Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Hååååper det er et symptom ;) man hører jo om de som får uvi som første tegn :D

Masse god bedring <3 håper medisinen gjør deg bra til i morgen :)

Lov å håpe :D
Takk. Har alt tatt 2 doser, håper på det hjelper til i morgen.. :)

Åhh.. Samme møkka som jeg fikk forrige pp.. :/ Jeg er på cd 8.. Går og venter på el. . Eller.. Venter og venter.. denne prøvinga har mista litt glansen for meg altså :( Hehe.. Håper du blir fort frisk og at du ikke bare Skimter ;)

Ser den. Er kjempekjedelig å komme seg til pp6 og lengre.. Da er man forlengs lei hele prøvegreia.. ><

Takk for det! Håper jeg og :p Har hatt en mildt sagt jævlig dag pga ryggen i dag, så.. morgendagen bør bli bedre! Ellers går jeg i hi eller noe..

3da901b7ac560275f355d716302048a4

Skimter som en gud!
Men er sikkert grått ;)

Er også kvalm, men det tror jeg heller et antibiotikaen som prøver å virke.

Jeg seeer ;)

Var nok bare skygge. :)
Blodig slim i dag, så.. Er nok tr som ringer på her.

Regner godt med det er TR nå, ja.. Kjedelig :/

Her ferierer hun titt og ofte, men ikke av de grunnene jeg kunne ønske :P

Den er også litt lei, ja :(
Her kommer hun i alle fall ca når hun skal.. Skulle bare ønske hun lot være :p

Den er også litt lei, ja :(
Her kommer hun i alle fall ca når hun skal.. Skulle bare ønske hun lot være :p
Håper dette blir siste gang hun er på besøk hos deg på lenge ;)

Håper dette blir siste gang hun er på besøk hos deg på lenge ;)

Takk for det.
Haha.. Jeg har enda et sånt tåpelig håp om at det bare er festeblødning..
Begynte jo såvidt spotting i går (på 10 dpo), og nå er det spotting/lett blødning (mellomting)..
Med såpass kort lutealfase kan jeg liksom klinge til håpet - frem til midten av tr-uka :p

Takk for det.
Haha.. Jeg har enda et sånt tåpelig håp om at det bare er festeblødning..
Begynte jo såvidt spotting i går (på 10 dpo), og nå er det spotting/lett blødning (mellomting)..
Med såpass kort lutealfase kan jeg liksom klinge til håpet - frem til midten av tr-uka :p
Det kan jo hende :D Jeg håper på det!

Føler jeg må ta en test i morgen (cd3), pga forrige pp.. Blir nok ikke slå meg til ro med den testen heller, uansett hva den viser.

Så leeei.. Har sluttet å tempe nå. Jeg orker ikke. Orker ikke tenke på prøving. Funnet meg strikketøy jeg kan konsentrere på heller. Begynner bli sliten av dette..

Så leeei.. Har sluttet å tempe nå. Jeg orker ikke. Orker ikke tenke på prøving. Funnet meg strikketøy jeg kan konsentrere på heller. Begynner bli sliten av dette..

Skjønner deg så godt! Utrulig deilig hvis du klarer å bare ikke tenke :D slapp av, strikk og kos deg nå fram mot jul <3

Back
Topp