Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Dette er bare plagsomt.
Enten kan mensen komme for fullt eller la være!! Denne spottingen synes jeg faktisk ingenting om!!

d3ca921c101ee5c20c51520b62810a5a

Tempen er forresten lavere.. Meeen.. Ikke SÅ lav heller.. tenkte den skulle være minst 0.05 lavere...
Denne syklusen var vanskelig i forhold til tempingen.

Dette er bare plagsomt.
Enten kan mensen komme for fullt eller la være!! Denne spottingen synes jeg faktisk ingenting om!!
Det er faktisk noe drit med ubrukelig spotting. Spesielt når det er mer enn unormalt. Eneste gangen det er greit med spotting rundt ikm er at det kan være graviditet. Utover det så er det helt ubrukelig!

Det er faktisk noe drit med ubrukelig spotting. Spesielt når det er mer enn unormalt. Eneste gangen det er greit med spotting rundt ikm er at det kan være graviditet. Utover det så er det helt ubrukelig!

Jepp! Har aldri pleid å spotte før ikm før.. Men forrige syklus begynte det på 10 dpo (ettermiddag), tr på 11 dpo. (Da var det greit nok.. For da tok det seg jo bare mer og mer opp..)..
Men nå har det spottet siden 10 dpo (morgen), og jeg er på 12 dpo i dag!
Trodde egentlig tr skulle komme for fullt i går og, egentlig.. Så nå er det bare frustrerende :(

Jepp! Har aldri pleid å spotte før ikm før.. Men forrige syklus begynte det på 10 dpo (ettermiddag), tr på 11 dpo. (Da var det greit nok.. For da tok det seg jo bare mer og mer opp..)..
Men nå har det spottet siden 10 dpo (morgen), og jeg er på 12 dpo i dag!
Trodde egentlig tr skulle komme for fullt i går og, egentlig.. Så nå er det bare frustrerende :(
Jeg føler med deg! Kjedelig om man blir lurt. Jeg hater det.

Jeg føler med deg! Kjedelig om man blir lurt. Jeg hater det.

Jepp.. Skulle veldig ønske det var tull pga graviditet.. men, virker veldig som om tr er på vei.. kjedelig :/

Hvordan går det med deg?

Jepp.. Skulle veldig ønske det var tull pga graviditet.. men, virker veldig som om tr er på vei.. kjedelig :/

Hvordan går det med deg?
Det går bra med meg :) har tatt en skikkelig pause fra bv. Og det har vært veldig godt!
Ut I fra hva jeg har kjent på kroppen så skal el ha vært I helga. Egentlig så kjennes det ut som et haraball nedi der I dag og I går. Håper at det er positivt. Forrige syklus var drit kort. 21 dager. Det har skjedd før og det var greit det. Tenkte ikke så mye mer over det enn at jeg ble overraska :)
Gubben mente at han hadde klart å få meg gravid nå, så vi får vente og se =P he he ;)

Det går bra med meg :) har tatt en skikkelig pause fra bv. Og det har vært veldig godt!
Ut I fra hva jeg har kjent på kroppen så skal el ha vært I helga. Egentlig så kjennes det ut som et haraball nedi der I dag og I går. Håper at det er positivt. Forrige syklus var drit kort. 21 dager. Det har skjedd før og det var greit det. Tenkte ikke så mye mer over det enn at jeg ble overraska :)
Gubben mente at han hadde klart å få meg gravid nå, så vi får vente og se =P he he ;)

Var det EL som var tidligere sist, eller skikkelig kluss i systemet? :O
Blir spennende å høre om det har gått denne gang! :D

"Not pregnant" sa det. Men enda dårlig med skikkelig mens altså... småblødninger..

Ble nok ingen spire denne gang..
PP6 - CD1.
Jeg trodde aldri jeg skulle måtte prøve i over et halvår..

Ble nok ingen spire denne gang..
PP6 - CD1.
Jeg trodde aldri jeg skulle måtte prøve i over et halvår..
Kjedelig med den Raue kjerringa altså. Uforskamma dame som dukker opp ubedt hver mnd. :o ;)
Hadde aldri trudd jeg skulle prøve mer enn 3 mnd jeg :) Men vi må få til noen sen sommerbarn denne mnd. Krysser fingra for oss :)

Kjedelig med den Raue kjerringa altså. Uforskamma dame som dukker opp ubedt hver mnd. :o ;)
Hadde aldri trudd jeg skulle prøve mer enn 3 mnd jeg :) Men vi må få til noen sen sommerbarn denne mnd. Krysser fingra for oss :)

Hun er meget frekk, ja :p Og ekstremt dårlig selskap også. :)

Trodde selv spiren skulle sitte på MAX 2 forsøk, men her sitter jeg da.. Får håpe på august-termin! Skal krysse fingrene jeg og for oss :))

I stedet for å synke, gikk tempen 0.03 opp i dag.. tempet til og med to ganger for å være sikker... Det kan ikke være riktig? Den sank liksom ikke så lavt til i går heller... Merkelige kroppen.. ><

Selvsagt må jeg krysse for deg og ♡♡
Driiiit lei jeg og :p
På min 2 penicillin kur for og kverke den sinnsyke uvi jeg har hatt.. og blitt møkka ødelagt i kroppen i penicillin. . Og nå er jeg vel på cd 11.. Håper ikke det klusser til noe.. Man får litt lyst til og gi opp :O

På min 2 penicillin kur for og kverke den sinnsyke uvi jeg har hatt.. og blitt møkka ødelagt i kroppen i penicillin. . Og nå er jeg vel på cd 11.. Håper ikke det klusser til noe.. Man får litt lyst til og gi opp :O

Virker helt forbanna håpløst i flekkene.. :S
Jeg er blitt desperat, og har startet på bidronninggele ><

Back
Topp