Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

200 innlegg i dagboken nå.. :p
Aff.. jeg er så lei av å prøve.. Også føles det ut som om det er en EVIGHET til neste eggløsning..
Det føles heller ikke ut som om jeg blir å klare det denne gang heller..

Skal til legen på mandag da. Ideer om hva jeg skal be om/høre etter mottas med takk!
Meningen med legetimen var i hovedsak bare å få en helsesjekk for å sjekke at jeg er helt frisk i det minste. ><

Hva skjer egentlig.....
434cfac5eb538462d35aefc3c2f92e40
e3e4b8633fe4cb2cb66452910cfd6dad
96e8665bc9dfa31e164c0fa9dae28ea4
393114b28013355be266c597be91ce31

Vet ikke om noen ser.. Meeen, det gjør jeg her hjemme. På 5. Dag mens... Lurer på hva som skjer, fordi.. Dette virker umulig..

Kjemisk kanskje..?
Testen i dag var ikke noe å skryte av (digitale virket ikke heller..).. Måtte ha produsert hcg etter jeg begynte blø i alle fall...?

Kjemisk kanskje..?
Testen i dag var ikke noe å skryte av (digitale virket ikke heller..).. Måtte ha produsert hcg etter jeg begynte blø i alle fall...?

... men den senere testen var ca lik som de i går.. Såeeh.. Jeg er glad jeg skal til legen i morgen tidlig for å si det sånn..!

Småkvalme og ømme pupper..
Håper det betyr skikkelig hcg-stigning....

Takk, jenter!
Håper jeg får svaret snart. Blir gal her jeg sitter uten å vite..

Skjønner jeg veldig godt :o

Hva er det som skjer egentlig? Du begynte å blø (fikk/trodde du fikk TR) men tok tester og de var svakt positive?:confused004

Skjønner jeg veldig godt :o

Hva er det som skjer egentlig? Du begynte å blø (fikk/trodde du fikk TR) men tok tester og de var svakt positive?:confused004

Jepp. Jeg begynte å blø. Og.. altså.. Dette er mensblødninger (i styrke og farge).. men, på 5. dagen fikk jeg for meg at jeg måtte teste.. Og jaggu var det ikke svak strek der. Og deretter på de 3 neste jeg tok.. Pluss en jeg tok i dag..

Det er da ikke mulig med FEM tester som er SÅ feil.. Så, nå vet jeg ikke helt mer. Er forberedt på å måtte fortsette å prøve.. At spiren er død/borte.. Men, håper så på at den er der!

Update;
Vært til legen, og har tatt urinprøve og blodprøve. Urinprøven var negativ.. (Men altså.. dét forventet jeg. Strekene er så svake..)..
Nå skal det også sies at det ikke ble tatt på så konsentrert urin som det burde vært og..

Nå håper jeg bare urinprøven viste feil.. Jeg ønsker så å være ferdig med denne prøvingen...
Når det er sagt så forventer jeg ikke positivt svar. Jeg forventer å få høre at blodprøven viser normal hcg (0-10..?)... Sikkert testene her som er dustete.. De reagerer sikkert på høy LH eller noe...

Det skal ikke være så lett å bli klok på, dette her.. håper blodprøven gir det svaret du ønsker deg!

Det skal ikke være så lett å bli klok på, dette her.. håper blodprøven gir det svaret du ønsker deg!

Takk for det! :)
Er kjekt å få svar uansett hva prøven vil si.. Er så kjedelig å ikke vite..

Ååh, måå det ta så lang tid?
/utålmodig

Skal man ikke få svar på dette ganske fort? Jeg glemte helt å spørre... :/

Ååh, måå det ta så lang tid?
/utålmodig

Skal man ikke få svar på dette ganske fort? Jeg glemte helt å spørre... :/
Hvis du tok prøven i dag så er det ikke gitt at du får svar før imorra eller overimorra. Det kommer an på om legen din har egen lab hvor de sjekker, eller om de sender den avgårde, og i såfall hvor langt avgårde. Da jeg tok blodprøve hos gynekologen så ringte de meg dagen etter, men da jeg tok hos legen min så tok det to dager.

Hvis du tok prøven i dag så er det ikke gitt at du får svar før imorra eller overimorra. Det kommer an på om legen din har egen lab hvor de sjekker, eller om de sender den avgårde, og i såfall hvor langt avgårde. Da jeg tok blodprøve hos gynekologen så ringte de meg dagen etter, men da jeg tok hos legen min så tok det to dager.

Ja, jeg vet egentlig det.. har googlet meg i hjel på når folk får svar. Er gjerne fra noen timer til fire dager.
Men tror egentlig de leverer blodprøvene til laben på sykehuset flere ganger daglig (stod noe slikt på veggen. Legekontoret er i samme bygg som sykehuset..)..
Håper på svar fort, for det er egentlig helt uutholdelig å vente. :o

Ja, jeg vet egentlig det.. har googlet meg i hjel på når folk får svar. Er gjerne fra noen timer til fire dager.
Men tror egentlig de leverer blodprøvene til laben på sykehuset flere ganger daglig (stod noe slikt på veggen. Legekontoret er i samme bygg som sykehuset..)..
Håper på svar fort, for det er egentlig helt uutholdelig å vente. :eek:
Praktisk! Jeg ville ringt imorra hvis ikke de ringer i dag, jeg. Det kan jo hende resultatet ligger i bånn av ringe-bunken.

Back
Topp