LIMO80 sin dagbok

35+2. Vekstkontrollen ble flyttet så den var vi på i går.

Knotten har vist roet seg noe ifht vekst. Han ble estimert til litt over 2800 gram, så da har han vokst med ca 200 gram i uken, han er fortsatt lang. Fikk vite at jeg ikke får gå forbi termin pga insulinkrevende sv.dia. Og at vi trolig blir satt igang i uke 39 hvis han ikke bestemmer seg for å komme før helt på egenhånd.

Han ligger fortsatt med hodet ned.

Var også til jordmor i går, som sa at det virket fast ned i bekkenet usikker på om hun mente at han har festet seg. Glemte jo selvfølgelig å spørre.

Ny vekstkontroll om 13 dager. Om 14 dager starter permisjonstida.

36+0, 31 dager til termin og ca 22 dager til mulig igangsetting, ny vekstkontroll om 8 dager får vite mere om igangsetting da. Ikke lenge igjen nå.

Tror vi har det meste på plass, men fortsatt ikke kjøpt bilstol så det haster.

I går ble jeg overrasket med babyshower, mye fint til knotten og litt til mammaen. Koselig å få besøk.

I dag skal vi på fødselsforberedende kurs. Spent på hvordan fødsel blir og hvordan jeg kommer til å takle den.

36+3, 5 dager til neste vekstkontroll og trolig dato for igangsetting. 28 dager til termin, under 1 mnd igjen til vi får møte mageboeren.

37+1, vekstkontroll i dag nå er han estimert til ca 3200 gram så han har hatt fin tilvekst siden sist, han liggrr på 65 percentilen.

På grunn blodtrykk, høy alder hos meg, overvekt og insulinkrevende sv.diabetes er det planlagt igangsetting om 5 dager. Så om litt over 1 uke er han verdensborger.

37+1, vekstkontroll i dag nå er han estimert til ca 3200 gram så han har hatt fin tilvekst siden sist, han liggrr på 65 percentilen.

På grunn blodtrykk, høy alder hos meg, overvekt og insulinkrevende sv.diabetes er det planlagt igangsetting om 5 dager. Så om litt over 1 uke er han verdensborger.
Spennde tid du går i møte nå!!

Ja, kan ikke påstå at jeg gleder meg til fødsel, men tiden etterpå er en massiv gulrot
Ikke tenk så mye på fødselen. Den går som den går og jo mer avslappet vi er i forhold til den ji bedre er det i følge JM. Og etterpå får vi en herlig premie :Heartred

Så spennende tider i møte! Masse lykke til med fødselen og alt som venter deg!❤️

Lykke til med igangsettingen:happy:

Ikke tenk så mye på fødselen. Den går som den går og jo mer avslappet vi er i forhold til den ji bedre er det i følge JM. Og etterpå får vi en herlig premie :Heartred
Spennende tid du går i møte nå. Masse lykke til med fødselen og alt som venter dere :Heartred
Så spennende tider i møte! Masse lykke til med fødselen og alt som venter deg!❤️
Lykke til med igangsettingen:happy:

Takker. 37+5 i dag igangsetting i morgen såfremt de har kapasitet. Spent på hvordan uken blir og hvor lang tid det tar. Fullmåne på onsdag så han kommer vel først da

Takker. 37+5 i dag igangsetting i morgen såfremt de har kapasitet. Spent på hvordan uken blir og hvor lang tid det tar. Fullmåne på onsdag så han kommer vel først da
Masse lykke til! Tenk at du snart får møte lille mirakelet:Heartred:Heartred

37+6, innlagt og igangsatt. Poden sin første ballong :happy:

Da er det vel bare å vente på rier. Mannen fikk være med frem til for ca 15 minutter siden. Så får han komme igjen når vannet går/blir tatt.

37+6, innlagt og igangsatt. Poden sin første ballong :happy:

Da er det vel bare å vente på rier. Mannen fikk være med frem til for ca 15 minutter siden. Så får han komme igjen når vannet går/blir tatt.
Bare vær innstilt på at det kan ta tid:bag: fikk ballong når jeg var på overtid. Skjedde ingenting før etter 2 dager med tabletter. Alle er forskjellige da:)
Krysser fingere for at du får en fin opplevelse:Heartred

Bare vær innstilt på at det kan ta tid:bag: fikk ballong når jeg var på overtid. Skjedde ingenting før etter 2 dager med tabletter. Alle er forskjellige da:)
Krysser fingere for at du får en fin opplevelse:Heartred
Takk, her har ikke skjedd mye i allefall, det er bare greitt. I bestefall har jeg hatt noen kraftige kynnere. Jeg er førtegangs i tillegg. Får være tålmodig.

38+0, 2. dag med igangsetting, ballongen er fjernet, var faktisk såpass åpning at de kunne ta vannet. Men ble en runde med cytotec for å modne ytterligere og se om han ikke kommer lenger ned.

Håper det går bra med fødselen❤️ Nå har du vel den lille snart i armene dine ❤️

*fjernet bilde*
Lille gull født på morgenen 27.05.21 kl.01.07, han kom ut som supermann med ene hånden utstrakt på siden av hodet.

52 cm, 3470 gram.

Fødselen gikk fint, slapp unna med noen rifter, litt øm. Ellers i god form

Last edited:
Back
Topp