Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Praktisk! Jeg ville ringt imorra hvis ikke de ringer i dag, jeg. Det kan jo hende resultatet ligger i bånn av ringe-bunken.

Takk for svar!
Jeg jobber i morgen og vet ikke helt om jeg har tid til å ringe selv.. får bare håpe billigtestene kommer til da, så får jeg teste litt selv i alle fall, mens jeg venter ><

Dagens;

33d9c59a6b4effb02b2e0387fd09dbff

Endelig fått BT i posten. Og CB+.
Disse skal være temmelig pålitelige..?
Denne BT tok jeg da jeg kom hjem i 5 tiden. Streken var synlig innen tidsfristen, men valgte vise dere det tørkede resultatet heller - da det er lettere å få med på bildet.
Det MÅ da vise hcg på blodprøven?!

Spent på om den blir sterkere.. Blør jo enda.. På 8. Dagen. (Eller.. 10-11 dagen om vi teller med spottingen da). Frykter exu :( Eller MA..? Er det mulig så tidlig..?

Dagens;

33d9c59a6b4effb02b2e0387fd09dbff

Endelig fått BT i posten. Og CB+.
Disse skal være temmelig pålitelige..?
Denne BT tok jeg da jeg kom hjem i 5 tiden. Streken var synlig innen tidsfristen, men valgte vise dere det tørkede resultatet heller - da det er lettere å få med på bildet.
Det MÅ da vise hcg på blodprøven?!

Spent på om den blir sterkere.. Blør jo enda.. På 8. Dagen. (Eller.. 10-11 dagen om vi teller med spottingen da). Frykter exu :( Eller MA..? Er det mulig så tidlig..?
Ser hvertfall strek... :o Skjønner du er forvirra :(

Ser hvertfall strek... :o Skjønner du er forvirra :(

Den synes godt IRL i alle fall..
Har 4 stk av disse (i tillegg til cb).. Tror jeg tar en cb i morgen tidlig, også BT til over helga. Så kan jeg se om de blir sterkere, eller så.

Hvis det IKKE er hcg hos legen, så lurer jeg på hva faen dette skal bety.. Har prøvd 4 ulike tester som alle viser streker..
Og om det er hcg i blodet, så er jeg like forvirra da og ><

HELDIGVIS er det mulig å teste med hjemmetester frem til man får svar fra legen!! :p

Ser streken godt, jeg. Veldig rart hvis ikke blodprøva er positiv. Og du bør jo uansett ta en til, i tilfelle, for å måle evt økning.

Ser streken godt, jeg. Veldig rart hvis ikke blodprøva er positiv. Og du bør jo uansett ta en til, i tilfelle, for å måle evt økning.

Ja, altså.. Jeg har sett strek på ørten tester her hjemme nå. Så, veldig rart om blodprøven er negativ.. :S
Får håpe legen ringer i dag, er så kjedelig å vente :O

CD9 / 20 dpo.
Endelig sluttet å blø, ser det ut til.. Tok en cb+ i stad - den var ikke mye positiv :')
d7f935c02fc6f225f63356016b4df09e

Kanskje det bare er urinen min som reagerer på rødt fargestoff? :P

Du har ikke hatt en kjemisk a? :/

Er derfor vi tok blodprøve hos legen :)
Prøver finne ut av det. Det som er så rart er jo at jeg ikke testet positivt FØR ikm, men på 5. Dag blødning.. Og fremdeles hadde strek i går.. På dag 8.. (.. og at jeg fremdeles blødde på dag 8. Det stopper alltid på dag7..)...
Skal ta ny BT i morgen. Da ser jeg jo om det er sunket eller stabilt..

168191249473ffc82b04b34bc60ea5ee

Aldeles ikke sterkere.. Vanskeligere å få med på bildet - så mulig svakere (bildet her er dog tatt etter 15 min. Forrige etter 1 time.. For å få med på bildet. Så begge innen tidsfrist altså.)
Er nok kjemisk. Håper bare det ikke ligger noe dødt inni der som nekter forlate kroppen selv... ><
Synes hcgen går ned så sent. Skal den gjøre det?

I dag var testen helt negativ igjen. Aldri vært så fornøyd med blenda test før!
Om EL kommer til riktig tid, skal den være her om ca ei uke.. Håper på den kommer til riktig tid ♡♡

Vel. Altså. De sier det skal funke å kose på babyer og gravidmager.. (Fikk selv en KNALLEGGLØSNING av å kjenne på gravidmage sist..)..

Denne gang har jeg ikke sånt å kose på, men kattunge må da være like godt? :P :P

Æsj og fysj. All ære til de som klarer å drikke rooibos te >< Fysjameg. Tok en kopp kakao i stedet. :p
bce6f1408306747c0601600b8f9ed53d

Æsj og fysj. All ære til de som klarer å drikke rooibos te >< Fysjameg. Tok en kopp kakao i stedet. :p
bce6f1408306747c0601600b8f9ed53d
Er da ikke ille den synes jeg:) smak å behag da ;)
Har prøvd verre ting for fertiliteten. Som salviete det smakte grønnjævli :P

Er da ikke ille den synes jeg:) smak å behag da ;)
Har prøvd verre ting for fertiliteten. Som salviete det smakte grønnjævli :P

Jeg synes den smakte noe herk, jeg :p
Skikkelig beisk smak.. :p

Back
Topp