frk-Kakemonster
Betatt av forumet
Hvor får man kjøpt wild yam?PP4 - CD24 - 4dpo!
Grafen ser vel ganske fin ut![]()
Har begynt på Wild yam også denne mnd! Håper det virker ♡♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor får man kjøpt wild yam?PP4 - CD24 - 4dpo!
Grafen ser vel ganske fin ut![]()
Har begynt på Wild yam også denne mnd! Håper det virker ♡♡
Hvor får man kjøpt wild yam?
![]()
![]()
![]()
Jeg ønsker så at det skal være noe der!! Er 9 dpo..
Og det murrer smått i magen, og jeg føler meg skikkelig rar..
Jeg ser strek, men blir spennende de neste dagene om den utvikler seg eller om det var skyggeKrysser fingrene for at det er spire
![]()
Spennende!!!
Ģyn sier nok det samme, må gå et år. Men de kan i hvert fall ta en titt og se om alt ser normalt ut![]()
Tok GU og UL av eggstokkene, veldig greit å vite allting ser bra uttar jo desverre gjennomsnittlig 6-12 måneder å bli gravid. Hater den statistikken!
Jeg er selv på vei inn i pp7, og har fått et mye mer avslappet forhold til alt sammen. Brukte mye energi på det til å begynne med, men da ble skuffelsen så stor for hver blendahvite test.. Men har sagt til mannen at han er nestemann ut for sjekk over nyttår hvis ingenting har skjedd til da. Siden alt så fint ut og blodprøven viste sikker eggløsning.
Vel.. denne ppen gidder jeg ikke EL teste lenger da.. Skal slappe helt av der..
Merker at jeg går med veldig dårlig mot inn i neste pp. Jeg har så lite lyst, at jeg vurderer gi opp hele dritten..
Jeg tenker også en pp uten el-testing. Tror det ble aalt for mye fokus sist pp for min del