Majaflyfly
Glad i forumet
Masse lykke til på kontroll idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det nå?
Hvorden går det med deg og dere? Masse lykke til på kontroll idag
Åh, så deilig å høre, snupp Herlig når det går litt mer på skinner og en får hjelpDet går bra
Formen er stigende, og i morges hadde jeg litt mer hjelp til å håndtere de små, så det gjør jo noe.
Går seg nok bedre til etterhvert og. Litt tid til omstilling, vett. LilleA er veldig PÅ babyA. Skal helst ligge oppå henne for å kose. Veldig skjønn. Men går seg nok til etterhvert.Åh, så deilig å høre, snupp Herlig når det går litt mer på skinner og en får hjelp
Går seg nok bedre til etterhvert og. Litt tid til omstilling, vett. LilleA er veldig PÅ babyA. Skal helst ligge oppå henne for å kose. Veldig skjønn. Men går seg nok til etterhvert.
Regner med det! Nå klatrer hun jo mye på henne og styrer veeeldig!! Begynt å bite litt igjen også (på tærne mine), men det er nok bare en liten overgangsfase..! Ikke så lett når man plutselig ikke er minst lenger..!Det tar litt tid å komme litt inn i rutiner med en liten ny I huset Skjønner jo godt at det er spennende å få en liten lillesøster i heimen, men ser og at det kan bli litt vel mye interesse fra storesøster! Det roer seg nok litt etterhvert, når ikke alt er så nytt
Regner med det! Nå klatrer hun jo mye på henne og styrer veeeldig!! Begynt å bite litt igjen også (på tærne mine), men det er nok bare en liten overgangsfase..! Ikke så lett når man plutselig ikke er minst lenger..!
Nei, jeg forstår henne veldig godt - også virker det som om hun på en måte PRØVER hardt å ta det bra, selv om det samtidig kanskje føles nytt og rart og sårt.Er veldig spent på den biten med E også, hvordan den nye tilværelsen med en bittelillebror blir Skjønner jo hun får en reaksjon(er) Er ikke lett med en liten ny i huset for små storesøsken heller
Wæææ, nå har jeg fulgt for dårlig med! Gratulerer så mye
TakkWow hva leser jeg gratulerer med en liten snuppe fantastisk!!!
Nei, jeg forstår henne veldig godt - også virker det som om hun på en måte PRØVER hardt å ta det bra, selv om det samtidig kanskje føles nytt og rart og sårt.
For hun prøver jo veldig veldig hardt å vise omsorg! Om så litt ekstremt, men.
Takk
Jaah, synes det er til å bli rørt av hvor mye omsorg hun viser for den lille, om så hun prøver litt vel hardt For selvsagt er det ikke lett får de små storesøsken å få et nytt søsken i hus
Så deilig, er jo veldig nytt alt sammenHun holder heldigvis på å roe bittelitt, så det går seg nok til
Feberen har gitt seg, og brystene er hakket bedre; så da var det nok mest sannsynlig bare en liten betennelse i brystet i forbindelse med melkeoppstart. Fremdeles mye brystspreng da. Og litt sånn dårlig form generelt, men jeg mistenker det handler mye om det bakre bekkenleddet, og ryggen. Litt smerter i kroppen enda. Jeg skal gi det litt tid, og hvis det ikke er i orden snart, så tror jeg osteopaten skal få se litt på det..
Håper jeg og.. er plaget med sånn ledd og muskel smerter, som man får i forbindelse med feber. Men det er liksom mest i korsrygg, hofte og knær; og tror dette og slett det handler om en liten låsning i bekkenet som ikke er gått helt over enda. Også anspente jeg noe veldig med muskler under fødsel, så jeg må antagelig løse godt opp i det også etterhvert... ><Så godt at feberen har gitt seg Håper formen bedrer seg betraktelig ila de neste dagene, snupp