Lucmam+Vic
Gift med forumet
ORIGINAL: Lambi`83
Åh!!! HURRA for Bitteliten!!!
Så bra at Lucas slapp å bli sur da - haha!!![:D][:D]
[:D][:D]
Ja, det var veldig bra[8D][:D] Hihi...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lambi`83
Åh!!! HURRA for Bitteliten!!!
Så bra at Lucas slapp å bli sur da - haha!!![:D][:D]
ORIGINAL: Wembie
Bitteliten er en bittelitenhihi....Gratulerer såååå mye med nok en prins kjære Lucmam...ikke noe stas og høre at du sliter med ryggen, men premien gjør at det blir verdt det! Men jeg håper selvfølgelig at du blir bedre fort!!!!!
ORIGINAL: Lucmam
ORIGINAL: Wembie
Bitteliten er en bittelitenhihi....Gratulerer såååå mye med nok en prins kjære Lucmam...ikke noe stas og høre at du sliter med ryggen, men premien gjør at det blir verdt det! Men jeg håper selvfølgelig at du blir bedre fort!!!!!
Hehe, ja det var en -liten og ikke -lita som skjulte seg i magehuset[:D] Tuusen takk, Wembie, blir ordentlig stas med en guttebaby igjen
Nei, det hører nok desverre med denne gangen, men hva er det man ikke tåler av smerte for sine små[;)]
Ikke lenge igjen til du skal inn på ord.UL heller, vel? Skal dere vite kjønnet?
ORIGINAL: Imogene
Liker ikke at du har så vondt i ryggen! [:o]
Høres ut som du kan komme til å slite litt med bekkenløsningen denne gangen, da burde du begynne med fysio raskt. Jeg fikk det fra uke 28 og det var utrolig deilig!
Gleder meg til å se deg igjen nå, vennen!
*smaskepå*
ORIGINAL: SunShin
Innom for å ønske deg en god helg! [:D]
Nå er du jo straks halvveis snuppa, guud som ukene flyyr! [:D][:D]
*klem*
Uææ, dette synes jeg var litt skummelt [&:]
Krysser fingre og tær!
ORIGINAL: Fuglen
Krysser fingre og tær for at det gir seg snart og at det ikke er toxoplasmose!!!
Skikkelig kjedelig å bli dårlig igjen når man allerede har vært masse dårlig i svangerskapet. Håper dette er VELDIG forbigående!
Men, over til noe hyggeligere, nå er det
4
dager til du er HALVVEIS!!!!
Teller ned med deg!
God bedring - stor klem fra Fuglen [:)]
ORIGINAL: Kakken
Innom for å gi deg en klem
Og en sykemelding er sikkert ikke dumt, så får du tatt vare på deg selv og Bitteliten [:)]
ORIGINAL: Lucmam
Uææ, dette synes jeg var litt skummelt [&:]
Krysser fingre og tær!
Det er nok bare mitt vante, gravide jeg som setter igang igjen. Denne gangen vet jeg jo at det ikke har Downs eller vannhode, så da må jo hodet finne på noe annet å bekymre seg over[8|].
Magefølelsen sier "slapp av", så da prøver jeg på det[8D]