen 
Vi må catche opp en dag? 

Javisst, det blir det. Nå er det ikke lenge til han har ferie, det gleder jeg meg til!

Og jeg vil veldig gjerne cathe opp en dag, føler jeg har gått glipp av masse som har skjedd med degemoticon  Og jeg inviterer gjerne til lunsj igjen, for formen tilsier at jeg desverre ikke orker å ta turen innover akkurat nå

Back
Topp