Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Jeg kom frem til at jeg driter i WY.. Kroppen min har klart å holde på et foster selv tidligere, må da vel klare det igjen?

I tillegg spotter jeg. Brunt. Smått... Er fremdeles veldig usikker på EL.. Men regner meg selv som 2 dpo. Så kanskje jeg klarer holde testetøsa lengre vekk også. :)

f60cba8f5c8db8d83f7621785a3fc52b
d7ad4bbcf87c64ecc7dc7cba843cc870
d4496598b8d6863d0ce0b0559e864b27

Jeg ønsker så at det skal være noe der!! Er 9 dpo..
Og det murrer smått i magen, og jeg føler meg skikkelig rar..

f60cba8f5c8db8d83f7621785a3fc52b
d7ad4bbcf87c64ecc7dc7cba843cc870
d4496598b8d6863d0ce0b0559e864b27

Jeg ønsker så at det skal være noe der!! Er 9 dpo..
Og det murrer smått i magen, og jeg føler meg skikkelig rar..

Jeg ser strek, men blir spennende de neste dagene om den utvikler seg eller om det var skygge :) Krysser fingrene for at det er spire ❤️

Jeg ser strek, men blir spennende de neste dagene om den utvikler seg eller om det var skygge :) Krysser fingrene for at det er spire ❤️

Takk for det♡
Jeg håper det er strek selv - men tør ikke anta noe omtrent før den består "mannetesten" :p (altså.. er godt synlig)

Spennende!!!

Fått skygge på såå mange tester (.. eller så var det bare noe jeg og kameraet har fått for oss..)..
Likevel; ingen streker som har utviklet seg.
10 dpo - jeg spotter, tappen er lav og ingen positiv test...
Jeg ser hvor dette er på vei hen.. :(
Uff.. vil ikke.. Men snart starter vel pp6....
Får passe på å grine litt til legen neste mandag, kanskje han henviser meg til gyn bare for å få meg til å holde kjeft..

Ģyn sier nok det samme, må gå et år. Men de kan i hvert fall ta en titt og se om alt ser normalt ut :)

Ģyn sier nok det samme, må gå et år. Men de kan i hvert fall ta en titt og se om alt ser normalt ut :)

Yeah, men om jeg først er der, kan de vel ta en titt :p Og om ting ser helt feil ut, får man vel hjelp selv om det ikke er gått et år...

Tenkte få legen til å ta blodprøver i alle fall. Om jeg mangler noe viktige vitaminer eller har for lavt stoffskifte eller noe.. liksom - ting som er kjekt å vite, men også kan knyttes til fertiliteten..
Om jeg ser frisk ut på papiret, så burde jeg vel klare lage barn!
*sukk*
Forstår ikke hvordan første kunne være så lett å lage, mens denne spiren tar en evighet... :(

Tok GU og UL av eggstokkene, veldig greit å vite allting ser bra ut :) tar jo desverre gjennomsnittlig 6-12 måneder å bli gravid. Hater den statistikken!

Tok GU og UL av eggstokkene, veldig greit å vite allting ser bra ut :) tar jo desverre gjennomsnittlig 6-12 måneder å bli gravid. Hater den statistikken!

Ja, er nok greit. Tok innvendig UL for noen år siden pga smerter.. Men da fant de ingenting unormalt.. (men da gikk jeg på p-piller.. Enkelte dumme ting der inni kan vel dysses ned av hormonprevensjon..?)..

Hm.. 60% blir jo gravide innen et halvt år da..
http://www.babyverden.no/Prover/Syklusen/Nar-er-sjansen-storst/Hvor-lang-tid-tar-det/

Og siden jeg ble gravid uten å prøve på første, tenkte jeg det ville gå fort nå... Kanskje det er mannen det er noe galt med?
Fikk ham til å ta en hjemmetest (som telte antallet levende celler, ikke bare antallet som enkelte andre tester gjør), da vi ikke har prøvd "lenge nok"..
Og den testen var jo fin.. Så - om så, må jo svømmerne være trege og haleløse. Eller noe..

Det er slitsomt å prøve så lenge. Og jeg synes det er fantastisk urettferdig at det må ta så lang tid.. Enda jeg bare går inn i pp6, liksom...
Vet ikke hvor vidt jeg orker mer av dette :(

Jeg er selv på vei inn i pp7, og har fått et mye mer avslappet forhold til alt sammen. Brukte mye energi på det til å begynne med, men da ble skuffelsen så stor for hver blendahvite test.. Men har sagt til mannen at han er nestemann ut for sjekk over nyttår hvis ingenting har skjedd til da. Siden alt så fint ut og blodprøven viste sikker eggløsning.

Jeg er selv på vei inn i pp7, og har fått et mye mer avslappet forhold til alt sammen. Brukte mye energi på det til å begynne med, men da ble skuffelsen så stor for hver blendahvite test.. Men har sagt til mannen at han er nestemann ut for sjekk over nyttår hvis ingenting har skjedd til da. Siden alt så fint ut og blodprøven viste sikker eggløsning.

Vel.. denne ppen gidder jeg ikke EL teste lenger da.. Skal slappe helt av der..
Merker at jeg går med veldig dårlig mot inn i neste pp. Jeg har så lite lyst, at jeg vurderer gi opp hele dritten..

Vel.. denne ppen gidder jeg ikke EL teste lenger da.. Skal slappe helt av der..
Merker at jeg går med veldig dårlig mot inn i neste pp. Jeg har så lite lyst, at jeg vurderer gi opp hele dritten..

Jeg tenker også en pp uten el-testing. Tror det ble aalt for mye fokus sist pp for min del

Jeg tenker også en pp uten el-testing. Tror det ble aalt for mye fokus sist pp for min del

Er litt altoppslukende..
Dessuten, merker jeg det så godt på kroppen nå at det ikke er vits i engang..

Kopierer bare fra ikmgruppen min;

Rapport fra meg!
11 dpo: Ingen TR enda, og tempen lå på 36.87 i morges (var 36.71 i går).. Spottingen ser ut til å opphøre...?!
Sist gang fikk jeg spotting på 10 dpo, tempdropp til 11 dpo - deretter TR i løpet av kvelden.. TR pleier komme på 11-12 dpo, så.. Spent..!

For all del; jeg tør ikke håpe noe enda! Men, jeg trodde virkelig alt håp var ute..! At løpet var helt kjørt. Men det er jo egentlig ikke det. Sånn sett. Får se hvordan det går i morgen.

Spotter rødt.. Meeen, hvem vet.
Jeg er i alle fall veldig nysgjerrig på hva tempen i morgen sier :p

Back
Topp