LIMO80 sin dagbok

Så leit å høre, Limo:sad010Ta vare på deg selv:Heartbigred:Heartbigred:Heartbigred Sender deg en stor klem
Så ufattelig trist ❤️ håper det viser seg å være falsk alarm, og at alt ser fint ut på neste undersøkelse. Ta vare på deg selv ❤️
Er det sant:happy093 Så utrooolig glad jeg ble på deres vegne nå:sad010 Det fortjener dere:Heartred Håper du får sluppet ned skuldrene og begynne å nyte svangerskapet med litt færre bekymringer nå :Heartred

Takker, ser frem til UL om 2 uker, om jeg klarer å vente så lenge.

13+4, 98,2% sjanse for at det går bra.

På UL 12+2 syntes jeg det så ut som at vi venter jente ifl. nub-teori. Men dr.gyn. gikk så kjapt forbi at jeg ikke er trygg på hva jeg så og om det er rett. Og så ble alt kaos for meg når resultatet av KUB slo ut med høy risiko.

Vil vite kjønnet om det er mulig. Skal jo på ny UL om 13 dager kankje vi får vite da. Viktigste nå er at h*n er frisk og holder seg i magen til termin.

13+5

Lurer litt på om jeg kanskje kjenner knøttet rører på seg, det er litt nedenfor navlen til venstre. Litt kilende følelse.

14+0, 2 trimester. 98,4% sjanse for at dette går bra. 11 dager til neste TUL.

Gratulerer med å ha kommet til andre trimester:Heartred:Heartred:Heartred Så herlig det blir å få sett lille igjen om noen dager:love7

15+0, 98,8 % sjangse for at dette går bra.

På KK i dag utredning mtp nyrestein evt nyrebekkenbetennelse.

Fikk se en aktiv krabat :happy:

Skal på ny UL om 3 dager, den blir nok grundigere, i dag var det kun for å utelukke at smertene jeg har hatt i høyre side siden natt til søndag ikke er gynekologisk.

15+0, 98,8 % sjangse for at dette går bra.

På KK i dag utredning mtp nyrestein evt nyrebekkenbetennelse.

Fikk se en aktiv krabat :happy:

Skal på ny UL om 3 dager, den blir nok grundigere, i dag var det kun for å utelukke at smertene jeg har hatt i høyre side siden natt til søndag ikke er gynekologisk.

ååååhh!! Hurra for en aktiv liten krabat:angel8:angel8:angel8 Og masse god bedring, nå er det på tide at du får slippe alle disse smertene!:Heartred

15+2, 98,9% sjangse for at dette går bra.

Ny TUL i morgen, spent på om vi får vite om det er gutt eller jente som gjemmer seg i magen.

Det var betryggende å se at det var liv på tirsdag.

Spent på om det blir ny gjennomgang av anatomien i morgen og om jeg får dato for OUL og om jeg blir flyttet frem 1 dag slik at termin stemmer med egguttak.

Ingen symptomer, men lurer på om alle kvisene kan være en følge av hormoner, jeg har jo PCOS så det er vanskelig å skille mellom hva som er grunnen.

I natt sov jeg nesten uavbrutt, har ett håp om at hva det enn var som gjorde så vondt i hø.flanke så er det i bedring.
De hadde ett navn på det de mistenkte, men det klarer ikke jeg å gjengi, det jeg fikk med meg var at organer endrer seg/utvider seg under en graviditet og at jeg trolig hadde noe som minnet om nyrebekkenbetennelse, uten at det faktisk var det. Vondt var det uansett, fremdeles øm i siden men det blir bedre :happy:.

Massivt hårtap er vel og kanskje ett symptom, fortsetter det slik må jeg ha parykk når vi kommer til påske, dette kan og ha sammenheng med PCOS og det at de tok meg av metformin når jeg var i uke 5.

16+0

Var til jordmor i dag og fikk målt og hørt hjertelyd, 150.

Hydronefrose heter det vist det som har plaget meg siste 1,5 uke. Smerter i høyre flanke.

16+6

Utvidet DNA testing etter morkakeprøve var normal. Så da er baby sannsynligvis frisk :Heartbigred

Har klart å senke skuldrene, gleder meg til OUL om 10 dager.

Har fått en pause fra hydronefrose i noen dager nå, satser på at baby holder seg borte fra nyrenekkenet fremover:happy: det var ikke noe gøy.

17+4

Tror kanskje de "stikkningene" jeg innimellom kjenner er baby som beveger seg.
De er ikke vonde bare noe jeg ikke har kjent før og ikke helt klarer å beskrive.

Han er bortom nyrebekkenet av og til, men nå vet jeg jo hva det er og at det gir seg relativt kjapt.

6 dager til OUL.

18+0, 99,6 % sjanse for at dette går bra. OUL om 3 dager.

Tror det er spark og bevegelser jeg kjenner. Mer i dag i allefall.

Last edited:
Back
Topp