Lillafrosk dagbok ❤️ Fjerde er kommet ❤️

Det går bra ❤️
Formen er stigende, og i morges hadde jeg litt mer hjelp til å håndtere de små, så det gjør jo noe. :)
Åh, så deilig å høre, snupp❤️ Herlig når det går litt mer på skinner og en får hjelp❤️

Og, alt fint på kontroll i dag. Baby har litt gulsott, men kommer nok til å gå over av seg selv. Anbefales å ha henne litt i sollys bare, så her skal hun vindusbehandles hjemme :)

Hoftene ser fine ut, ingen tegn til dysplasi. Fin hjertelyd (hun fikk litt lav puls, som legen reagerte på; men hun sov akkurat da. Så snart han begynte plage henne litt, spratt den opp igjen :p) Hørsel osv er fin..

Jm som tok blodprøver på baby, greide søle blod over hele bodyen hun hadde på seg >< Men tror jeg greide få fjernet alt.

Åh, så deilig å høre, snupp❤️ Herlig når det går litt mer på skinner og en får hjelp❤️
Går seg nok bedre til etterhvert og. Litt tid til omstilling, vett. LilleA er veldig PÅ babyA. Skal helst ligge oppå henne for å kose. :P Veldig skjønn. Men går seg nok til etterhvert.

Går seg nok bedre til etterhvert og. Litt tid til omstilling, vett. LilleA er veldig PÅ babyA. Skal helst ligge oppå henne for å kose. :p Veldig skjønn. Men går seg nok til etterhvert.

Det tar litt tid å komme litt inn i rutiner med en liten ny I huset❤️ Skjønner jo godt at det er spennende å få en liten lillesøster i heimen, men ser og at det kan bli litt vel mye interesse fra storesøster! Det roer seg nok litt etterhvert, når ikke alt er så nytt :Heartpink

Det tar litt tid å komme litt inn i rutiner med en liten ny I huset❤️ Skjønner jo godt at det er spennende å få en liten lillesøster i heimen, men ser og at det kan bli litt vel mye interesse fra storesøster! Det roer seg nok litt etterhvert, når ikke alt er så nytt :Heartpink
Regner med det! Nå klatrer hun jo mye på henne og styrer veeeldig!! Begynt å bite litt igjen også (på tærne mine), men det er nok bare en liten overgangsfase..! Ikke så lett når man plutselig ikke er minst lenger..!

Regner med det! Nå klatrer hun jo mye på henne og styrer veeeldig!! Begynt å bite litt igjen også (på tærne mine), men det er nok bare en liten overgangsfase..! Ikke så lett når man plutselig ikke er minst lenger..!

Er veldig spent på den biten med E også, hvordan den nye tilværelsen med en bittelillebror blir:rolleyes: Skjønner jo hun får en reaksjon(er)❤️ Er ikke lett med en liten ny i huset for små storesøsken heller❤️❤️❤️

Wæææ, nå har jeg fulgt for dårlig med! Gratulerer så mye
:wav

Wow hva leser jeg ❤️❤️ gratulerer med en liten snuppe ❤️❤️ fantastisk!!!

Er veldig spent på den biten med E også, hvordan den nye tilværelsen med en bittelillebror blir:rolleyes: Skjønner jo hun får en reaksjon(er)❤️ Er ikke lett med en liten ny i huset for små storesøsken heller❤️❤️❤️
Nei, jeg forstår henne veldig godt - også virker det som om hun på en måte PRØVER hardt å ta det bra, selv om det samtidig kanskje føles nytt og rart og sårt.
For hun prøver jo veldig veldig hardt å vise omsorg! Om så litt ekstremt, men.

Wæææ, nå har jeg fulgt for dårlig med! Gratulerer så mye
:wav
Wow hva leser jeg ❤️❤️ gratulerer med en liten snuppe ❤️❤️ fantastisk!!!
Takk ❤️❤️

Gratulerer så mye :Heartred :Heartred

Nei, jeg forstår henne veldig godt - også virker det som om hun på en måte PRØVER hardt å ta det bra, selv om det samtidig kanskje føles nytt og rart og sårt.
For hun prøver jo veldig veldig hardt å vise omsorg! Om så litt ekstremt, men.

Takk ❤️❤️

Jaah, synes det er til å bli rørt av hvor mye omsorg hun viser for den lille, om så hun prøver litt vel hardt :Heartpink For selvsagt er det ikke lett får de små storesøsken å få et nytt søsken i hus❤️

Jaah, synes det er til å bli rørt av hvor mye omsorg hun viser for den lille, om så hun prøver litt vel hardt :Heartpink For selvsagt er det ikke lett får de små storesøsken å få et nytt søsken i hus❤️

Hun holder heldigvis på å roe bittelitt, så det går seg nok til ❤️

Har visst feber, jeg... Får HÅPE det ikke er en infeksjon, men jeg har jo følt meg ganske laber de siste dagene i forhold til hva jeg er vant til etter fødsel. Har ikke noe andre tegn til infeksjon, så hun på føden krysset fingrene for at det bare var en lett brystbetennelse pga at melkeproduksjonen var i gang. Jeg skulle se det an, ta en paracet, og ringe på nytt om feberen økte eller vedvarte.

Fikk selvsagt lov å komme inn om jeg ønsket, evt kunne jeg ringe legevakten for å få tatt bare en crp.. men skal først se an littegrann.. ><

Feberen har gitt seg, og brystene er hakket bedre; så da var det nok mest sannsynlig bare en liten betennelse i brystet i forbindelse med melkeoppstart. Fremdeles mye brystspreng da. Og litt sånn dårlig form generelt, men jeg mistenker det handler mye om det bakre bekkenleddet, og ryggen. Litt smerter i kroppen enda. Jeg skal gi det litt tid, og hvis det ikke er i orden snart, så tror jeg osteopaten skal få se litt på det..

Feberen har gitt seg, og brystene er hakket bedre; så da var det nok mest sannsynlig bare en liten betennelse i brystet i forbindelse med melkeoppstart. Fremdeles mye brystspreng da. Og litt sånn dårlig form generelt, men jeg mistenker det handler mye om det bakre bekkenleddet, og ryggen. Litt smerter i kroppen enda. Jeg skal gi det litt tid, og hvis det ikke er i orden snart, så tror jeg osteopaten skal få se litt på det..

Så godt at feberen har gitt seg❤️ Håper formen bedrer seg betraktelig ila de neste dagene, snupp❤️

Så godt at feberen har gitt seg❤️ Håper formen bedrer seg betraktelig ila de neste dagene, snupp❤️
Håper jeg og.. er plaget med sånn ledd og muskel smerter, som man får i forbindelse med feber. Men det er liksom mest i korsrygg, hofte og knær; og tror dette og slett det handler om en liten låsning i bekkenet som ikke er gått helt over enda. Også anspente jeg noe veldig med muskler under fødsel, så jeg må antagelig løse godt opp i det også etterhvert... ><

Back
Topp