Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Æsj og fysj. All ære til de som klarer å drikke rooibos te >< Fysjameg. Tok en kopp kakao i stedet. :p
bce6f1408306747c0601600b8f9ed53d
Hva er rooibos te?:)

Prøv bidronninggeleetabletter og folsyre sammen. Det gjorde susen her. Prøvde i 8 mnd, og etter jeg begynte med tabl, var jeg gravid mnd etterpå :D

Lykke til ;)

Prøv bidronninggeleetabletter og folsyre sammen. Det gjorde susen her. Prøvde i 8 mnd, og etter jeg begynte med tabl, var jeg gravid mnd etterpå :D

Lykke til ;)

Folsyre har jeg tatt nesten sammenhengende de siste 6 mnd.. Men bidronninggeleen er ny, så håper den gjør susen :D
Takk :))

Jeg TROR EL er på vei. Skal ikke si det for sikkert, siden jeg ikke tester denne mnd, og ellers ikke får tegn på det før dagen før.. Det stikker nemlig i eggstokkene. Spesielt på høyresiden!
Tempen er også meget lav nå.. :)
Såå.. Enten det, eller så holder jeg på å bli ordentlig syk. :P

a75f32b4e08ebb2343a8e1eb4c116068

Nytt forsøk med den der rooibos-teen. Denne gangen blandet med nypete (og et halvt kilo sukker..).
Nå er det mulig å DRIKKE det i alle fall. :p

Lurer på om EL har lurt seg forbi uten å gi meg rare pupper denne gang.. Eller om kroppen tuller med meg.. Helt siden jeg fikk positiv test for to uker siden, har kroppen oppført seg litt rart.. Selv om testen ble negativ igjen etter under ei uke.. Måtte faktisk ta en test i dag bare for å være sikker på at hcget ikke har økt igjen (livredd for MA og exu, jeg :p). Den var heldigvis negativ..
Uansett. Charten for denne måneden til nå.
9fd77f8b65c5f25be523232dc645cd78

God morgen :)
Håper du får en skikkelig bra dag! Nå krysser jeg fingra så hardt for deg og håper å se deg på augustforumet!
Ha en fantastisk dag :D

God morgen :)
Håper du får en skikkelig bra dag! Nå krysser jeg fingra så hardt for deg og håper å se deg på augustforumet!
Ha en fantastisk dag :D

God morgen! Takk for det - hyggelig av deg :D

Tulletemp....

fd7314e646437ec899e6d93679a08f58

Sykesyke smerter.. Klarer ikke slå meg til ro med at det er BARE uvi, for så vondt i ryggen har jeg aldri hatt før. Meeen, har fått antibiotika - og det skal vel ta knekken på en evt nyrebekkenbetennelse også så..

Positive siden, er at jeg nesten regelrett driter i testene mine. Altså.. Jeg tar dem, men jeg slår meg til ro med at blenda er blenda, og bryr meg ikke stort over at de er negative. Har for vondt til å tenke på det >< er ikke plass til det oppi hodet mitt! :p

Sykesyke smerter.. Klarer ikke slå meg til ro med at det er BARE uvi, for så vondt i ryggen har jeg aldri hatt før. Meeen, har fått antibiotika - og det skal vel ta knekken på en evt nyrebekkenbetennelse også så..

Positive siden, er at jeg nesten regelrett driter i testene mine. Altså.. Jeg tar dem, men jeg slår meg til ro med at blenda er blenda, og bryr meg ikke stort over at de er negative. Har for vondt til å tenke på det >< er ikke plass til det oppi hodet mitt! :p

Hååååper det er et symptom ;) man hører jo om de som får uvi som første tegn :D

Masse god bedring <3 håper medisinen gjør deg bra til i morgen :)

Har fått uvi og ryggsmerter :(
Er på 8 dpo, blenda tester. (Eller. Slimter jo alltids NOE, men det er kun på kameraet :p)

Hva med deg?
Åhh.. Samme møkka som jeg fikk forrige pp.. :/ Jeg er på cd 8.. Går og venter på el. . Eller.. Venter og venter.. denne prøvinga har mista litt glansen for meg altså :( Hehe.. Håper du blir fort frisk og at du ikke bare Skimter ;)

Back
Topp