Jordmor var visst litt bekymret for blodtrykket, så jeg skal inn på ny time til tirsdag. Jeg tror jeg har kartlagt årsaken, og det er at jeg er litt for kontrollfrik og liker å ha alt i perfekt tilstand. Dette er noe jeg ikke klarer nå pga bekkenet setter en stor stopper for det. Så jeg må bare godta at tingene er litt sånn nå, og heller konsentrere meg om å slappe av.
Lagde meg da en oljeblanding med lavendel og tok et fotbad på fredag, og det var deilig
, et godt tips fra min jordmor.
Igår var jeg så slått ut, mest sannsynlig av varmen, så da ble det sofaen for meg. Og på kvelden var vi på fest med bandet til samboer, og det var såå kos. Det var kun bandet og deres halvdeler, så vi fikk en ekte intimkonsert! De er såå flinke, og vi er såå stolte
.Men iløpet av natten skjedde det noe, jeg mistenker at det er slimproppen som er iferd med å gå. Har aldri opplevd det før, men skal snakke med jordmor om det. Og da jeg tittet i speilet til morgenen idag, så jeg selv at magen har sunket. Men jeg tror ikke dermed at fødsel er såå nær.
Har dog lovet samboer at jeg skal begynne å pakke fødselsbagen snart